Hakutulokset

  1. E

    Sterilisaatio kokemuksia

    Päivitetäämpä tämäkin topikki, kun olivat jo jonkin verran vanhoja nuo vastaavat. Itse mieti ajan varausta Essureen. Sehän on se suositumpi sterilointi menetelmä nykyisin. Klipsit laitetaan enää harvemmin. Mutta, miksi vielä -mietin-? Meillä on lapsiluku jo varmasti täynnä, neljä. Ikääkin on jo...
  2. E

    <3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

    Täällä syödään rautaa jo nyt. Neuvolassa neuvottiin alottamaan jo nyt, kun mulla aina laskee lähelle sataa arvo loppua kohden. Kiitoksia Pilkulle jo nyt uudesta ryhmästä :) Ja tervetuloa uusille!
  3. E

    <3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

    Minäkin mielummin juttelen täällä suljetussa kuin fb:ssa. Teen työssä ollessani toimistotyötä ja edellisellä kerralla jouduin jäämään pois kolme viikkoa ennen äitiysvapaan alkua. Sinnitelin sitä ennen kaksi viikkoa, kun en viittä viikkoa aikaisemmin viitsinyt "niin aikaisin" jäädä pois. En...
  4. E

    <3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

    Onnea Taffo! Nyt voi hyvillä mielin jatkaa odotusta :) Mulla on painoa tullut aikaisemmin 15-20kg. Syksyllä pääsin 3kg päähän edellisestä lähtöpainosta ja nyt on tullut "uuteen lähtöpainoon" +2kg. Koskaan ei ole paino laskenut odotusaikana.
  5. E

    <3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

    Meillä on kerrottu isommille lapsille. Tyttö 5v kuuluttaa nyt sitte kaikille. Ihan kaupan kassajonosta lähtien, että minun pikkuveljestä on tulossa isoveli, kun äiti on niin hyväkuntoinen! Kuunteli tuossa viikko sitten kun mummo ihasteli minun vointia ja yhdisti taitavasti nämä kaksi asiaa. :D...
  6. E

    <3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

    Tänään tuli nt-seulasta kirje, jossa sanottiin vaan, että tulos on normaali. Mitään riskilukuja ei mainittu. Kävin ultrassa puolitoista viikkoa sitten. Vaavi näytti jo hurjan isolta, vaikka vastasi just viikkojansa 11+3 silloin. Turvotus oli 1,5mm. Normi. Kävin tänään töissä viemässä...
  7. E

    <3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

    Hei kaikille! Täällä uusi heinäkuinen. La on 16.7. Ihanaa, pääsee syömään synttäreillä aina mansikkakakkua :p Tuleva on meille neljäs lapsi. Ennestään on poika -05, tyttö -08 ja poika -12. Olen voinut todella hyvin koko raskauden ajan. Oireita on ollut tasan nolla, ja sehän tässä hirvittääkin...

Yhteistyössä