Hakutulokset

  1. K

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

    Aurinkoista huomenta pinoon! Ajattelin taustalta tulla ilmoittamaan, että meille syntyi suunnitellulla sektiolla tyttö 8.9. Painoa 3130g ja mittaa 50cm. Lämpimät onnittelut kaikille lahjansa jo saaneille ja tsempit vielä odottaville! :heart: Kerttu
  2. K

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet SYYSKUUSSA<3

    Aurinkoista lauantaita kaikille! Olen viime kuukaudet vain taustaillut (mutta sitäkin ahkerammin) ja joukossanne ei varmaankaan kovin moni minua enää muista. No kuitenkin ajattelin tulla kertomaan, että kauan odotettu ja toivottu tainen lapsemme syntyi suunnitellulla sektiolla 8.9. Tyttö...
  3. K

    ~*~KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET TOUKOKUUSSA~*~

    Et voi EM olla tosissasi!! Pidät hullu(j)a jännityksessä... :hug: Kuiskaten Kerttu
  4. K

    ~*~KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET TOUKOKUUSSA~*~

    Kiitokset Heinikselle uudesta hienosta pinosta! Leinikki hamppari on hyvää perusruokaa, erityisesti tässä tilassa :laugh: Hyvä, että olet selvinnyt tolpillesi! Ja kyllä ne raha-asiatkin varmasti jotekin suttaantuvat. Woodoolle tsempit ultraan, on se vaan niin tosi jännää aina. Ei voi...
  5. K

    **KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET **~~ Huhtikuussa~~

    Kuiskaten :hug: ja tsemppiä! Toivotaan kaikesta huolimatta parasta! Pääsisitkö jonnekin ultraan? Ox :wave: :wave:
  6. K

    **KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET **~~ Huhtikuussa~~

    Onpas nyt paljon asiaa, positeiivisia ja sitten niitä harmittavaisempia... Heinikselle ja Meritähdelle ekaksi halit ja onnitteluit ihanista kuulumisista! Tippa linssissä täällä lueskelin! Loistavaa! Ja sitten onnittelut Iltsulle! Onneksi kakki on nyt hyvin! Sussoo mä en kyllä ihan...
  7. K

    **KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET **~~ Huhtikuussa~~

    AM onnittelut!! :flower: :heart: :flower: Niin se odotus palkittiin! Meritähti onnenpotku ja :hug: ! Heinikselle vielä onskut ja sitten taaas menoks... Ain niin, eilen nlassa kaikki ok. Kerttu 21+4
  8. K

    **KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET **~~ Huhtikuussa~~

    AM GO woman GO! realmerkku mäkin muuten päätin, että rakenneultran jälkeen aloitan raskaanaolemisen... lähden samantein shoppailemaan etc. No nyt huomaan, että hannaan edelleen. Ehkä aavistuksen löysemmin rantein kuitenkin nyt mennään kuin vielä viime viikolla! Toivoa siis on! Yksi konsti...
  9. K

    **KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET **~~ Huhtikuussa~~

    Pakko Heinikselle pikaisesti vastata. Mulla siis esikoinen poika ja nyt saatiin tyttölupaus rakenneultrassa. Raskaudet menneet tähän asti täysin saman kaavan mukaan... :laugh: Eli kosminen väsytys ja huonovointisuus aika pitkälle (ainakin viikolle 15) molemmissa, kuin myös huimaus (= alhainen...
  10. K

    **KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET **~~ Huhtikuussa~~

    Voi Leinikki!!! Täällä meistä varmasti jokainen ymmärtää tunteesi todella hyvin. Mutta tiedätkö, tässä asiassa "pessimisti ei pety" -asenne ei välttämättä pidä paikkaansa ja itse ainakin ihan pakotin itseni miettimään asiaa positiivisemmin, toivomaan sitä parasta! :hug: Nyt uskotaan...
  11. K

    **KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET **~~ Huhtikuussa~~

    Voi AM ja Iltsu mä niin ymmärrän teitä! Meidän esikko syntyi 41+5. Ja mä muuten olin kanssa ihan kunnossa, ei paineita ei sokereita ei turvotusta eikä särkyjä. Onneksi poika ei ennättänyt kerätä massaa paljoakaan yli neljän kilon, kun tuostakin saatiin sitten kokelma tikkejä aikaiseksi...
  12. K

    **KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET **~~ Huhtikuussa~~

    Onnea tuhannesti Oxford ja vaaleansinistä jatkoa! :heart: :heart: Meritähdelle voimia tulevaan viikkoon! Suppareita AMn suuntaan! Ja vaikuttaa Iltsukin siltä, että olisi valmis hommiin! Zup, zup teille! Mä olen aika paniikissa, huomenna rakenneultra. Onneksi mies pääsee mukaan...
  13. K

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat *HuHtIkUuSsA*

    Roona82 ja MM ihanaa, onnittelut hyvin menneistä ultrista! :heart: Meillä on huomenna edessä ja jännittää niiiin paljon. Mama sulla on kaunis maha, just sopivan kokoinen! Muoks... piti vielä sanomani, että en ole juurikaan tänne kirjoitellut, väsymys on pitänyt siitä huolen. Jospa tästä...
  14. K

    **KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET **~~ Huhtikuussa~~

    Meritähti 6+0 taitaa olla ihan niillä rajoilla tuon sykkeen näkymisen kanssa. Mulla taidettiin tässä raskaudessa ultrata toisen kerran 6+3 ja tuolloin näkyi kyllä. Toivotaan siis parasta! Leinikki tsemppiä pistosten kanssa, se on sen arvoista! :) AM raportointia...?? Tihentyneeseen...
  15. K

    **KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET **~~ Huhtikuussa~~

    Leinikille onskut! Täällä nyt pysyt sitten sinne jouluun asti, jooko! :flower: :flower: Oma olo on ihan vetämätön, harjoitussuppareitakin tulee, ikävää. Joten tällä kerralla tarina jää tähän! Haleja ja aurinkoa ja suppareita (tarvitseville) kaikille!
  16. K

    **KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET **~~ Huhtikuussa~~

    Sini olipa tekstisi kuin minun kynästäni! :D Tämä "olispa-elämä" on tooosi raskasta! Olispa mulla jo 23+ ... :laugh: Meritähti tuollainen väsy kuuluu taudin kuvaan, eikä välttämättä ihan äkkiä häivykään. Ja kyllä se masukin sieltä tulee! Ultraonskut Barbapörrölle!! Ox ja AM jospa...
  17. K

    **KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET **~~ Huhtikuussa~~

    SUUKKIKSELLE vaaleansiniset onnittelut ihanasta pienestä pojasta! :heart: :heart: Ihan tuli tippa silmään, on tämä vaan niin mahtavaa! woodoo edelleen samoilla linjoilla mennään, vaa'an kanssa viha-rakkaus -suhde jatkuu ja vajaita viikkoja lasketaan. Paistaisipa aurinko! Heinikselle...
  18. K

    **KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET **~~ Huhtikuussa~~

    Onnea Danjuskalle ja Uunalle tuhannesti !! :heart: :heart: Onskut myös hyvistä nla/ultrakuulumisista ja uusista plussista! Teitä oli tosi monta ja mulla on totaalisen laho pää... Iltsulle tsempit, ja EMlle myös! Kerttu ja Oliver 18+6
  19. K

    **KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET ** maaliskuu <3

    mamizuukkelille tsempit paineiden kanssa! Mulla oli käytännössä viikolle 15-16 asti paineet tuota luokkaa! Olo oli hutera, mutta selvittiin. Nyt yläpaine jopa 110! Ole itsellesi armollinen synttärijärjestelyiden kanssa, kaupastakin saa kaikkea ja jätski on hyvää! :hug: Kaikille muillekin...
  20. K

    **KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET ** maaliskuu <3

    Suukkis hyvä, hyvä :D nimim. viikolla 41+5 synnyttänyt Danjuska mä olen kyllä epätoivoinen sen kevääntulon kanssa!! :laugh: EM eks ookkin ihanaa tämä olo ja elo! Kivaa, että kutsut kuitenkin onnistuivat! Nyt on taas kiidettävä, kaikille tasapuolisesti haleja ja Päksäkälle tsempit!

Yhteistyössä