Hakutulokset

  1. E

    Asunnon vuokraaminen ja hissiremontti??

    Olen muuttamassa 2v tyttöni kanssa vuokra-asuntoon. Yksi kiinnostava on löytynyt, mutta seuraavan viiden vuoden suunnitelmissa on hissiremontti, mutta päätöksiä ei ole tehty. Asunto on ylimmässä (7.) kerroksessa, joten tästä syntyisi meille suurta haittaa. Kuinka kauan yleensä tuollainen remppa...
  2. E

    Yh:lle kuukaudessa vuokran jälkeen. Kuulostaako ok summalta?

    Kelan tuilla tässä eletäänki. Kelasta tulee opintotuki, asumistuki, lapsilisä ja elatustuki. Niin suurissa määrin kuin mahdollista. Toimeentulotukea haen vasta kun ne ei pikkutarkasti huomioi jokaista hemmetin euroa mitä joku on mulle lainannut
  3. E

    Yh:lle kuukaudessa vuokran jälkeen. Kuulostaako ok summalta?

    Mä olen yhden lapsen äiti, jolla isän kanssa yhteishuoltajuus. Isältä tosin ei saada mitään tukea, että sitä ei kai voi laskea edes tähän mukaan. Meillä jää vuokran jälkeen 80 euroa, kun isä ei maksa elatusmaksua ja opintotuki lakkautettiin. Onneksi on vanhemmat jotka auttaa. Toimeentulotukea...
  4. E

    Toinen nimi kutsumanimeksi?

    Kiitos vastauksista :)
  5. E

    Toinen nimi kutsumanimeksi?

    Olen tässä miettinyt jo pidemmän aikaa, että ottaisin toisen nimen käyttöön, mutta vain kutsumanimeksi. Jos teen näin ja täytän kaavakkeen, jossa ei pyydetä kaikkia etunimiä tai alleviivaamaan kutsumanimi, niin voinko kirjoittaa etunimeksi sen kutsumanimeni? Jos nyt olisin vaikka Maija Lotta...
  6. E

    Tärinä lihaskuntotreenin aikana

    Olen vasta alkanut kuntoilla ja tänään ryhmäliikuntatunnilla tehtävien vatsalihasliikkeiden aikana koko vasta värisi kuin mikäkin vibraattori. Ihan näkyvästi! Mistä tämä mahtaisi johtua? Tämä oli siis sillä hetkellä, kun pysyttiin samassa asennossa koko ajan. Pylly lattiassa ja kädet ja jalat...
  7. E

    Te kaikki sairaanhoitajiksi opiskelevat!

    Kiitos paljon vastaajille! :) Vaikuttaa todella hyvältä ja odotan innolla opintojen aloittamista :) Onko muuten pääsykokeet vaikeita?
  8. E

    Te kaikki sairaanhoitajiksi opiskelevat!

    Erikoistutaanko jossain vaiheessa opiskelua vielä johonkin? Missä työssäoppimisia suoritetaan, ja kuinka usein niitä on? Millainen opetussuunnitelma on (kun lähihoitajaopinnoissa on lapsen kasvu ja kehitys, hoito ja huolenpito, sekä kuntoutus)? Mulla olisi tarkoitus lähihoitajan tutkinnon...
  9. E

    Alle 30-vuotiaat naiset, joilla selkeästi vanhempi mies.

    Olin 17-vuotias kun eräs mies kertoi olevansa 32v. Myöhemmin selvisi, että mies oli todellisuudessa 38v. Olin tyhmä nuori ja tuossa iässä todella usein humalssa, niin ei tullut tuotakaan ajateltua järjellä. Pitkään pyörittiin yhdessä vaikka koko suhde oli alusta asti tuomittu. Nykyään meillä on...
  10. E

    Emmerdalesta - Sandy!!! Voi prkl!!

    Ashely mua ottaa päähän. Ihme vauhkooja joka asiasta. Toivoisin niin että Marlon ja Laurel palaa yhteen. Ja ihan virallisesti! :)
  11. E

    Hoi Turku!

    Minäki emmin, vaikka mammaseura ei olis ollenkaan pahitteeksi. Mulla on 1,5-vuotias tytär ja ite olen syntynyt -92. Me asutaan kahdestaan piikkiössä, mutta turussa käyn/käydään usein, ja olisi tarkoitus muuttaa sinne takaisin kesällä. Tyttönen kaipaisi oman ikäistään leikkiseuraa ja mulle...
  12. E

    Missä iässä siirryitte yksiin päiväuniin? Entä minkä ikäiseksi lapsenne nukkui ulkona?

    Meillä tyttö nukkui parvekkeella vaunuissa vajaa vuoden ikäiseksi asti, kun vielä asuttiin kerrostalossa. Olisin tietysti voinut nukuttaa ulkona muuton jälkeenkin, mutta silloin tyttö liikkui jo niin hurjaa vauhtia etten uskaltanut. Toiset päiväunet jäi itsestään pois noin 1v 3kk ikäisenä...

Yhteistyössä