Hakutulokset

  1. Z

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kiitos tsempeistä vähän myöhässä. Kaikki hyvin. Tyttö syntyi 10.7 klo 3 maissa. Hän olikin odotettua parempi kooltaan: 2809 g ja 47 cm. Sokerit oli ekan vuorokauden vähän matalat, mutta maito riitti korjaamaan, eikä tippaa tarvittu. Myös bilit taittui mukavasti, eikä valoa tarvittu. Syöminen on...
  2. Z

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea @kiuski Nopee tilannepäivitys. Mulla meni vedet viime yönä. Ollaan mummolassa esikoisen kanssa, että en päässyt edes omaa synnytyssairaalaan. Mies on jossain matkalla tulossa. Saa nähdä ehtiikö. Mutta turhan aikasin tää syntyy Zoona 35+2
  3. Z

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @kiuski mitääää!!! Vieläkin yhtenä kappaleena? Siis annettiin päivämäärä, joka ei sitten ollutkaan mikään the päivämäärä?!! Mitkäs @marrasmai n fiilikset? Uusille tervetuloa. Mukavaa, että tulee keskustelijoita ja ennen kaikkea hoidot onnistuu. Ultrista. Ekassa mies oli mukana kaikissa...
  4. Z

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Tervetuloa uusille! @kiuski mikäs tilanne? Tuliko juhannusvauva? @Kesäheinä-78 kiitos, kun kirjoittelit. Olen vähän lueskellut noita kokemuksia näistä ennenaikaisista paikkojen kypsymisistä ja vaikuttaa, että monella menee kuitenkin ihan täysaikaiseksi tai sinne tuntumaan. Se on rohkaisevaa...
  5. Z

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Miitta37 mulla oli esikoista odottaessa viimeiset viikot migreeniä. Siihen söin panacodia, auttaisko se sua? Minä jouduin vuodelepoon. Kävin ylim lääkärikäynnillä. Kaikki oli vauvan kasvun suhteessa. Oli nyt n. 2 kg. Ja vähän isompi kuin viikot. Pää jo ihan lähtötelineessä. Mutta kohdunkaulaa...
  6. Z

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @marrasmai osanottoni ja kovasti voimia. Aika moni on kertonut, että perheestä/suvusta on joku joutunut lähtemään juuri odotusaikana. @MyMa epäiltiin silloin istukantoimintahäiriötä. Perjantaina on ylimääräinen aika neuvolalääkärille. Kaipa siellä ultrataan. Voihan se olla, että vauvan asento...
  7. Z

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Suuren suuret onnittelu Siida ja Salama T! Mietin jäikö sinulle Siidalle verta kuin pari litraa tuon jälkeen?!! :unsure: @Miitta37 ihana uutisia. Eikä pitkä nt-ultraankaan. Kävin eilen neuvolassa. Olen kuvitellut, että kaikki on hyvin. Ja voi tietenkin ollakin, mutta joudun nyt kuitenkin...
  8. Z

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Siida Jännää!!! He syntyvät nyt sitten. 2 vauvaa!
  9. Z

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @lullaby mulla riesana öiset pohjekrampit. Yksi yö nousi reiteen asti, eikä meinannut mennä millään ohi. Noi on ärsyttäviä, koska unet karisee kyllä nopeasti, kun kärvistelee tuskissaan. @Siida tuo on niin ymmärrettävää! Onhan sulla tuplajännitys! Täällä ei kummempaa. Mieliala on itsellä aika...
  10. Z

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Miitta37 ei löytynyt syytä vuodoille. Ultrassa ei näkynyt mitään. Lääkäri silloin sanoi, että hoitoalkuisilla jostain syystä on vuotoa useammin. Minulla riitti 1-2 phs/päivä. @Choco coco sinullakin raskaus jo noin pitkällä!!! Ilmeisesti kuitenkin tilanne on ihan hyvä/ei suurta riskiä, kun on...
  11. Z

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Voyage ja @Miitta37 tervetuloa! Ja onnea. Kiva, että saadaan tänne uusiakin mukaan, kun syntyvät vauvat varmasti vievät joitain mammoja mennessään :). Miitta37, minulla myös olis viikolle 9-10 asti vuotoa. Uskotaan ja toivotaan, että se on vaaraton. @kettuperhe onnea hyvistä ultrakuulumisista...
  12. Z

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @esemila onnittelut tytöstä! Käynnistyikö synnytys spontaanista vai jouduitko käynnistykseen? @#hope lämpimät onnittelut myös teidän perheellenne! Hyvin meni, jos päivän sokeriseuranta riitti! Minäkin olen vielä jossain ihan alkuraskaudessa henkisesti. En ole vielä tikkua ristiin laittanut...
  13. Z

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @HELIOS Onnea pojasta. Onneksi pääsitte nopeasti hoitaviin käsiin ja tilanne päätyi kuitenkin hyvin. @#hope tsemppiä! Vappua on ihan kohta! Ja hyvät viikot sinulla (y) @lullaby tsemppiä! Onneksi prosentit ovat vauvan puolella. Toivottavasti ei tartu vauvaan. Onko sinulla jotain oireita? Ja...
  14. Z

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @maljakko miten hyvä, että sektiota suunnitellaan ajoissa! Siis nyt olipainoarvio on 1600? Eikös painoa tule noilla viikoilla lisää jo ihan mukavasti/viikko (n) että yli kahden kilon on varmaan hyvät mahdollisuudet? @kettuperhe 2 päivää ennen annettua päivää näkyi vahva viiva, tässä...
  15. Z

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Tervetuloa mukaan @mmmoi ja @Iiris80 Tänne ei kuulu oikein mitään. Raskaus etenee omalla painollaan. Eilen kävin sokerirasituksessa, mutta ei ollut kannassa mitään jälkiä koko käynnistä vielä. Olen käynyt myös purkamassa ahdistusta työterveyspsykologilla ja nyt kannassa käydessä luin mitä...
  16. Z

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ot, jos meidän tytöstä tuli Louna (mitä ei varmaankaan tule), niin lounatuulen laulu olis varmaan ihan (y)(y)(y) nappi. Aloin tässä kuunnella.
  17. Z

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Suuren suuret onnittelut mavli! Ihana kuulla, että alku näyttää kuitenkin sujuvan hyvin, vaikka pikku herralla vähän kiire olikin tänne maailmaan. @Hope tuo Lohdunkantaja mullekin tuli ekana mieleen. Toisaalta joku kaunis lastenlaulukin voisi olla kiva (ei nyt kyllä tule hirveästi...
  18. Z

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @mavli kovasti tsemppiä! Eihän tuo alku mikään helppo ole, mutta onneksi olet kuitenkin "jo" noilla viikoilla ja tilanne on siellä hallinnassa, eikä tarvitse kokea, että kaikki olisi omissa käsissä. Siskoni ensimmäinen syntyi rv30. Poika on nyt jo täysi-ikäinen ja oikein hyvin elämässä...
  19. Z

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kiitos kaikille onnitteluista :) @kiuski esikoinen on poika. Olihan se hassua kuulla, että on tyttö, kun oli niin vahva poikafiilis ja vähän jo kääntänyt ajatukset niin päin, että on sitten pojista toisilleen pidemmästi seuraan :LOL: @kiuski. Apua, mikä uni! Jotain alitajunnan käsittelemiä...
  20. Z

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ultrassa kaikki hyvin! Hassua miten tarkkaan nyt pystyi itse seurata samalla, kun kätilö selitti mitä elintä katsoo. Esikoisen aikaan olin niin liikuttunut, että itkin ultrassa, enkä muista siitä juuri muuta. Kasvojaan ei suostunut edestäpäin näyttämään eli esim huulihalkion mahdollisuutta ei...

Yhteistyössä