Hakutulokset

  1. T

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Minun oli ihan pakko nyt pitkästä aikaa kirjautuakin tälle palstalle, kun olitte pistäneet pystyyn ketjun, mihin uskalsin tulla toivottamaan teille niin paljon onnea :love:! Olen edelleen lähes viikoittain käynyt lukemassa hoitoketjua ja elänyt mukana, mutta en ole sinne uskaltanut enää mitään...
  2. T

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Rockwell, älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Varsinkaan oireiden perusteella ei kyllä kannata kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä tehdä. Itse olin hyvinkin oireeton aluksi, eikä kovin kummoisia oireita ole ollut matkan varrellakaan. Oletko katsonut digitestillä, mitä viikkoja se näyttää? Itse...
  3. T

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Voi Fiidu :hug: Ikävä juttu kaiken epäystävällisen kohtelunkin vuoksi. Jaksamista kovasti ja toivotaan pikaista uutta onnistumista. Nerinah ja Milli Mimosa, tervetuloa mukaan! Eihän se viiva alussa tummukaan niin nopeasti. Minä en omiin testeihini saanut kertaakaan edes tasavahvaa viivaa...
  4. T

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Voi ei Fiidu =( Toivotaan, että tilanne olisi parempi maanantaina! Jaksamista joka tapauksessa, varmasti rankkaa odottaa loppuviikko.
  5. T

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Ihanaa Viiu! Onnea tytön syntymän kohdosta :heart: Ikäerosta itse ajattelen näin reilun kahden vuoden yrityksen jälkeen, että ihan hirveästi ei kyllä itse varmasti aleta odottelemaan. Ikä painaa ja onnistuminen on muutenkin epävarmaa, niin eiköhän sitä ikäeroa tule jo siksikin. Jos koskaan...
  6. T

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Minulla oli myös aluksi ylävatsan kiristystä, ikäänkuin lihaskipua. Ihmettelin sitä myös, mutta onpa hyvä kuulla, että muillakin samaa on ollut. Tuutunen80 rv 15+3
  7. T

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Oi ei Hironea sinullakin närästysongelma jo alussa =( Auttaako piimä ja mantelit mitään? Rennietä olen itse napsinut ja kahdesti joutunut ottamaan Omepratsolia, kun yltyi sen verran kovaksi. Lisäksi olen huomannut, että jäätelö auttaa, mikä ei ehkä sitten muuten ole niin hyvä asia :whistle...
  8. T

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Voi Viiu, täälläkin ihan jännittää sinun puolestasi :heart: Tsemppiä loppukoitokseen! Ihana, että ihan kohta pieni on sylissä! Tervetuloa Ruusutar! Minäkään en ole facen ryhmiin mukaan lähtenyt, en jotenkin osaa omalla nimelläni tästä vielä keskustella. Onneksi täällä ei ole...
  9. T

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Tamariini Mukava kuulla, että kaikki vaikuttaisi olevan nyt paremmin päin =) Zoona, olipas ikävä episodi kyllä ja ymmärrän stressivalvomisesi ihan täysin. Olisin varmasti itsekin valvonut ja pelännyt. Toivotaan, että mitään vahinkoa ei olisi käynyt, eikä se kaiketi niin kovin todennäköistä...
  10. T

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Kyllä listeria pitäisi kuolla 70 asteessa, eli vakuumissa ollutta, mutta uunissa riittävästi kuumennettua pitäisi olla turvallista syödä. Hironea, voit neuvolassa sanoa, että pitää laittaa LA polin mukaan, koska hedelmöitys on tarkasti tiedossa. Tuntuvat aika hanakasti haluavan laittaa...
  11. T

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Ihanaa Zoona, että ultrassa oli kaikki hyvin! Kyllä uskallat jo huokaista :) Ja tosiaan, kuten Fidiakin sanoi, niin ole itsellesi armollinen. Itselläni myös vähän omatunto kolkuttaa kaikista herkuista, mitä on tullut syötyä, mutta jos pääsääntöisesti yrittää tehdä niitä terveellisiäkin...
  12. T

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Ihanaa tamariini, että kerroit noista vatsalihasjutuista! Olen nimittäin pähkäillyt, että mitä variaatioita voisin kokeilla, kun on tuntunut, että usein ne tuntuvat ikävälle alavatsassa. Kokeilin esim. siten, että selällään makoillen jalat suoristetaan vuorottain lähelle lattiarajaa. Myös...
  13. T

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Tännehän pukkaa viestiä, niinkuin romaania =D Tamariini Toivottavasti teidän keskinäinen tilanne helpottaisi pian, sillä onhan tuo raskasta sinullekin, kun et voi omista huolistasi jutella. Toivottavasti neuvolasta löytyisi apua. Turvotuksesta: Collegehousut ovat olleet kovassa käytössä...
  14. T

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Täällä on kirjoiteltu niin paljon, että putosin jo kärryiltä, mutta mukavaa kun on aktiivista =) Tervetuloa kuitenkin uusille kolmikymppisille! :flower: Mukava, että plussia ropisee! Täällä on ilmeisesti nyt virallisesti siirrytty toiselle kolmannekselle, kun 13 viikkoa tuli täyteen. Sen...
  15. T

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Zoona Kuinkas kehityskeskustelu sujui? Päädyitkö kertomaan? Hironea Mukava, että löytyi keino noiden tablettien suhteen =) Onko muutoin ollut jo kovasti oireita? (En muista, olitko jo kertoillut.) Milloin teillä on varhaisultra? Jammalle tsemppiä muuttotouhuun! Mukavaa, kun täällä...
  16. T

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Tänään meillä oli nt-ultra ja niin se pieni siellä edelleen oleili ja venytteli oikein makeasti ilmeisesti herättyään aamu-unilta. Sitten alkoikin kunnon hepulointi :heart: Itkuhan siinä onnesta herkesi. Turvotusta oli 1,1 mm ja pituutta jo 6,1 cm. Kaikki rakenteet näytti siltä, miltä tässä...
  17. T

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Zoona, toivotaan ja uskotaan, että kaikki on hyvin! Tunnistan kyllä itsessänikin nuo epäilyt, koska olotila on ollut suhteellisen normaali jo pitkään. Pieniä oireentynkiä aina välillä esiintyy, joiden avulla olen yrittänyt luottaa kaiken olevan kunnossa. Ja paljonhan näkyy olevan kokemuksia...
  18. T

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Liljah, ainakin minulla on kipuilu ja arkuus vaihdellut hyvin paljon. Ei siis kannata huolestua =)
  19. T

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Minäkin voisin tänne jotain itsestäni ilmoitella, kun tuttuja nimiä ja samassa tilanteessa olevia on kuitenkin. Meillä siis 2. ivf:n tuoresiirrosta alkanut raskaus, nyt menossa rv 11+4. LA on 2.11. Ensi viikolla nt-ultra ja kovastihan se jännittää, vaikka pieniä oireita päivittäin aina on...
  20. T

    Marraskuun mussukat <3

    Minä en ole tänne vielä mitään kirjoittanutkaan, vaikka päivittäin ketjua luen ja olen lukenut plussastani asti. On ollut niin vaikea uskoa ja luottaa siihen, että tämä vihdoin onnistuisi, kun hoidoilla on plussa saatu. Mutta kai se pikkuhiljaa pitäisi alkaa uskomaankin, jos ei muuhun niin...

Yhteistyössä