Hakutulokset

  1. E

    kevyempi ruokavalio

    viljatuotteet muuttuu elimistössä sokeriksi, joten niitä pitää välttää. voi on paljon parempaa kuin keinotekoiset kevytlevitteet. yleensäkkin pitää syödä syödä sellaista ruokaa mikä ei elimistössä muutu sokeriksi, sokeri on pahin ihmisen lihottaja.
  2. E

    Ohjeitä terveeliseen ruoka tapaan??

    Rasvattomassa maidossa on enempi sokeria kuin täydessä maidossa. Aito lehmänmaito on parasta ja oikea voi. lailla pitäisi kieltää monet niin sanotut kevyt tuotteet koska ne ei ole terveellisiä. Kevytlevitteet yms on keinotekoisia ja esim nämä kevyt levitteet rasvet joita ihmiset laittaa...
  3. E

    viljaton, vhh ja luomuruoka

    Antti Heikkilän kirjoista löydät ohjeita. Itse olen niitä noudattanut
  4. E

    Energiajuoma on niin hyvää

    saahan näillä kemiallisilla aineilla terveytensä pilattua. juokaa toki ja paljon. itse en moisiin kyllä koske.
  5. E

    makaronilaatikko - kuinka monta munaa?

    en laittanut koskaan munaa enkä maitoa makoroonilaatikkoon, kaksi lihaliemipalaa sulatin ja kaadoin sen laatikon päälle.Mausteita toki laitoin. vuokaakaan en koskaan voidellut, koska voi kuitenkin lämpimässä uunissa valuu vuoan pohjalle. Eikä koskaan tarttunut vuokaan kiinni. Nytten...
  6. E

    Voileivän päällisten järjestys

    voi alimmaiseksi ja juusto päällimmäiseksi
  7. E

    Mitä leivänpäällisiä teiltä löytyy?

    tottakai aitoa voita, kinkkua, juustoa ja rehuja eli kasviksia. sokeritautisena tosin vähän syön viljatuotteita, koska hiilarit muuttu sokeriksi elimistössä

Yhteistyössä