Hakutulokset

  1. P

    Petin miestäni, mahdollinen abortti ja suhdesotkuja

    Sanooka mulle, että tää ei oo todellista. Voi sösse mitä elämänhallintaa...ja ikää oli???
  2. P

    selluliitti

    Hei, ostin tytölleni sellaisen hamsterin juoksupyrän ja kytkin sen siihen, kun se oli 2 viikkoa, kun sen sääret ei olleet ihan mallin mitoissa. Lisäksi siilasin maidostani kaiken rasvan pois ja korvasin sen proteiinijauheella. Nyt on lapsen reidet kun kiinalaisella pikaluistelijalla ja koko...
  3. P

    Se on loppu nyt...

    ...meinaan vertiili ikäni. Sain tänään kuulla, että ensimmäinen lapsemme on ollut todellinen onnenpotku ja toista biologista lasta emme todennäköisesti koskaan tule ainakaan luomumenetelmillä saamaan. Vika on minussa. Käsittämätöntä. Vielä eilen luulin voivani päättää milloin haluan lisää...
  4. P

    liikunnasta kyselen laitteet? kiinteytys?ruoka?

    olen aloittamassa laihdutusta miten olisi hyvä aloittaa mennäkkö johonkin kerhoon painonvartijat? kiloklubi? tai jos kotona mikä voisi olla kiva kuntolaite? tai sit joku jumppa,kuntosalilla käynti?? millä saisi ongelma kohtani #&%?$!*,maha ja reidet kiinteemmiksi hyviä vinkkejä siihen...
  5. P

    laihdutuskaveria???

    kävin itsekkin rekistöitymässä jos joku haluaa laittaa yy:tä =)
  6. P

    Onko tämä pettämistä?

    Mua on kerran miehen kaveri puristanut baarissa #&%?$!*ä oikein kunnolla, kun ei tunnistanut mua takaapäin ja mies siinä sitten vieressä seisoi haavi auki, että aha! Kyllä oli aika ikävä sattuma, kaikki olivat vaikeana. En siis kokenut itse mitenkään piristävänä tai luontevana tapahtumana...
  7. P

    rouva pikkujouluissa

    Oliskohan tää joku tarina vaan...mut jos ei oo, niin en kyllä omalle miehelleni hiiskuis moisista touhuista mitään tai se sais slaagin. Lisäksi työpaikkani miehet ovat sen verran perheellisiä ja fiksuja että eivät kyllä pyllyä nipistelis vikka kuinka mieli tekisi. Rouvasi työpaikalla miehet...
  8. P

    ONKO?

    Oli tai ei, niin eikö isovanhemmilla ole kuitenkin ihan itse oikeus päättää haluavatko he lapsenlapsensa yökylään vai eivät. Kyllä mun vanhemmat ovat työviikon jälkeen ainakin usein niin väsneitä, että sanovat suoraan, että älkää tulko kylään, kun ei jakseta nyt ketään. Se on reilu peli, eikä...
  9. P

    Mies vieraisiin, mitä teen?

    Jaa, että ajattelit vaan lopetta omavaltaisesti seksin teiltä kummaltakin ja koska asiasta ei ole ilmeisesti tauko ilmoituksesi jälkeen puhuttu, niin se on sitten mielestäsi merkki siitä, että hyvin sujuu ilmankin...vuosi ilman mitään seksiä...? Etkö (haloo) itse ole käynyt sormella, eikö sun...
  10. P

    Kuinka paljon bi-ihmisiä

    Olen huomannut tässä taannoin olevani jonkin sortin osittais-bi. Hoikat, urheilulliset, lihaksikkaat ja pitkähiuksiset naiset saavat minut huokaamaan. Haluaisin kokeilla miltä tuntuisi suudella heitä, mutta kun ajattelen seksiä toisen naisen kanssa en tunne minkäänlaista...
  11. P

    Mitä haluaisit, mutta et saa?

    Mä oon aina unelmoinut että rajun panon aikana joku näykkis. Samoin toivoisin enemmän kielityöskentelyä pimpsassa ja sisäreisillä, mutta jos joku suostuisi nuolemaan varpaani näkisin varmaan kappaleen taivasta! Ukko vähän vierastaa tätä kielipolitiikkaa, itse lipaisen jalkapohjatkin jos niin...
  12. P

    Mies vetää käteen

    Voi tsiisus! Ootteeko ihan tosissanne? Kyllä täällä ollaan niin mustasukkasia, että ollaan mustasukkasia jopa nyrkille ja somelle. Hey, entäs jos joku vaan pitää itteensä niin haluttavana, että on ihan pakko yrkkää jos vaikka sais ja ainahan sitä nyt iteltään saa... Ei se oo pettämistä, eikä...
  13. P

    Annoin miehelle eilen.. (sisältää kyssärin miehille)

    Aah ja voih! Eräs poikaystäväni aina laukesi suuhun. Mä nielin lastit, eikä se mitään hirveetä ollut. Oikeastaan aika kiihottavaa. Se oli siis ennen. Aviomieheni ei niin välitä suu hoidosta (!) ja siksi suorastaan kaipaan sitä välillä...että pääsis imemään posket lommolla ja huulet turtana - ooh!
  14. P

    Jatkuva haluminen..

    Mulla on yks kaveri jonka seksielämä on just noin "ällöttävän" kiihkeetä, vaikka ovat olleet miehensä kanssa yhdessä liki kaksikymmentä vuotta! Käsitämätöntä, mutta totta!
  15. P

    paras apuväline orkuttomalle?

    Suihkutemppu sattuu! Mutta mistä rasvasta te puhuitte, siis joku joka lisää tuntoherkkyyttä? Mistä sitä saa? Lisääkö potkua orkkuun?
  16. P

    Naisen pim.peroa kutkuttaa??

    Hiivan voi saada vaikkapa antibioottikuurin kylkiäisenä, kun oma bakteerikanta voi vähän huonommin kuurin aikana. Lisäksi jos vaikka innostuu kovasti paikkojaan saippuoimaan niin siitäkin voi joku herkkä hiivan saada. Mulla menee ihan hillittömäksi raapimiseksi jos käytän vaatteita pestessä...
  17. P

    Mistä tietää olevansa vanha?! ;)

    No ainakin siitä, että uuden muodin sisäistäminen kestää jo niin kauan, että sitten kun alan tajuta mistä on kyse ja innostun ostoksille, niin sitten sen hakemani vaatekappaleen saakin jo alekorista puoleen hintaan... tai sitten "uusi" muoti tuntuu jo valmiiksi ihanan kotoisalta, koska on...
  18. P

    G: Turhin/epäkäytännöllisin hankinta vauvalle?

    Turhuuksia esikoisen aikana oli rintareppu, ei tosin itse tarvinnut ostaa kun sukulaiselta sain ilmaiseksi. Nyt kuopuksen aikana hoitopöytä, tai sitä ei ollutkaan enää, kun esikoisellakaan en pahemmin sitä käyttänyt. Kuopuksella kovassa käytössä oli rintareppu, mutta tuo hyppykiikku ihan turha...
  19. P

    Pino myös kasikakkosille:)

    Täällä myös yksi kasikakkonen. :wave: Kymenlaaksossa asustellaan toistaiseksi. Lapsia löytyy 2, molemmat poikia. Syntyneet 11/03 ja 11/05. :heart:
  20. P

    Kaksoiselämää

    en ota kantaa aiheeseen, mutta lukiessani näitä tekstejä pisti silmään miumau-77 varsin mielenkiintoinen ilmaus "Olet antanut itsellesi oikeutuksen elää sekä sinkku- että perhe-elämää..." (ja tästä hän luultavasti kohta ottaa kamalan kipinän, mutta ihan suotta...) Siis antanut itselleen...

Yhteistyössä