Hakutulokset

  1. R

    Elovauvat 2014 <3 *huhtikuussa*

    Moi! Anteeks kun ei oo tullu kirjoitettua pitkiin aikoihin! Mutta mun tietoihin voi päivittää että TYTTÖ on tulossa (ja se on varma tieto) :)
  2. R

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Hei! Mahtusko tähän ryhmään vielä yks mamma, vuosimallia -68? :) Oon yrittänyt löytää vertaisryhmiä, ja tääkin löyty kaivamalla. Noh, olen siis keskipohjanmaalta, odotan neljättä lasta, mutta tää on nyt eka (ja ainutkin) nykyisen mieheni kanssa :) Mentiin viime kesänä elokuussa naimisiin ja...
  3. R

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Täällä ilmouttautuis vielä yks elokuun ryhmään, jos vaan mukaab mahtuu vielä. Olen 45v !!!, odotan neljättä lasta, mutta ekaa nykyisen mieheni kanssa. Viikkoja nyt 13+5 eli LA 14.8. Jännäähän tää on kun ikääkin on. Muuten kaikki ok, paitsi raskaudiabetes iski heti alkuviikoilla. Tällä hetekllä...
  4. R

    Ikää 40 v ja ensimmäinen lapsi haaveissa

    Hei! Ompa kiva että löyty tällainen keskustelu! :) Itse olen 45v ja odotan neljättä lasta! Tosin kolmannen ja tämän välissä on 21v. Toisin sanoen olen kolme poikaani saanut nuorena kakskymppisenä 1-2 vuoden välein. Erosin joku vuosi sitten ja löysin ihanan miehen, jolla ei ollut omia lapsia...

Yhteistyössä