Hakutulokset

  1. M

    Se!

  2. M

    Näkemin

    En ole, onko sinulla jotain mitä voit suositella?
  3. M

    Näkemin

    Ei saa osakeyhtiölle se on ongelma
  4. M

    100%:sia ennustuksia!

    Tulevaisuus
  5. M

    Näkemin

    ...
  6. M

    Mitäs tänne kuuluu? :-)

    Ei mitään erikoista, sama kuin ennenkin kiirettä joka päivä, otettu taas vähän lisää niskaan, mutta rakastan oman homman, ajaan joka päivä paljon mutta se on kivaa hyvän kahvin ja musikin kanssa... Ehkä vähän masennusta on ollut tai enemmän pettymystä ihmisiin, mutta jo yli puol vuotta olen Ok...
  7. M

    Mitäs tänne kuuluu? :-)

    Pitkästä aika...
  8. M

    Keksikää joku mulle uuden yrityksen nimi <3

    tarvitsen verkkokaupan ja myymälän nimen, on kaalusteita, pellava, sisustusta ynä muuta :-)
  9. M

    Keksikää joku mulle uuden yrityksen nimi <3

    on fb :-) möä vaan pilossa vähän aika lehtijutun jälkeen kun tullut ikäviä seurauksia
  10. M

    Keksikää joku mulle uuden yrityksen nimi <3

    design tuotteita kotiin sekä pellava ja oma tuotantoa, pää lyö tyhjää :-))) ja moikka kaikille ihanaiset pitkästä aika en ole käynyt täällä
  11. M

    Mihin voi ilmoittaa tästä? Feikki passi

    Kiitos googlan sen puh nro :) kun tämä ihminen muutenkin harrastaa vaikka ja mitä laitonta täällä
  12. M

    Mihin voi ilmoittaa tästä? Feikki passi

    jos tiedät ihminen on tullut tänne asumaan feikillä passilla ja ikä on jotain muuta kuin feikki passissa lukee...
  13. M

    Mitäs muut?

    En oo feikki, harmaana vaan
  14. M

    Haluan

    Who know :whistle:
  15. M

    Haluan

    Hmmm... hankala valitsea
  16. M

    Haluan

    Näköjään, paitsi tulin jo takaisin pöpilään kun töissä olen :X3: . Ei se ihan lomamatka ollut...
  17. M

    Haluan

    Ei miehiä kiitos
  18. M

    Haluan

    apinan kotiin, mua varoitettiin kuinka aggressiivisia he ovat, no ei oo totta, koskenut vaikka ei saa ja yks apina istui mun kanssa autossa, tätä oli niin ihana silitä, se kun on mun lemppilemmikki. Mutta joo hampaat heillä isot ja terävät, en suosittele koskea itse en vaan pysty pelkää...
  19. M

    Gucci pääsi shoppailemaan <333333

    Ehkä kannattaa keksiä jo jotain pikkasen uuttaa että olisi uskottavampi, kuin myös debit ja luotto reps, on mulla mutta muita lainoja kyllä, laukkulainat olisi hassua tai toisaalta miks hassua
  20. M

    Gucci pääsi shoppailemaan <333333

    Pöh poistin kuvat

Yhteistyössä