Hakutulokset

  1. M

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Tyydeli, todella ikävä kuulla :( koettakaa jaksaa <3 Meille syntyi 1.9 poika, synnytys ei mennyt ihan kuin elokuvissa, jouduttiin lopulta kiireelliseen sektioon, mutta kotona ollaan ja kaikki on hyvin :) Tsemppiä kaikille ja kauniita aurinkoisia syyspäiviä :)
  2. M

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Sisso kiitos kysymästä, ihan hyvin meillä on mennyt, ei ole ollut muuta vaivaa kuin nyt kolmesti muutaman viikon aikana vähän ruskehtavaa vuotoa ja se on tullut aina liikunnan tai jonkun työn jälkeen. Helteet alkaa vähän rassaamaan, tuntuu ettei oikein mitään jaksa tehdä. Oikei paljon...
  3. M

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Athenais lämpimät onnittelut pienestä tytöstä :) Täällä kesäloman viimeistä viikkoa vietellään ja ensi viikolla alkaa äippäloma. Täällä voidaan ihan hyvin, pari kertaa pidemmän liikunta suorituksen jälkeen oli vähäistä ruskehtavaa tuhruvuotoa ja pääsin ylimääräiselle käynnille...
  4. M

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Onnea ChocolateBox ja Esteri1 ultrakuulumisista :) Minulle myös kätilö sanoi uimisesta, ettei ole mitään haittaa, lähinnä kyselin kylmässä vedessä uimisesta, kun täällä ei vielä niin kovin lämmintä tuo vesi ole. Äitiyspakkauksen sain tällä viikolla, ennen kesälomaa on 17 päivää töitä...
  5. M

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    ChocolateBox toivotaan ettet ole enää kantaja, uskomatonta huolimattomuutta lääkäriltä :( Iines ihana kuulla, että kaikki on hyvin :) ja onnea tytöstä! Täällä pikkupoika masussa aina välillä riehaantuu, että oikein itsekin säikähtää, että mikäs siellä nyt tuolleen... :D Nyt huomaa ettei...
  6. M

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Ollakovai...? Paljon onnea teille :) Riskiluvuista mullakin down riski oli 1:24000, ihmettelin itse todella paljon, kun olin luullut että ikä vaikuttaa todella paljon, tuota toista lukua en muista. 23+6
  7. M

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    ChokolateBox :) paljon onnea ultrakuulumisista! Ja mukavaa reissua Tanskaan. Meillä eilen neuvola, verenpaine suht alhainen 101/63, mutta ei tuosta ole mitään haittaa ollut. Kylkeen on alkanut pistämään ja kipua säteilee myös selkään, mutta onneksi on ohimenevää. 23+1 ( en sitten ikinä...
  8. M

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Tyydeli, lämmin osanottoni ja voimahalaus, tiedän niin miltä tuntuu. Toipukaa rauhassa, mutta muista että kaikki voi olla mahdollista.
  9. M

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Tuuliannaliina Onnea teidän ultrakuulumisista :) Tyydeli täällä ollaan hengessä mukana :) Iines tsemppiä teille, toivotaan onnea punktioon !!!
  10. M

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    pikkuylläri hurjasti onnea teille :)
  11. M

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Tyydeli <3 Esteri1 tervetuloa joukkoon :) Täällä vappu meni kummityttären kanssa, kun hänen vanhempansa olivat parin päivän reissussa kahdestaan. Tuo unipesä vaikuttaa kivalta, ei tosin olla vielä mietitty missä vauva alkuajat nukkuu. Muutamia vaatteita tilasin netistä itselle, kun...
  12. M

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Jimima toivomme kovasti sinua takaisin tänne :) Tyydeli toivotaan parasta :heart: vaikka mieleen tulee varmasti monia ajatuksia. Ihan kuin tänään olis tullut sellainen potku joka tuntui jo vatsan päällä olevaan käteen :) Me otetaan ehdottomasti äitiyspakkaus, kun on esikoinen kyseessä...
  13. M

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Terveisiä rakenneultrasta :) kaikki näytti olevan hyvin, tutkimus kesti ainakin puolituntia, oli todella perusteellinen ja poikana ultraaja häntä pitäisi :) Onnea Saanalle ultrauutisista :) Tuuliannaliina ihanaa kun kuulitte sykkeet :) Nuo keskenmeno pelot liittyy varmasti siihen kun...
  14. M

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Jimima paljon tsemppiä teille, toivotaan teille kaikkea hyvää. Mulla takana kolme keskenmenoa/tuulimunaa, kaikki vuosivat yksinään pois n. rv 8-9. Oliivitar Onnea ultrauutisista :) Meillä rakenneultra huomenna, jännittää. Jos kaikki hyvin, niin jokohan sitten uskaltaisi alkaa uskomaan että...
  15. M

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Tyydeli erittäin paljon tsemppiä teille, nuo tunteet on niin tuttuja! Ja hankala tilanne töissä sulla, vaikea sanoa miten tuossa pitäisi toimia. Viime viikolla kerroin töissä pomolle ja yhdelle läheisimmälle työkaverille, no molemmat oli jo aavistelleet ja pomo suorastaan odottanut että...
  16. M

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Jimima tässä raskaudessa lopetin macajauheen ja spirulinan käytön plussan jälkeen. Mulla oi viimevuonna kaksi raskautta joiden aikaan käytin normaalisti molempia jauheita, raskaudet eivät jatkuneet juurikaan 8 vko:a pidemmälle. Tällä kertaa sitten kaiken varalta lopetin noiden superfoodien...
  17. M

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Saana72 onnea :) ihanaa kuulla se syke :) Todella ikävä lääkäri vaan teille sattui, kannattaa antaa palautetta. Kotidopleri tuli tänään :) todella nopea toimitus! Heti kun tulin kotiin niin sykettä kuuntelemaan ja siellähän se oli :heart: . Nyt voi taas olla rauhallisin mielin.
  18. M

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Tuuliannaliina Onnea :) aivan ihanaa :) Saana72 mulla ei seula hälyttänyt, verikoe otettiin n. 2vk ennen ultraa ja ultrassa sanoivat, että soittavat jos hälyttää, no soittoa vaan ei kuulunut ja tulokset sain tietää vasta seuraavassa neuvolassa joka oli 2 vko:a ultran jälkeen. Se paperi jossa...
  19. M

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Minä olen kahdesti käynyt varhaisultrassa, molemmilla kerroilla on viikkoja ollut jotain päälle 8, syksyllä oli tuulimuna ja nyt oikea raskaus. Kävin tammikuun 28. ultrassa ja kovasti pelotti etukäteen, itkettämään rupesi siinä ennen ultraa ja oli se sitten ihme kun siellä oikeasti sydän sykki...
  20. M

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Sisso meillä on sama laskettuaika =) Minä kyselin sitä työnantajalle kertomista, kovasti tuntuu ettei uskalla kertoa, jos jotain vielä sattuu, ikävä sitten selitellä. No meillä on 14.4 neuvola, viimeistään sen jälkeen kerron, paitsi jos tunnistan jo selvät liikkeet, kerron aiemmin. Ei se vaan...

Yhteistyössä