Hakutulokset

  1. Piksukka

    40+ so what wol.13

    Äiti 74, miten sun ovis? Minulla tuli melko tumma viiva jo tiistaina ja eilen oli jo haaleampaa, joten tässä kierrossa ovuloin ilmeisesti aiemmin :|. Ongelmana tässä on se, että vasta eilen päästiin "toimintaan" miehen kanssa... Ovis poikkesi edellisistä muutenkin kuin ajankohdan suhteen, nyt...
  2. Piksukka

    40+ so what wol.13

    KP 8 menossa, tikussa näkyi haaleahko viiva. Eli ilmeisesti ovis on tuloillaan normiaikaan kp 11-12. Toivottavasti ei aiemmin, koska mies on työmatkalla keskiviikkoon saakka :|. Pitänee ilmeisesti vähentää kahvinjuontia, vaikka vaikeaa se tulee olemaan... Toisaalta, tuon listan mukaan mulla ei...
  3. Piksukka

    40+ so what wol.13

    Nyt on hankittu greippimehua, sekä purkissa että hedelminä sekä kuningatarhyytelökapseleita. Olivat aikas kalliita, mutta mitä sitä ei raskautta toivova epätoivoinen nainen tekisi :whistle:Olen syönyt kuukauden ajan Femibioneita, onko muilla kokemusta niistä? Tosin eihän niissä mitään sen...
  4. Piksukka

    40+ so what wol.13

    Sieltähän tulikin hyviä vinkkejä, kiitos Esteri =). Mitäs tuo royal jelly on?
  5. Piksukka

    40+ so what wol.13

    Kiitos, plussa olisi niin toivottu :). Taas meinasi tänä aamuna toivo hiipiä plussan suhteen, mutta iltapäivällä olinkin tilailemassa lisää ovis- ja raskaustestejä :whistle: Itsekään en aio lähteä mitään hoitoja kokeilemaan, mieheni on samaa mieltä. Jos ei tule luomuna, niin sitten tyydymme...
  6. Piksukka

    40+ so what wol.13

    Kiitos :). Niin, minä tosiaankin toivoisin kolmatta... En ole saanut juurikaan hyväksyntää vauvahaaveilleni ystäväpiirissäni, senkin takia on lohduttavaa lueskella täällä muiden kokemuksista.
  7. Piksukka

    40+ so what wol.13

    Kävin jo toisaalla "esittäytymässä", mutta tämä taitaa olla minulle juuri se oikea palsta :). Ikä muuttuu syksyllä nelosella alkavaksi, mutta vauvakuume on hirmuinen. Yritystä on takana vasta muutama kuukausi, mutta tuntuu turhauttavalta, kun raskaudesta ei ole tietoakaan. Tänään viimeksi...
  8. Piksukka

    Ikää 40 v ja ensimmäinen lapsi haaveissa

    Täällä on tänä vuonna 40 täyttävä äiti, joka toivoo kovasti iltatähteä =). Nyt yrittämistä takana nelisen kuukautta, ei todellakaan ole helppoa raskautua verrattuna aiempiin kertoihin (lapset 10- ja 12-v.). Tosin välissä on ehtinyt mieskin vaihtua. Olen seurannut useampaakin odottajien palstaa...

Yhteistyössä