Hakutulokset

  1. N

    tuorejuusto

    no en tod. olisi miettinyt, mutta nytten tuolla masussa asustaapi sellanen jota haluaa suojella ja välttää pienimmätkin riskit! =)
  2. N

    tuorejuusto

    söin vahingossa mummolassa voileipäkakkua ja vasta viimeisellä suupalalla huomasin siinä olevan tuorejuustoa :snotty: toivotaan ettei tule listeriaa!!! onko muilla käynyt tänään kömmähdyksiä :'(
  3. N

    Aika limatulpan irtoamisesta synnytykseen?

    Täällä vielä ollaan kotosalla yhtenä kappaleena! :wave: Saisi kyllä jo syntyä... Tuli tuossa vastauksia lukiessa mieleen, et mitenkä suuri se limatulppa sitten kokonaisuudessaan oikein on? Meinaan mulla sitä tuli vaan noin ehkä t-lusikallisen verran. :/ Eli vissiinkään ei kaikkea...
  4. N

    Aika limatulpan irtoamisesta synnytykseen?

    Heips! Te, joilla on irronnut limatulppa, kuinka pian synnytys on käynnistynyt? Itselläni irtosi eilen (rv. 39+3), ja nyt odotellaan miehen kanssa kärsimättöminä, josko pääsisi pian näkemään esikoisen. =) Eilen neuvolassa hoitaja sanoi, et voi mennä useampikin päivä, tuskin kuitenkaan enää...
  5. N

    väkivalta

    exä ensin haukkui kännissä, sitten haukkui myöhemmin selvinkinpäin. Sitten haukkui kännissä ja satutti. ei enää haukku tehonnut niin kävi käsiksi. Tai ensin pelotteli että käy ja lopulta tuli päivä, toinen ja kolmaskin että kävi käsiksi. kerran satutti myös selvinpäin. Lopun tein koko...
  6. N

    Mitä mieltä lastenvaatteista?

    Ei kiitos resoreille. Muistan ne lapsuudestani 80-luvulta ja ne olivat mielestäni jo silloin tosi epämuodikkaat. Varsinkin paidan helmassa se on kauhea. Lisäksi meillä ainakin on ongelmana löytää vaatteitä, jotka eivät olisi kuin teltta pojan päällä kun ei ole mikään punkero. Usein housutkin...
  7. N

    G:Oletteko mustasukkaisia miehen exästä?

    En ole. Ikävä kyllä, hän kyllä luulee asian niin olevan...
  8. N

    Sektio pelon takia..

    Kiva kuulla, että Veekoolla kaikki menossa niin kuin toivoit! Kyllähän se leikkauskin jännittää ja pelottaa, mutta eri tavalla... Itse toiveikkaana odottelen viimeistä pelkopolikäyntiä, jossa leikkausaika pitäisi sopia.. rv 30
  9. N

    Sektio pelon takia..

    Hei, enpä tiedä oikeastikaan nimeä, sillä neuvolakortissa lukee vain NKL, ja ilmoittautumisessa eivät kertoneet nimeä, vaikka kysyin, että kenelle olen menossa? Eivät kuulemma tiedä siellä alhaalla, kuka ottaa ylhäällä vastaan..erikoista..nimikyltistä en muista mitään, kun keskityin vain itse...
  10. N

    Sektio pelon takia..

    Hei, yleistä kommenttia tähän aiheeseen. Kävin eka kerran NKL:lla pelkopolilla lääkärillä, eikä se yrittänyt mua mitenkään käännyttää. Vaan kun sanoin heti, että haluan sektion ja kerroin miksi ja kuinka kauan olen sitä miettinyt, lääkäri totesi, että Suomi on sivistysvaltio, eikä ketään voi...
  11. N

    Sektio pelon takia..

    Huomenna ensimmäinen käynti NKL:n pelkopolilla...tiedän vaan, että haluan sektion, koska pelkään kaikkea synnytykseen liittyvää. Mutta mitä sanon siellä?? Pelkään myös sitä, että mua ei kuunnella..olen työntänyt normaalin synnytysajatuksen jo ajat sitten pois mielestäni, koska jos ajattelen...
  12. N

    Näkikö huonekaverisi mies tissisi tai pimppasi?

    Hei, voisko joku kertoa tyhmälle esikoista odottavalle, että miksi sinne housuihin täytyy kurkkia useasti :/
  13. N

    Sektio pelon takia..

    Apua, mäkin luulin, että saan sen sektiopäätöksen muutamalla kerralla, kirjoitin just tuonne toiseen pelkosektio-otsikkoon oman stoorini, mutta mulla ei ole vielä yhtään käyntiä pelkopolilla. Yli kuukausi ensimmäiselle "pelkolääkärille" enkä aio kuunnella mitään jaarituksia, vaan alan heti puhua...
  14. N

    sektioon päätyneet synnytyspelkoiset!

    Hei, Itse olen ainakin menossa pelkopolille tai lääkäri se taitaa olla jo ekalla kerralla, kun kestää pari tuntia ja aion vaatia sektiota pelon takia. Olen tutustunut jo vuosia sitten molempien tapojen riskeihin, mutta ne eivät vaikuta päätökseeni mitenkään. Pelko vain pahenee mitä pidemmälle...
  15. N

    ekan äidiksi

    Täällä kans yksi kohta 32 v ja heinävauva tulossa. Yritystä ehti olla vain muutaman kuukauden. Kiva olisi keskustella muiden samanikäisten kanssa, joilla ei ole entuudestaan lapsia...minusta tämä on ihan sopiva ikä saada ensimmäinen lapsi eli ikä ei ahdista yhtään. Kaikkea mahdollista on...
  16. N

    suutelin vierasta miestä

    minä kerroin miehelleni, suutelin exän kanssa muuta suhdetta ei ollut vain tuo yksi suudelma! puhuin mieheni kanssa. hän antoi anteeksi ja sanoi että minäkin olisin varmasti antanut hänelle anteeksi vastaavassa tilanteessa! ... olisinko? nuo sanat on jääneet päähän soimaan, antaisinko miehelleni...
  17. N

    Kertokaas taas yliluonnollisia kokemuksia!

    \ ..ei ole lammasojansuora... tää paikka on halsualta lestille päin jonkin matkaa... jossain siinä kalliokosken risteyksen liki main.... muistaakseni,, en oo pitkään aikaan käyny halsualla vaikka tässä liki asunkin..
  18. N

    Kertokaas taas yliluonnollisia kokemuksia!

    uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup!
  19. N

    Kertokaas taas yliluonnollisia kokemuksia!

    halsualla joka on äitini kotipaikka on paljon "kummitus"juttuja.. voikun kaikki muistaisin... kun olin pieni niin usein käytiin tuolla sukuloimassa, sitten pimiällä ajeltiin, muistan yhden kerran hyvin kun tulimma pitkän suoran päähän niin näkyi toisessa päässä auton takavalot ja heijasti että...
  20. N

    Kertokaas taas yliluonnollisia kokemuksia!

    no jokos olis taas mun vuoro?! äidiltä kuulin noita tarinoita: tämä tapahtunut täällä päin, vanhassa pappilassa, oli ollut nuori tyttö piikana joka oli tullut raskaaksi, ei siitä kenellekkään kertonut ja veti jo näkyvän mahan kureliiveillä piiloon. olisi ollut katastrofi varsinkin pappilan...

Yhteistyössä