Hakutulokset

  1. P

    Varhaisraskauden ultra

    Eikö kukaan oo käyny yksityisellä ultrassa ennen nt-ultraa?
  2. P

    Varhaisraskauden ultra

    Suosittele ultrapaikkaa Turussa tai lähistöllä NYT. VS lääkäripalvelu kiinni heinäkuussa, joten se ei käy.
  3. P

    Varhaisraskauden ultra

    Suosittele ultrapaikkaa Turussa tai lähistöllä NYT. VS lääkäripalvelu kiinni heinäkuussa, joten se ei käy.
  4. P

    Voimavauvat

    etusivulle
  5. P

    Voimavauvat

    etusivulle
  6. P

    Voimavauvat

    etusivulle
  7. P

    Voimavauvat

    Etusivulle
  8. P

    Voimavauvat

    etusivulle
  9. P

    Voimavauvat

    Juurikin näin vierailijav.
  10. P

    Voimavauvat

    etusivulle
  11. P

    Voimavauvat

    etusivulle
  12. P

    Voimavauvat

    etusivulle
  13. P

    Voimavauvat

    etusivulle
  14. P

    Voimavauvat

    Etusivulle
  15. P

    Voimavauvat

    Nostanpa etusivulle..
  16. P

    Voimavauvat

    Kerhojen nyt yhtäkkiä kadottua kaksplussasta, Voimavauvat ovat siirtyneet Facebookiin. Laittakaa mulle täällä yksityisviestillä teidän oikea nimi, jotta voin lisätä teidät facebookissa kaveriksi ja lisätä teidät salaiseen ryhmään.
  17. P

    Moi! Katoin että olit kans kaivannu kerhoja takas. Itselle tuli täytenä yllätyksenä myös, et...

    Moi! Katoin että olit kans kaivannu kerhoja takas. Itselle tuli täytenä yllätyksenä myös, et yhtäkkiä ei olekaan kerhoja. Pitäiskö tehdä facebookiin joku salainen ryhmä meille? Mahdetaanko tavoittaa muita täältä?
  18. P

    20-29-vuotiaat naiset, älkää tehkö lapsia!

    Mä olin 27 kun sain ekan lapsen (05/2014). Me mentiin naimisiin kun lapsi oli 2 kk (pappi vihki meidät ja kastoi lapsen). Yhdessä ollaan kuitenkin oltu liki 10 vuotta. Häämatka on joskus tulevaisuudessa.
  19. P

    isyyden tunnustaminen

    Soita lastenvalvojalle ja kysy?
  20. P

    Mammakavereita Turusta?:)

    Perhekeskus Marakatti ja Pikku-Heiska - Mannerheimin Lastensuojeluliiton Varsinais-Suomen piiri ry Ja sit riippuen asuinalueesta on seurakunnilla myös kerhoja https://www.turunseurakunnat.fi/portal/fi Turun ja Kaarinan seurakuntayhtym Turun ja Kaarinan seurakuntayhtym

Yhteistyössä