Hakutulokset

  1. R

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kuvasin kesken kuivumisen tän testin, niin ei varmaan pitäis tehdä. Sofi http://aijaa.com/UfDBWv Apteekki (muoks. vaihdoin tarkempaan kuvaan samasta testistä) http://aijaa.com/6La54A Että semmosta... varmaan turhaan mä näitä teen
  2. R

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Pakko postata vielä iltapissa kun taas tuli joku viivanpaikan varjo. En kyl tiiä pystyykö sitä kukaan erottaa, tiukkaa tekee :whistle: http://aijaa.com/CVieng
  3. R

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Melinda, ainakin toi viivanpaikka erottu mun silmään ylemmäs kuvas, toivottavasti ois enemmän ku paikka :)
  4. R

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos ja niinpä, mä vaan kuvittelen taas että onko se enemmän kuin viivan paikka. Mutta kun kuvissa ei näy mitään ja todennäköisyys on jotain 1 % luokkaa niin ei pitäis. Mut mitä koira karvoilleen voi :ROFLMAO:
  5. R

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Terve siis kaikille :D olipa hätäinen omanapaviesti. Sori. Noissa vaan näkyy livenä katsoessa viivanpaikka, kun vertailun vuoksi dippasin yhden veteen o_O
  6. R

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Oon ollu täältä nyt vuoden pois, elämäntilanne muuttunut ja kaikkea mutta pakko käydä kysyy kun kävin kusee :) että ei kai näissä näy mitään? Mulla on siis e-pillerit käytössä kun mies vaihtui ja yritys loppui siihen viime keväänä. Nyt on kuitenkin 3 viikkoa menkat myöhässä. Ehkä johtuu...
  7. R

    Myydäänkö enää missään???? (lampunvarjostin)

    onkohan noista tullut jotenkin laittomia kun en löydä edes mistään nettikaupasta.
  8. R

    Myydäänkö enää missään???? (lampunvarjostin)

    Pitäisi löytää suunnilleen tätä mallia oleva lampunvarjosin kattoon Myydään Vekki plafondi valaisin, | Nettimarkkina mielellään valkoinen tai vaaleansävyinen. Muutkin sellaiset käy, jotka voi suoraan kiinnittää lamppuun (tuohan ei vaadi mitään kattokiinnityksiä). Jos joku tietäis...
  9. R

    Sinä joka et kuulu mihinkään uskontokuntaan

    Mäkin rikon kaavaa, kun erosin uskontokunnasta peruskouluikäisenä ja korkeakouluopiskelun ohessa liityin takaisin. Tosin ap ei ole käynyt kertomassa täällä, että mikä yhteys hänen mielessään on koulutuksella ja uskontokunnalla. Voihan yhteys olla päinvastainenkin, jos ap on itse...
  10. R

    Sinä joka et kuulu mihinkään uskontokuntaan

    Ap kerää tukea mieleensä juolahtaneelle teorialle, jonka mukaan vain kouluttamattomat ja matalasti koulutetut, maaseudulla asuvat ihmiset ovat edelleen uskonnollisia eivätkä kykene rationaaliseen ajatteluun ja ymmärrä, ettei tieteellinen maailmankuva tue uskontoa. Korkeakoulutetut eli...
  11. R

    Turhaudun

    Eikö se lapsi nuku päiväunia? Jos teillä on makuuhuone, niin voit sanoa että säkin käyt lepäämässä/päiväunilla. Sit meet lepäilemään sinne, otat jonkun aikakauslehden mukaan, lapsi nukkuu ja mies on jossain toisessa huoneessa. Ei toimi?
  12. R

    Uskollisuus koetuksella

    Ei hemmetti... Pettämistä on se, mitä et voisi kumppanin silmien edessä tehdä, ja on ihan sama oletko naimisissa, parisuhteessa, rekisteröidyssä parisuhteessa vai avoliitossa vai missä jos sulla on suhde, jossa annat puolisosi olettaa, että olet sitoutunut siihen.
  13. R

    Mitä sinulle tarkoittaa vuorovaikutus?

    Toivon mukaan eivät ollenkaan.
  14. R

    Turhaudun

    Mä runkkaan ihan silleen että sanon "btw mä haluun nyt runkata, älä tuu säikäyttää vai haluutko auttaa". Sit jos ei vapaaehtoinen ryntää paikalle työnnän oven hiljaa kii hetkeks että saan olla rauhassa :)
  15. R

    Mitä sinulle tarkoittaa vuorovaikutus?

    Mä otan opikseni ihmisten kanssa toimimisesta ja pyrin rakentamaan niitä vuorovaikutuskaavoja ja -tapoja, joiden varassa ollessa kommunikointi sujuisi paremmin ja olisi jonkinlainen yhteisymmärrys. Mun mielestä vuorovaikutus on keino löytää kaava, johon saan rauhassa jumahtaa.
  16. R

    Ihana talo...

    Suoraan sanottuna petyin :D Mun mielestä laimea sisältä ja tavallinen ulkoa, ainoa mikä erottaa keskimääräisesti elementtitalosta on talon suuruus ja "prameus" mutta tuossa ei ollut mitään omaperäistä tai kiinnostavaa... Elintaso varmasti ois mukava, mutta ei herännyt mitään tunnetta että...
  17. R

    Turhaudun

    Täh? Ootko sä nyt provo? Et voi miehelles ilmaista et tarviit joskus nautinnon säkin?
  18. R

    Uskollisuus koetuksella

    Ei nyt hirveen mahtava vastaus multa tähän irtoa, mutta oma mies kerran sanoi, että menee motivaatio olla uskollinen jos saa epäilyä ja syyllistämistä osakseen vaikka ei sitä ansaitse. Muhun se ainakin tepsi vähän. Joillekin on vaikea luottaa ja sen tietää itsekin, että ei saisi epäillä...
  19. R

    läskiperse on turn off vaikka nainen olisi muuten hoikka

    Roikkuvat kivespussit on turn off. Löysää ruttusta nahkaa, ei auta vaik ois heppi pystyssä kun ne pussit kuitenkin roikkuu. Miten voi miehillä roikkua semmoset siellä??? Miehet, te olette turn off.
  20. R

    Sinä joka et kuulu mihinkään uskontokuntaan

    Btw liityin juuri erääseen uskontokuntaan, mutta en siksi, että olisin uskovainen tai uskonnollismielinen vaan siksi, että siihen on mun mielestä yhteiskunnalliset perusteet.

Yhteistyössä