Hakutulokset

  1. L

    40+ so what wol.13

    Menkat alkoi eilen illalla...ei mulla muuta :( nyt on takki ihan tyhjä ( voisiko joku ihana ystävällisesti siirtää minut listalla taustailijoihin , kiitos )
  2. L

    40+ so what wol.13

    :cry: Voi Zandi :(
  3. L

    40+ so what wol.13

    kappas, alavatsassa kova paine ja vasemmalla puolella tuntuu välillä n.parin sekunnin kipuvihlaisu...erilailla paine kuin virtsiksessä. So what is this ?
  4. L

    40+ so what wol.13

    Hih, olihan se joo aikamoista fuckfestiä koko viiikko, mutta se nyt johtuu vain siitä, että mehän asumme kaukana toisistamme, eli viimeks nöhty pari kk sitten. dpo on ehkä jotain 3, en testannut ovista lomalla. Koskakohan mun kannattais testata r-testillä ? Mä en halua nyt painostaa tällä...
  5. L

    40+ so what wol.13

    Iltaa ja terkkuja kaikille, lemmiskelyloma meni oikein hyvin ( talletteluja 2-3 kertaa päivässä ;) nyt sitten vaan odotellaan, en osaa yhtään sanoa ovisten tai muittenkaan juttujen suhteen muuta kuin että parhaani tein, parin viikon päästä sitten tiedetään enemmän, olen toiveikas <3
  6. L

    40+ so what wol.13

    No nih, huomenna sinne lemmiskelylomalle sitten välimeren maahan miehen kanssa, ilmoittelen sitten kuin meitin kävi ;) tai no ainakin reilun viikon olen nyt sitten " tallettelemassa " eli en netiss, zuih ja heippa! toivotan kaikille plussatuulia ja mukavaa viikkoa (y)
  7. L

    40+ so what wol.13

    Heissan leidit :) hei mitä tarkoittaa termi " talllettelu" jota täällä usein käytetään ? ja kuinka aikaisessa vaiheessa ennen ovista se lempiminen pitää / kannattaa aloittaa ? eli siis kuinka monta päivää ennen ovista on jo hedelmällinen ? ja kannattaako mun ottaa nyt keskiviikkona...
  8. L

    40+ so what wol.13

    Huomenta ihanaiset :) mulla siis kierto venyi 35 päiväiseksi geleen kanssa, yleensä aika säännöllinen, pikkasen pitempi kierto 30-32 ollut jo monta vuotta. Ja sama kävi pari vuotta sitten, kun ekan kerran söin geleetä yhden purkin. Tosin muistin tämän vasta eilen aamulla, ja illalla sitten...
  9. L

    40+ so what wol.13

    Hei, menkat alkoi , jes ! ( kummallinen kommentti tälle palstalle :LOL: ) Onko vielä toivoa? lempimisloma siis 22.10-29.10, musta tuntuu että on :)
  10. L

    40+ so what wol.13

    oho, no nyt lentää ne loput pallerot kyllä roskiin ( ei niitä ole kuin ehkä 10 kpl, kiitos Tupsu, Zini ja Woodoo kommenteista ) kaikki menkkaoireet kyllä on, olleet jo launtaista mutta mitään ei vaan tapahdu...ihan peestä :(
  11. L

    40+ so what wol.13

    Niin siis en muistanut tuota mitä tapahtui pari vuotta sitten ennen kuin tänään :(
  12. L

    40+ so what wol.13

    Mä en keksi mitään muuta syytä tähän ettei menkkoja kuulu kuin Royal geleet, vaikka niittenhän pitäisi nimenomaan tasapainottaa, eikös ? pari vuotta sitten kun söin niiitä, kävi samoin, eli kierto kesti silloin 36 päivää, nyt jo 35 ( normi 30-32 ) no ketuiks nyt kumminkin meni mun suunnitelmat...
  13. L

    40+ so what wol.13

    tai sitten mulla on vaihdevuodet alkanet (n):cry::(:eek:
  14. L

    40+ so what wol.13

    Hei, onhan toi plussa, minunkin silmissä! Hei mitä mieltä te olette, mulla ei ole menkat edelleenkään alkaneet, nyt siis jo kp34. Seksiä ollut viimeksi 28.8 ( asutaan kaukana toisitamme tällä hetkellä ) ja edelliset menkat alkanet 11.9. Eli voiko tulla yhdet menkat vielä välissä ja sitten...
  15. L

    40+ so what wol.13

    Tammitytölle myös täältä virtuaalihalit, tiedän tunteen ( tosin mä kyllä repesin nauramaan, niin todentuntuisesti kuvailit tunteitasi, ihan kuin minun suusta ; v...n tikut pääsi munkin suusta pari viikkoa sitten ) mina se edelleen odotan menkkoja, nyt tosiaan jo dp32...kaikki oireet on, olleet...
  16. L

    40+ so what wol.13

    Huomenta päivää ja onnea raskautuneille ja ovisplussalaisille...mina täällä odottelen että menkat alkaisivat, olokin helpottuisi. Eilen vielä puhuttiin tämä vauvahomma miehen kanssa kertaalleen läpi, on edelleen sitä mieltä että tulee jos on tullakseen kunhan mina en stressaa liikoja. Hän itse...
  17. L

    40+ so what wol.13

    Kävin gynellä silloin 1,5 vuotta sitten kun oli exän kanssa puhetta vauvasta, silloin ainakin gyne sanoi että kaikki on kunnossa, ovikset tulee ja vehkeet toimii normaalisti...nyt sitten kun meillä on nykyisen miehen kanssa se yhteinen lomaviikko niin oho, just mun oviksen aikoihin ;) sen...
  18. L

    40+ so what wol.13

    Hih, yksi puuma täälläkin, mies 38 ja hänellä on 2 poikaa entuudestaan, 14 ja 16. Että ei paljon naurata olla tämmönen vanha lapseton kääkkä Minähän olen leskeksi jäänyt kolmekymppisenä, se selittänee ainakin pikkusen, miksi tässä näin kävi. Mutta nyt hyvillä mielin, ihanan miehen olen...
  19. L

    40+ so what wol.13

    Lauantaita :) Voi voi, olen lueskellut netistä kaikenmaailman " äidiksi 45-vuotiaana " juttuja, ei ois kyllä kannattanut...kamalasti kaikkea negaa, ja nyt on itsellä pää aivan pyörällä :( En ole muuten kertonut tästä haaveestani kellekkään, miehen kanssa vaan päätettiin yrittää , mutta sitten...
  20. L

    40+ so what wol.13

    kiitos, apteekista vai luontaistuotekaupasta ?

Yhteistyössä