Hakutulokset

  1. S

    Elovauvat 2014 <3 *maaliskuussa*

    Hei taas piiitkän tauon jälkeen! Mulla jäänyt kans kirjottelu ku oon FB:ssä aika monessa ryhmässä nii siellä tulee enempi kirjoteltua...Mutta 4 viikkoa rakenneultraan(22.4)ja en malttais tietenkään odottaa mut luotan siihen et aika kuluu yllättävän nopeesti.Ja koulukiireitä/huolia tässä on niin...
  2. S

    Epilepsia.

    Miun pikkuveljellä on Lennox-Gastautin oireyhtymä,ja on nyt 20 vuotias mutta kehitysvammainen eli henkisesti joissakin asioissa n.4 vuotiaan tasolla. Lennox-Gastaut on tosi harvinainen suomessa ja oon aina koittanu äitille ettii jotain vertaistukea(äiti hoitaa suurimmaksi osaksi...
  3. S

    Elovauvat 2014 <3 *maaliskuussa*

    Hei ilmoittautuisin ketjuun:)26 vuotias olen ja LA 31.8 menkkojen ja Np-ultran mukaan ja synnytyssairaala näillä näkymin PKKS. RV 13+4 menossa ja sokerirasitustestiin oon menossa kun siskolla 1.tyypin diabetes.Mahdollista pissatulehdusta seurataan pissatestein kk välein. Nii ja ensimmäinen olis...
  4. S

    Vielä muita joilla LA elokuussa 2014? :)

    Joo kiitti vinkistä eli pitääkö aina joka kuukaus sen kuukauden ketjuun ilmoittautua vai pelkästään tuohon elovauvojen ketjuun en oikein osaa näitä keskustelujuttuja vielä?:D
  5. S

    Vielä muita joilla LA elokuussa 2014? :)

    Täällä ois uus käyttäjä ja ensikertalainen näissä hommissa:) Eli siis esikoinen tulossa ja la 31.8 np-ultran ja menkkojen mukaan laskettuna ja synnytyssairaala PKKS näillä näkymin.Nyt rv 13+4 :) (Tuliko oikein nämä tiedot?)

Yhteistyössä