Hakutulokset

  1. pilipali

    Onko täällä äitejä joiden ainoa oma tulo on lapsilisä

    Mä en tajua miksi lapsilisä olis äidin OMA tulo. Eiköhän se ole tarkoitettu ihan koko perheelle.
  2. pilipali

    Miten jaksaa loma loppuun?

    Kuten kaikki muutkin on sanonut, niin lähde yksin tai ystävän kanssa matkalle. Ei siihen ajokorttia tarvita.
  3. pilipali

    Onko normaalia, että 2v lapsella

    Ihan normaalilta kuulostaa. Sekä nuo tavaroiden paikat että vaate jutut. Toiset on tarkempia kuin toiset. Ei tarkoita, että olisi joku vialla.
  4. pilipali

    Miehen kuorsaus ja lapsen häätö huoneestaan.

    Minun mielestä kenenkään paikka ei ole nukkua sohvalla. Paitsi ehkä satunnaisten vieraiden, jos parempaa ei ole tarjolla. Eikö lapset voi jakaa huonetta?
  5. pilipali

    Käytättekö usein pikkuhousunsuojaa?

    Suosittelen kokeilemaan kestopikkuhousunsuojia. Tuskin vuotoon on mitään vaikutusta, mutta luonto ja iho kiittää kun muovin käyttö vähenee.
  6. pilipali

    Onko realistista että menisi vain noin 5 tai melkein 10 euroa aina pelkkiin ruokaostoksiin?

    Mulla menee noin 100 € viikossa. Käyn yleensä vain kerran viikossa kaupassa ellei jokin tosi tärkeä (esim kahvi) satu loppumaan. Ennen meni n.800-1000 €/kk joten hyvällä kauppalista suunnittelulla on saanut hyvin säästöä aikaiseksi.
  7. pilipali

    Kahden miehen loukussa

    Hyi helvetti. Jos ei parempia ole tarjolla niin kannattaa olla yksin.
  8. pilipali

    Jos pankkitililleni ilmestyy kymmenittäin 600 €:n suorituksia eri ihmisiltä, kyseleekö joku perään?

    Nykyään kuka vain voi tilata Kiinasta halpaa roinaa. Miksi kuvittelet että kukaan ostaisi kalliilla sitä roinaa sinulta kun voivat ihan itsekin tilata sen halvalla kiinasta. Jos siis sattuvat haluamaan käyttökelvotonta romua.
  9. pilipali

    Onko kellään kokemuksia IELM-vaatteista?

    Kivan näköisiä ja edullisia. Mut softshell haalarista ei ole kokemusta että kuinka kestää.
  10. pilipali

    Mies on ollut naimisissa seksinuken kanssa jo 17 vuotta

    Niin eli hänestä naisten ainut hyvä puoli on kroppa ja muu on sit huonoa tai turhaa. Tässä varmaan syy miksi suhteet oikeisiin naisiin ei ole onnistunut
  11. pilipali

    Hiihto on painumassa unholaan peruskoulussa

    Hiihto on tosi kivaa. Minä ainakin pidän huolta siitä, että mun lapset hiihtää. Jos ei koulussa niin sit ainakin mun kanssa.
  12. pilipali

    Valakaa joku kiltti toivoa rahatilanteeseen :(

    No tottakai sä meet töihin. Miten voi ees olla että on vaan päätetty et nyt kumpikaan ei tienaa mitään. Luulis että jokainen perhe tajuaa sen, että jos toisen on ihan pakko opiskella niin toisen on sitten pakko tienata. Jos taas toisen on pakko olla lasten kanssa kotona niin sen toisen sit pitää...
  13. pilipali

    Kurkitko jonkun julkkiksen instatiliä?

    Itse en seuraa julkkiksista tällä hetkellä kuin Sara Parikkaa. Hänellä on kauniita kuvia. Ei mitään perseen herutuksia.
  14. pilipali

    Kurkitko jonkun julkkiksen instatiliä?

    Minä olen tuijottanut noita Kaian kuvia ja miettinyt että miten kukaan voi pitää tuota tyttöä rumana? Missä kohti se "virhe" hänen kasvoissaan on? Toki hän on tosi laiha, mutta moni 16 v on ihan ilman mitään lahduttamista tuollainen. Ei varmastikaan mikään miesten unelmakroppa hänellä ainakaan...
  15. pilipali

    Turvaistuimen sopivuus

    Katsoin että on hyväksyttyjen listalla ja mille penkeille saa laittaa. Esim nuorimmalla on klippan ja meidän autossa sen saa asentaa vain taakse sivuille. Ei keskelle tai eteen.
  16. pilipali

    Muutama päiväsakko - oikein vai ei?

    Mutta miksi ne ei menneet sinne päivystykseen omalla autolla tai taksilla niinkuin lääkäri oli käskenyt. Kuka vaan tajuaa että pakko mennä samana päivänä lääkäriin noilla oireilla. Ja luulis että se ambulanssiporukkakin olisi painottanut että hakeutuvat nopeasti lääkäriin.
  17. pilipali

    Upporikas - rutiköyhä

    Laittaisin nopeasti oman osani säästötilin rahoista turvaan omalle säästötilille. Todennäköisesti kohta miehellä alkaa kuumottaa "helppo" raha ja sitten säästöt onkin nopeasti menneet kankkulan kaivoon.
  18. pilipali

    mihinkäs lehtimyyjät on kadonneet,

    Ilmeisesti ne kaikki on siirtynyt pommittamaan mua :mad:
  19. pilipali

    5,5kk ikäinen alkanut nukkuu vain vieressä

    Eihän noin pienen muualla kuulu nukkuakkaan.

Yhteistyössä