Hakutulokset

  1. S

    Kesäkuntoon kotitreenillä! Huhtikuun startti!

    Vaapulalla hienot sentinmenetykset =) Mulla tuo lantio-reisi alue tuntuu olevan semmoista ikuisuuslöllöä. Nyt sain lantiolta pois 3cm, mutta reisistä vaan sentti per jalka, vaikka varaa olisi lähteä enemmänkin. Persevä mikä persevä ilmeisesti :D Pari päivää sairastettu ja tänään palattu...
  2. S

    Kesäkuntoon kotitreenillä! Huhtikuun startti!

    Ripped in 30 aloitettu tänään. Olipa kevyt treeni, kun ehti jo tottua siihen shredin kolmostasoon :D Ajattelin pariin liikkeeseen ottaa ehkä käsipainot mukaan huomenna, vaikka niitä ei noilla videolla olekaan. Mietin jopa, et tekisin rippedistä ja shredistä molemmista ykköstason treenit...
  3. S

    Kesäkuntoon kotitreenillä! Huhtikuun startti!

    Kovan työn olet tehnyt BM :flower: Ensimmäinen haaste paketissa, eli 30 day shred. Tuloksista sen verran, että etenkin tuo olka-hartiaseutu on kehittynyt kovasti. Aiemmin olin niin jumissa olkapäistäni, etten meinannut jaksaa pitää käsiä edes ylhäällä hetkeä pidempään ja nyt menee kahden...
  4. S

    Kotitreenihaaste! Kaipaako kroppasi kiinteytystä?

    BlackMilk ikävää, että flunssa löysi sinutkin ja haaste keskeytyi taas. Jatka tosiaan siitä mihin jäit (mutta parane ensin kunnolla!), niin ei tarvitse kolmatta kertaa alkaa alusta. Itselle tuli välipäivä toissapäivänä, olosuhteiden pakosta. Iski päänsärky vähän ennen lasten...
  5. S

    Kotitreenihaaste! Kaipaako kroppasi kiinteytystä?

    Tänään olisi viimeinen repäisy tuosta kakkoslevelistä, huomenna sitten kolmosen kimppuun. A-PU-A! :whistle: Black Milk se sattui ihan vahingossa silmiini, kun etsin JM:n videoita tuolta. Nimihän on vähän harhaanjohtava, kun se on vaan 30DS, ei heti osaa yhdistää tohon sarjaan. Itselläni ei...
  6. S

    Kotitreenihaaste! Kaipaako kroppasi kiinteytystä?

    En mä saa tehtyä ton 3 veen kanssa. Tää työhuone missä jumppaan, on tosi pieni ja tarvin tilaa noille liikkeille. Sitten toinen syy on se kyselyikä, ei mulla pidä pokka, kun se utelee koko ajan, että mitä teen ja miksi :D Kolmas syy on se, että pienempi on alle vuoden, kauhea ryömimään joka...
  7. S

    Kotitreenihaaste! Kaipaako kroppasi kiinteytystä?

    Puolivälissä ollaan :attn: En pitänytkään välipäivää silloin toissailtana. Päivän syömiset menivät paremmin ja olo oli illalla tosi hyvä, joten en malttanut olla treenaamatta. Tänään ehdin jumpata vasta yhdeksältä illalla, mutta ei vaan voinut jättää välistä. En aio mitään välipäiviä...
  8. S

    Kotitreenihaaste! Kaipaako kroppasi kiinteytystä?

    Huaaaahhh!! Level 2 korkattu :O Olipa aikamoinen rääkki. Cardiot jaksoin melkein kaikki, mutta lankkuhaarahypyissä piti jättää aina välillä yksi väliin, että henki tasaantui :D Vähän ärsytti se, että niin moni liike tehtiin lankkuasennossa. Mä teen treenit sukkasillaan ja ei meinaa olla...
  9. S

    Kotitreenihaaste! Kaipaako kroppasi kiinteytystä?

    Day 8 takana. Tunnustettava on, että eilinen jäi väliin :ashamed: Olin kamalan väsynyt illasta, kun olisi ollut ensimmäinen mahdollisuus treenata lasten mentyä nukkumaan, että rojahdin vain sohvalle. Kello 23 paikkailin sitten huonoa omatuntoani lankuttamalla kahdesti (2min ja 1min)...
  10. S

    Kotitreenihaaste. Alkaa viikolla 10!!

    Kiitos, täytyy katsoa. Tänään tein naruhyppelyt jo kevyesti hyppimällä ja suoritin sitten niitä joka kardiopätkässä. Lisäksi kakkos(?)leveliltä se liike missä nostetaan jalka suorana eteen ja vastakkainen käsi koskee sitä jalkaa. Tota nopeella tempolla, niin nousee syke vähän siinäkin. Musta...
  11. S

    Kotitreenihaaste. Alkaa viikolla 10!!

    Kolmas treenipäivä takana ja jaksoin nuo käsiliikkeet jo paljon paremmin tänään. Harmittaa, kun en pysty tehdä tota cardiota kunnolla enkä ole vielä oikein keksinyt, että mikä liike kohottaisi sykettä yhtä hyvin :| Tänään koitin varovasti tehdä tota hyppynarukohtaa niin, että toinen jalka...
  12. S

    Kotitreenihaaste. Alkaa viikolla 10!!

    Entinen harmailija rekkasi ja osallistuu tähän =) Aloitin tosin jo eilen, koska järkeilin, että muistan levelit paremmin, kun 1.3 on treenipäivä numero 1 ja sitä rataa :D Mulla taustalla siis odotus ja siitä jääneet kilot. Esikoisesta tulleet kilot ehdin juuri tiputtaa pois, kun uusi...

Yhteistyössä