Hakutulokset

  1. V

    Maaliskuiset 2020

    Täällä yllätysvauva viikoilla 7+6 joten LA 2.3 huomenna olis eka neuvola Tosiaan kolmas lapsi ja ehkäisy petti, lapsiluvun piti toistaseks olla tässä. Ironista tuo nimimerkkini joka on esikoisen ajoilta jota hartaasti toivottiin ja vastoinkäymisten jälkeen saatiin, nyt ei tosiaan ollu toiveissa...
  2. V

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    Tervetuloa uusille! Meillä mies tuskin tulee neuvoloihin mukaan kun edellisessä raskaudessa oli aktiivisesti mukana ja sanoi ettei niistä hälle mitään käteen jäänyt ja mieluummin käynki ihan itekseen, ultriin on kertonut haluavansa mukaan :) Viikonloppu menee iltavuoroissa, plääh ei enää...
  3. V

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    Mekin käytiin toissapäivänä varhaisultrassa jossa löytyi yksi sydän :) Niin ja pakko mainostaa vielä että Lahden perhe-artessa ultra maksoi 74€ eli aika halvalla pääs ja kätilö oli ammattitaitoinen ja hyvää palvelua sai, suosittelen! siellä päi tai lähellä asuville! Ultran myötä kerrottiin...
  4. V

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Osanotot keskenmenneille, voimia! <3 Doppleri löytyy esikoisen ajalta joten ajattelin kuunnella :) Varhaisultran hinta täällä halvimmillaan 60€ ja ensi viikolla sinne mennään :) Joku kyseli Si-nivelen/selän jalkaan ulottuvasta kivusta niin joo täällä kuvailemasi oireet alkoi esikkoa...
  5. V

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Hei muistakaa että oireettomuus on yhtä normaalia kuin oireetkin! Älkää liikaa stressatko, olkaa onnellisia jos on vähän oireita! :) Tiedän helpommin sanottukku tehty mutta esikoista odottaessa ei mullakaan juurikaan oireita ollut väsymystä lähinnä eikä tosiaankaa pahoinvointia ollut ja raskaus...
  6. V

    Huhtikuun hurmurit 2017

    fabula tuo vatsan kramppaaminen on normaalia ainakin neuvolan mukaan, sillonku mulla oli tuulimuna raskaus niin kramppas tosi voimakkaasti öisin (sillon mua autto ku lähti liikkeelle) ja sanottiin että normaalia on mutta esikoisesta ei tuollaista ollut, mutta ei se sitä tarkoita että sulla nyt...
  7. V

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Nonniin esikko päikyillä niin kerkeen kirjottelee vähäsen.. Tänään olis rv4+3 kun plussasin ja oireet tällä viikolla kyllä pisti aika varmoiks raskaudesta vaikka tänään vasta menkkojenkin olis pitäny alkaa elikkäsi oireina järkyttävä väsymys, herkistyminen, herkempi hajuaisti, jatkuva nälkä ja...
  8. V

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Moikka kaikille odottajille! Tänään koitti ihana aamu kun tuli plussa! Ja digillä vielä varmistus eli raskaana ollaan :) Ihanaa päästä yhdessä fiilistelee tätä intoa vaikka toisaalta epävarmuus varmaan kaikilla alkuvaiheessa kummittelee, itselläkin takanapäin yksi tuulimuna raskaus ja...
  9. V

    // Helmivauvat 2015 - heinäkuu //

    Onnea hyvien uutisten saaneille ja voimia jaksamiseen niille joilla raskasta Täältä tulee hyviä uutisia nt-ultrasta, pikkuiselle kaikki hyvin vaikkei tykännytkään kuvaamisesta ensin nukkui liikkumatta ja kun kätilö sen herätti niin hyöri ja pyöri niin että kätilöillä oli vaikea päästä oikeaan...
  10. V

    // Helmivauvat 2015 - heinäkuu //

    Täälläkin turvotus ihan mahotonta ja painoa oli kertynyt ennen plussausta ->ekaan neuvolaan 2kiloo, yritän nyt pidätellä painon kurissa ja lisätä pikkuhiljaa liikuntaa siihen normaaliin mikä oli ennen raskautta. Täälläkin osallistutaan kaikkiin seulontoihin ja mihin vaa mistä saamme enemmän...
  11. V

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    Neuvolasta lasketuksi ajaksi tuli 30.1 mutta varhaisulta kertoi raskauden olevan viikon "jäljessä" tuosta LA:sta eli eiköhän tämä synny kuitenkin helmikuun puolella joten pysyttelen tällä palstalla. Ja tosiaan ultran ja neuvolan mukaan kaikki on hyvin :) Ja tulipan oksennettuakin ekan kerran yks...
  12. V

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    ultrakysymykseen; itse menen rv7+9 eli ylihuomenna äitiysvaatteetniitä kyllä kiinnostaisi kattella muttakun ei vielä tiedä eteneekö raskaus niille vaateko'oille asti ja minkä kokonen sitä sitten on mistäkin kohtaa :D
  13. V

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    Moikka pitkästä aikaa teille odottajille! En olekkaan pitkään aikaan täällä vieraillut, jotenkin tuon lapsenyrittämisen aikana tuli melkeen asuttua keskustelupalstoilla että ehkä tauko näistä oli ihan hyvä. Päivittämättä jäi että esikoista odotan Täällä olisi ensiviikolla eka neuvola ja...
  14. V

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    Saanko liittyä mukaan? Täällä tilanne ois 22v LA 1.2 PHKS lasketusta ajasta ei nyt ole mtn virallista vaan omien laskujen mukaan silloin tuo aika koittais ja nyt mennään seitsemännellä viikolla raskaana.
  15. V

    Esikoinen vuodelle 2015

    Nonnii plussanneisiin voi siirtää plussa 1.6 yk3 en oikee vieläkään käsitä tätä mut kait ajatukseen pikkuhiljaa alkaa tottumaan kun oireetkin ilmaantuu nyt rinnatki alkanu turpoomaa. Täällä elellään rv 4+3 :) Varmaan lueskelen tätäki palstaa vielä jonki tovin, on tähän vähän kasvettu kiinni ja...
  16. V

    Esikoinen vuodelle 2015

    Taitaa tää mun pitkä kierto venyy ainakin 9kuukautta sillä tänään tuli PLUSSA :D :heart: apua en ollut uskoa silmiäni aamuyöstä kun testin tein ensin emmittyäni että taasen menee yksi testi hukkaan, ihan yllätyksenä tuli tai eihän se yllätys voi olla ku yritetty on mutta siis kun ei oo ollu...
  17. V

    Esikoinen vuodelle 2015

    Tervetuloa ttaisku Täällä aletaan jännäilemään menkkojen tuloa kp36/37, testin teen sunnuntaina eillei menkat ala täs välis. Enemmän mua jänniittää/huolestuttaa kierron pituus (ettei venyis enää pidemmäks) kuin epätodennäköinen raskasus. Mutta tässä kierron vaiheessa jännitys vaan nousee...
  18. V

    Esikoinen vuodelle 2015

    Onnea seawind ja tibt! Sekä onnea myöskin myöhässä synttärisankareille! :) Ihana kuulla plussa uutisia vaikka ne herättävätkin itsessä katetutta, eilen olin jopa kateellinen kissalle joka on raskaana. Oon myös huomannut että herkistyn saman tien kun näen raskausmahan ja mikä vitutus...
  19. V

    Esikoinen vuodelle 2015

    hopess voi harmi olis ollut niin ihanaa sullekkin suoda raskauden ilo mutta tsemppiä uutteen kiertoon kuten muillekkin uuteen kiertoon joutuneille! Mantzu tuo onkin kinkkinen juttu, itse varmaan toimisin sun tilantees niin että tilanteen mukaan jos alkaa tulee painostavia/kysyviä katseita...
  20. V

    Esikoinen vuodelle 2015

    Lumikko eiköhän tuo ole ihan normaalia, neuvolassa minulle aikoinaan sanottiin kun itsekkin sain aikamoisia kipukohtauksia että se on niin kauan normaalia kun verta ei tuu. Ymmärrän huolesi ja kannattaahan asiaa vielä neuvolasta tarkistaa jos tuntuu siltä.

Yhteistyössä