Hakutulokset

  1. O

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Otan osaa Nuppu <3 Niin surullista :(
  2. O

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Tyttö syntyi 39+1 30.9. eli mut voi siirtää synnyttäneisiin :) 3,6kg ja 51cm. Pää oli päässyt isoksi koska oli pitkään perätilassa. Radia seurailin kotimittauksilla ahkerasti. Parin ylityksen takia pääsin ylimääräiseen ultraan. Ultrissa tyttö näytti isommalta kuin olikaan.
  3. O

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Hei pitkästä aikaa. En ole kesällä seuraillut palstaa ja päätin tulla kurkkaamaan teidän kuulumisia. Yritin myös päivittää listaa kännykällä ja toivottavasti tuli oikein. Oli vähän hankalaa kännykällä päivittää. Onnittelut plussanneille ja synnyttäneille ja muille hyviä uutisia saaneille <3...
  4. O

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Meibijees.........(38).....2.........15.9.2016 o0o.....................(40).....2........06.10.2016 Elotar74............(41).......3.........29.10.2016 (tyttö) Almandiini75.......(40)....5........10.11.2016 (tyttö) Mandari.............(40).....3........26.11.2016 Truuly...
  5. O

    40+ so what wol.13

    Tiedän useamman joilla paljon lapsia ja ovat raskautuneet myös reilusti yli 40 vuotiaana. Ovatkohan vain hedelmällistä sukua vai voiko sillä olla vaikutusta että munasoluja on rajallinen määrä ja raskauksien aikana ei munasoluvarastot kulu? Entä onko munasolujen määrä kaikilla suht sama ja...
  6. O

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Pahoittelut Onni. Niin surullista. Voimia!
  7. O

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Karoliina74: sanoi tutkimatta että liian aikaista ottaa epiduraali. Pyysin neuvoja mutta kieltäytyi auttamasta "olen lasta varten, en äitiä". Näytti vaan missä yleinen vessa. Mua ponnistutti alusta asti ja luulin vessahädäksi ja vessassa kivuissani sit ponnistelin. Lopulta kiroilin...
  8. O

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Onnea pojasta niitty! Harmi että synnytys ei mennyt paremmin. Mulla pelkopolikäynnit kanssa edessä. Toivottavasti olisi apua. Alasynnytystä toivon mutta tällä kertaa toivon kätilöltä apua ja saliin ottoa jo ennen kuin olen täysin auki. Mitä kivun lievitystä ajattelitte? Viimeksi halusin...
  9. O

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    mandari: kuulin että hki Käpylään on avattu perhearte tms. jossa kätilö ultraa ja hinta 60-70 euroa. Hki femeda havimmillaan lääkäristä riippuen n. 130. Felicitas noin 180 euroa.
  10. O

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    pahoittelut keltainen seepra! Ihan liikaa tulee näitä menetyksiä :(
  11. O

    Lokakuun lapsoset 2016 *Maaliskuussa*

    pahoittelut menetyksen kohdanneille! mulla kohtu voimakkaasti tasksepäin. luin jostain että tällöin raskaana suolisto pääsee turpoamaan eteenpäin. Käytin äitiysleggareita jo 4+ alkaen, koska tuli heti huono olo jos vatsaa puristi. 8+0 sain jo kunnon mammamasu kuvan otettua. Nyt 12+0 vatsa on...
  12. O

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    12+0 tänään np ultra. Koko kolmella mittauksella juuri oikea 12+0. Vaikutti terveeltä, tulos tulee parin viikon sisällä. Syke 167. Helpotus! Mulla ollut muutama viikko tunne (=pelko) että kaikki ei kunnossa varmaankin kun edellinen sykkeellinen raskaus meni kesken 9+0. Ihanaa kun ainakin vielä...
  13. O

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    niin ikävää kalabaliikki! osanottoni. Mua jännittää ensi viikon ultra ja seulat. Oon kyllä katkera jos tää pahointi ja oksentelu on ollut turhaa ja lasta ei olisikaan tulossa. Pahoinvointi vaikuttaa niin pahasti uniin että olen ollut väsynyt.
  14. O

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Onnea Meibijees ultratuloksesta! Onpa tökerö työkaveri woodis. Varmaan sanoisin suoraan että lopettaa mun asioista puhumisen. NIPT:n ajattelin teettää itse jos np seulat ei hälytä ja en saa sitä HUS:n kautta. Kolme viikkoa yritän malttaa odottaa, sillä 12+0 ois jo np-ultra. 9+1 menossa...
  15. O

    Lokakuun lapsoset 2016

    Voi ei Theran :( Niin toivoin sulle onnistumista tällä kertaa.
  16. O

    Lokakuun lapsoset 2016

    theran niin toivon sulle onnistumista tällä kertaa! <3
  17. O

    Lokakuun lapsoset 2016

    Kotikiss@ avaa vaan fb ryhmä. eiköhän täällä ole jo innokkaita :)
  18. O

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Mai-ja tervetuloa! Zenmama kuulostaa ikävältä. Tsemppiä oireiden kedtämiseen ja toivottavasti tilanne paranee pian! väsymyksestä: ensimmäisessäkin raskaudessa olin tosi väsynyt alusta asti. Joillakin rauta auttaa. mulla oli silloin rauta-arvot hyvät. Ekassa myös kovat liitoskivut vaivasivat...
  19. O

    Lokakuun lapsoset 2016

    pahoitteluni menetyksen kohdanneille ja onnea uuteen yritykseen!
  20. O

    Lokakuun lapsoset 2016

    Catharin: Mulla kanssa 5+2 näytti vielä 2-3 vkoa vahvasta aamunäytteestä. 5+4 hcg 5600 eli tuolloin testatessa tod. näk. yli 2000 oli arvo. Ultrassakin näkyi syke. eli testi takia ei kannata huolestua. moni taitaakin sen tehdä 5+4 vasta. hcg nousee myös yksilöllistä tahtia ja testi ei taida...

Yhteistyössä