Hakutulokset

  1. P

    unettomuus

    Zoloft 50mg, mielialalääke ei varsinainen unilääke. Kaapissa on odottamassa kärsimyskukkauutetta mut en ole uskaltanut ottaa kun imetän. Voiko sitä käyttää imetettäessä? Mulle ei vihreä tee ja juusto auta- syön niitä jatkuvasti.<br><br>
  2. P

    Onko tästä masennus/paniikkilääkkeestä kokemusta?

    Cipramil vaihdettiin Zoloftiin koska migreenialttiina se lisäsi minulle päänsärkyjä. Tai vaadin vaihdettavaksi ja ihan vähän onkin säryt vähentyneet. Minkälaisia annostuksia teille on määrätty ko lääkkeitä? Perhekeskuksen lääkäri tuumasi minun annostuksen 1tb/pv olevan lähinnä homeopaattinen...
  3. P

    Onko tästä masennus/paniikkilääkkeestä kokemusta?

    Minulle määrättiin myös Cipramiliä mut vaihdoin apteekissa rinnakkaislääkkeeseen eli tuohon Citalopramiin. Muuten auttanut hyvin mutta pahat migreenini palasivat tuon aloituksen myötä. Nyt väännän kättä lääkärin kanssa johtuuko ne lääkkeistä vai onko hormonitoimintani palaamassa (synnytyksestä...
  4. P

    paha masennus

    Ilman muuta lääkärin pakeille! En itsekään olisi halunnut tunnustaa etten jaksa mutta lopulta oli pakko. Meillä siis 2 lasta ja jo ekan kanssa oli tod näk sama eli synnytyksen jälkeinen masennus. Mieliala matalalla, mitään ei jaksanut tehdä, unta ei saanut ja silti väsy oli kamala. Nyt olen...
  5. P

    Cipramil-kokemuksia?

    Sain väsymykseen ja masennukseen 20mg 1tabl/pv. Migreenitaipuvaisena nyt imetyksen aikana migreeni on jo palannut. Esikoisen aikaan vasta imetyksen loputtua ja kuukautisten alettua (silloin ei siis lääkitystä). Olo on muuten pirteä eikä tarvitse unta enää yhtä paljon. Unia näen enemmän ja...
  6. P

    Mirena-kierukasta?

    Esikoisen jälkeen sain Mirenan runsaiden kuukautisten vuoksi. Tiputteluvuotoa oli muistaakseni joitakin viikkoja ellei 1-2 kk, en muista tarkkaan. Kuukautiset vähenivät 7 päivän runsaista 2-3 päiväisiksi, jhee! Pärjäsin melkein pikkuhousunsuojilla pelkästään! Kärsin myös migreenistä ja lekuri...
  7. P

    Parhaat lasten suusta

    Meillä neiti tuntuu olevan hiukka näsäviisas: -liimaili siirtokuvia maisemaan, liimasi possun taivaalle ja kun kysyin että kuinkas possu taivaalla pysyy niin vastasi että kun se on liimattu! :D -Mies sai mopokolarin jälkeen mopon huollosta ja lähti tänään sillä töihin. Neiti tuumasi kun...
  8. P

    Parhaat lasten suusta

    Sunnuntaina oli neidin ja minun nimipäivät. Mieheni onnitteli ja tarjosi jäätelökakkua päivän kunniaksi. Neiti siihen että "miksi sinäkin sitten syöt kakkua kun on meidän nimipäivä?!" :laugh:
  9. P

    Lenkkeilevät kahden lapsen äidit huom!

    No entäs nuorempi liinaan ja vanhempi vaunuun? Itse tulen käyttämään taas liinaa aluksi koirien (4kpl) kanssa liikkuessa. Esikoista joka tuli keväällä 3v en tiedä saanko enää vaunuihin :( Tuplavaunuja emme hanki, tuota ikäeroa on niin paljon että pakko selvitä vanhoilla vaunuilla.
  10. P

    yökuivaksi opettelu 3v-ikäisenä

    Onko teillä kokemusta kumpi tuottaa nopeamman tuloksen yökuivaksi opetteluun: yöllä pissalla käyttäminen vai se että antaa kastella sänkynsä ilman herättelyä? Meillä on nyt vasta aloitettu kuivaksi opettelu. Jo aikaisemmin talvella tyttö piti vaipan kuivana ja aamusta teki tosi isot pissat...
  11. P

    Päiväunista?

    \ Meidän 1v 3kk nukkuu vielä vaunuissa. 3v nukkuu päikkärit peiton alla pelkät alusvaatteet päällään.
  12. P

    Jokos marraskuun 2004 pojat ja tytöt kävelee?

    \ Meillä myös synttärien kynnyksellä aloitettu kävely.
  13. P

    1vuotiaiden äidit

    Meillä on aika rajoitettua tuo syöminen allergioiden vuoksi. Tällä hetkellä on listalla: -bataatti -kukkakaali -kesäkurpitsa -sian liha -maissi -riisi -hirssi -vehnä -omena -mustikka -Nutri junior- maidonkorvike Noista sitten yritän kehitellä aina jotain erilaista...
  14. P

    Pukeminen

    Minkä ikäisenä teidän lapset ovat alkaneet itse pukea? Meidän 3v poika vetää (tosi harvoin) housut jalkaan ja isän ja äidin kengät saa hyvin laitettua ;) .
  15. P

    -02 syntyneet

    Poika 11.12.2002 :heart:
  16. P

    Puheenviivästymä

    :attn:
  17. P

    ehkäpä pieni esittelykierros??

    Olen 25v 1- ja 3- vuotiaitten poikien äiti. Molemmat pojat ovat moniallergisia, tosin vanhemmalla alkaa jo allergiat helpottaa. Nyt hänellä epäillään puheenkehityksenviivästymistä. Perheeseemme kuuluu myös 28v isukki :) .
  18. P

    Näppylöitä Nutri-Juniorista?

    Meillä on käytössä Nutri Junior ja hyin poika on sitä sietänyt. Almiron Pepti ei hänelle sopinut. Voisiko näpyt johtua rintamaidosta? Vaikka siitä mainitsemastasi naudanlihasta tai viljoista. Jutteleppa lääkärin tai hoitajan kanssa vielä asiasta.
  19. P

    vilja-allergia

    Meidän lapsille ei ole tehty verikoetta, mutta ihotestit molemmilla oli puhtaat, vaikka on monenlaisia allergioita.
  20. P

    Puheenviivästymä

    Onko täällä muita joiden lapsella on puheenkehityksenviivästymä? Meidän 3v pojalla epäillään tuota ja odottelemme aikaa puheterapeutille. Muutamia sanoja poika sanoo, mutta lauseita ei vielä tule. Minkä ikäisenä teillä on todettu ja miten nopeasti on alkanut näkyä tuloksia hoidon aloittamisesta?

Yhteistyössä