Hakutulokset

  1. T

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Mulla on Anita baby belt. Ensimmäisen tukivyön ostin Ozbabystä ja tämän suuremman ostin käytettynä. Oli varmaan ihanaa Tukholmassa, me kans suunniteltiin et oltais toukokuussa käyty vielä Tukholmassa minilomalla ja samalla esikoinen olis päässyt ensimmäiselle ulkomaanreissulle :) mut silloin...
  2. T

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Moikka vaan kaikille uusille myös! Ja onnittelut kaikille synnyttäneille ! Tässä alkaa itsekin jännittämään tuleva, nyt viikkoja on kasassa tasan 29 ja olotila alkaa olla aika epämukava. Autolla ajo alkaa olla aika tuskaa vatsan kovettumisen takia ja muutenkin alkaa huimaamaan, jos on...
  3. T

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Moikka kaikille ! Jotenkin on ollut kiireitä, ettei ole edes täällä ehtinyt piipahtaa. Täällä kaikki on mennyt ihan hyvin, joskin liitoskipuja on alkanut olemaan ja esikoisen synnytyksessä tulleet symfyysikivut ovat välillä jo todella kipeitä. Jäin sairaslomalle tiistaina eli 26+0. On ollut...
  4. T

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Heips Isot onnittelut täältäkin kaisulille ja maamille :) Kiitoksia kaikille vastanneille, jotka kannustivat niiden "kadonneiden" sykkeiden kanssa. Onneksi tunsin siinä sitten aika pian liikettä molemmilla puolilla vatsaa, joten tunsin että kaikki on varmaan ihan hyvin enkä masentunut...
  5. T

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Tänään oli normi neuvolakäynti rv 17+6 ja kuunneltiin sydänääniä, mut neuvolan täti ei löytänyt kun yhden sykkeen tai sit molemmilla on kuulemma samallainen syke tai sitten toinen vauvoista on niin syvällä ettei ääniä kuule... Vähänkö tuli huolestunut olo.... Omasta mielestäni olen tuntenut...
  6. T

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Moi Täällä kans uusi tuplaodottaja :) tulppaani/34/2. ja 3./DI/TYKS ja laskettu aika 14.9 On ollut hienoa lukea teidän kokemuksia tupla/triplaraskaudesta ja synnytyksestä, niin tietää hieman, että mitä tulevaisuus mahdollisesti tuo tullessaan. Mulla ei ole ollut mitään ihmeempiä...

Yhteistyössä