Hakutulokset

  1. HooKoo-82

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    No en oo ihan varma näkyykö muuta kuin vp.. Mullakin yleensä vasta dpo10 näkynyt testissä. Testailehan vielä
  2. HooKoo-82

    Lokakuiset 2018 <3

    Täällä taas poksutaan:love: 2viikkoa nt-ultraan :D hitaasti mutta varmasti lähenee ultra aika♡ jee♡♡ Sykkeitä oon kuunnellu sillon tänään kun muistan ja siellä se 145-162 välillä on sykkeilly♡♡ Olot on kyllä nyt olla vaihtelevat, välillä tosi huono olo ja en oo voinnu syödä mitään kun kaikki...
  3. HooKoo-82

    Lokakuiset 2018 <3

    Fb ryhmät kyllä vie kaiken ajan:rolleyes: ei tuu täällä enää niin pyörittyä:D Täälläpä vielä 3viikkoa nt-ultraan, tuntuu niin pitkälle ajalle:confused: ja aika tuntuu kyllä että matelee oikein urakalla:cautious: muttei nyt oo varaa yksityisellä tällä hetkellä.. Menisin kyllä jos olisi varaa...
  4. HooKoo-82

    Lokakuiset 2018 <3

    Tänään oli eka äitiysneuvola ♡ tuntiahan siellä hurahti, juteltiin edellisistä synnytyksestä ja tuli itku siellä ja mieskin itki kun tän Eemelin 10kk synnytys oli kauhee imukupilla ja pelolla että vauva kuolee siihen ja se itku ja huuto oli kuin pahemmastakin kauhu leffasta joten sain lähetteen...
  5. HooKoo-82

    Lokakuiset 2018 <3

    Mä en käy ikinä niissä nt verikokeissa tulee turhaa ressiä, enkä ole antanut mitata turvotuksia niskoista, mutta muuten ollaan se ultra otettu ja tarkistettu viikot ja la:) Me otetaan lapsi kun lapsi vastaan mikä meille annetaan :love: Keskiviikkona olisi eka neuvola :X3: Meillä taas tänään...
  6. HooKoo-82

    Lokakuiset 2018 <3

    @Eetuha minulle laskettu aika muuttui neuvolan mukaan 22.10
  7. HooKoo-82

    Lokakuiset 2018 <3

    Neuvola laski mulle la 22.10. Jos joku mulle sen päivittäisi.. eka neuvola aika olisi sitten 21.3. No mutta näin mennään nyt eteen päin.. Hookoo & tirppa 8+2 ♡
  8. HooKoo-82

    Lokakuiset 2018 <3

    Tänään oli ultra ja yksi elävä sikiö siellä kasvaa sydän tykytti pienellä hurjana ♡ Lapset oli innoissaan kun kerroin vauvasta:love: Laskettuaika pysyy samana, päiviä olikin enemmän ♡♡ Hookoo & tirppa 7+2 ♡
  9. HooKoo-82

    Lokakuiset 2018 <3

    Tervetuloa uudet:) Huomenna VU ja mua jännittää:love: meillä täällä kaikki lapset ja mies nuhassa kuumeen kera että kiva hiihtoloma:mad:...kotona ja kipeänä:(... ihteeki jo aivastuttaa.. Eilen kävin moikkaamassa tyttöä rippileirillä ja näytti olevan kivaa ilman koti...
  10. HooKoo-82

    Lokakuiset 2018 <3

    Mie palelen ihan törkeestio_O oon koko ajan jäässä! Väsyttää kanssa muttei niin paljon vielä, nukahdan kyllä heti kun sänkyyn meen pitkälleni:confused:. . Etova olo on ja pysyy siitä en näköjään pääse eroon:cautious:.. Viikko vielä ultraan ja jännittää:love::love: Täällä taas eilen poksuttiin♡...
  11. HooKoo-82

    Lokakuiset 2018 <3

    @Kumiankka1 voimia menetykseen:(♡ ON: 2viikkoa ultraan:X3: tuntuu niin pitkälle ajalle vielä.. Kyllä mullakin viikko ennen plussaa jomotti menkkamaisesti tosi paljon ja pari päivää plussauksen jälkeenkin, nyt vaan enää harvakseltaan, pikemminkin vaan välillä vihlasee ja nipistelee, näin...
  12. HooKoo-82

    Lokakuiset 2018

    Äsken kusasin viimesen digini ja sain tuloksen "raskaana 3+" viikkoja tänään 4+5rv♡♡ No nyt voi hyvissä mielin odottaa ultraa:rolleyes::love: ihanaa :love: Hookoo ja tirppa 4+5♡
  13. HooKoo-82

    Lokakuiset 2018

    Mä oon laskenu mun raskausviikot päin honkia:whistle: mulla tänään 4+2rv ja ovulaatio varma kun käytin tikkuja niinkun joka kierrossa eli mun laskettu aika 25.10. Jos @Kumiankka1 viitsit vaihtaa:X3:.. Vähän noloo kun rupesin yhessä ryhmässä miettimään sitä porukalla ja siellä sanoivat että...
  14. HooKoo-82

    Lokakuiset 2018

    Iiiks:LOL: tein 2tunnin pidätyksellä digin "raskaana 2-3" tuli ja tänään 4+0rv ♡♡ Mie oon niin onnellinen:rolleyes::love::barefoot:
  15. HooKoo-82

    Lokakuiset 2018

    @Aileen oon pahoillani:cry: Hyvää jatkoa sinulle ♡ @Kumiankka1 minulla varhaisultra varattu 9.3. (7+0rv) Sen voisi päivitellä listaan:) @Wiiwiii mulla myös pissa tumman keltaista, olisko vaan raskaudesta johtuvaa:X3: ON; on kyllä erittäin huono olo en sentään oo oksentanu mutta ei oo...
  16. HooKoo-82

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Itse käytän kyseisiä testejä ja nytkin plussasin niillä. Ihan hyviä ovat, tykkään :)
  17. HooKoo-82

    Lokakuiset 2018

    Täällä toinen joka pissatikkuja lillutti uittaa:p http://aijaa.com/4JGTcJ ♡ vahvistunut kyllä tosi paljon, postista pitäs tänään tulla lisää digejä että sitten ne jossain vaiheessa uitan:ROFLMAO: dpo10 tein ekan digin ja sillon sain 1-2 raskaana, miehelle kun näytin sitä sillon niin ukko sanoi...
  18. HooKoo-82

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    http://aijaa.com/4JGTcJ Aamun dippaukset kp30/32 ja dpo12
  19. HooKoo-82

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    http://aijaa.com/bGQqcD Tässä äsken uitettu rfsu ja pc ♡
  20. HooKoo-82

    Lokakuiset 2018

    Heh kiitos :) onhan noita muksuja keretty tehhä ♡

Yhteistyössä