Hakutulokset

  1. M

    Huhtikuiset 2020

    Meille olisi tulossa viides, et täältäkin löytyy ”suurperhe”. Vanhemmat lapset ovat 2008, 2011, 2014 ja 2016 syntyneet. Meillä tietää raskaudesta vain mun mies ja mun vanhemmat. Mun vanhemmille kerroin heti, et niillä on tieto jos jotain sattuu.
  2. M

    Huhtikuiset 2020

    Sain tänään aikaiseksi soittaa itselleni ekan neuvolan. Olisin saanut ajan heti huomiselle, mut oon niin hirveessä flunssassa, et katottiin parhaaks et aika on ensi tiistaina. Myös heti keskiviikkona ens viikolla on lääkärineuvola, missä ultrataan. Muita oireita ei ole vieläkään ilmennyt...
  3. M

    Huhtikuiset 2020

    Varovasti mäkin tänne kirjoittelen. Nettilaskurin mukaan pitäs nyt olla 5+6 ja laskettuaika olis 1.4. Meille olis tulossa viides lapsi. Nuorin täyttää syksyllä kolme, ettei ihan pienellä ikäerolla ole tulossa. Kaks testiä olen tehnyt ja aika oireetonta on ollut tähän asti. Vähän on enemmän...
  4. M

    Marraskuun Mussukat *Toukokuussa*

    Kirjoittelenpa taas pitkästä aikaa. Eilen oli se kauan odotettu nt ultra. Kaikki oli niin kuin pitääkin. Raskaus vastas viikkoja eli nyt on 12+3. Niskaturvotus oli 1,1. Voi olla nyt hyvillä mielin, ku lääkärineuvolassa lääkäri ei osannut ultran perusteella sanoa tarkkaan millä viikolla mä oon...
  5. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Eilen käyty lääkärineuvolassa. Siellä tehtiin ultra. Sikiö kyllä löyty ja syke, et kaikki siltä osin kunnossa. Viikkoja ei pystynyt tarkkaa laskemaan, kun laite ei oo mikään kauheen hyvä. Ja mulla on niin taaksepäin kallistunut kohtu, eikä sillä laitteella katottu kuin sisäkautta. Noin parin...
  6. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Kiva lukea hyvistä ultra kuulumisista :) Mulla olis huomenna vihdoin se lääkärineuvola missä näkee onko tuolla mahassa ketään. Mua jännittää ihan hirveesti. Onneksi mun aika on ihan aamusta, ettei tarvi huomennakin koko päivää jännäillä. 10+4
  7. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Mulla sama, etten oo facessa julkaissut mitään maha tai ultrakuvia. En oo nähnyt tarpeelliseksi. Kaikille joille on kerrottu, niin on kerrottu kasvotusten. Myöskään mies ei oo julkaissut mitään. Näin meinataan tehdä nytkin. Syntymäkuva sitten on laitettu, kun sen aika on ollut. mamma 9+6
  8. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Flunssa jatkuu täällä edelleen. Olo on niin tukkoinen ettei meinaa mitään jaksaa. Tänään olis tasan viikko lääkärineuvolaan. Ei jaksaisi millään oottaa, et näkee et onko tuolla mahassa elämää. Kertomisesta ni lapsille kerrotaan np-ultran jälkeen. Ja muille sit tilanteen mukaan np-ultran...
  9. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Väsymystä täälläkin. Ei vaan jaksais oikeen mitään. Meillä np-ultra aika tulee postissa. Neuvolatäti pistää lähetteen sen jälkeen menemään, kun on eka käynny lääkärineuvolassa mikä mulla on ensi viikon torstaina sillon viikkoja on 10+5. Lääkärineuvolassa, kun käydään eka toteamassa ultralla...
  10. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Tänään ekassa neuvolassa käyty täyttelemässä omat tiedot. Eka lääkäriaika varattiin 28.4 ja sillon viikkoja on 10+5. Siellä näkee sit todella vanhoilla laitteilla onko tuolla mahassa ketään. Ja sen jälkeen odotellaan aikaa nt ultraan.
  11. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Mäkin mielummin kirjoittelen vielä tänne ja liityn faceen, kun oon ultrassa käynnyt. Huomenna olisi vihdoin ensimmäinen neuvola. Onneks just tulin terveeksi. Viikonlopun olin oksennustaudissa. Mikään ei pysynyt sisällä. Tietenkin heti sain itsekin taudin, kun yksi lapsista sairastui torstai...
  12. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Mulla tää raskaus on kyllä ihan samanlainen kuin kaks aikaisempaakin. Eli siis melko oireeton. Kaks edellistä on ollut tyttöjä. Poikaa, kun odotin, niin voin pahoin melkein koko raskauden. Vielä ei oo mitään tuntemuksia kumpi olisi tulossa. Me ei olla koskaan haluttu tietää etukäteen kumpi...
  13. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Mulla eka neuvola on 13.4 ja silloin mulla on viikkoja 8+4. Mä oon kotona hoitovapaalla, niin ei oo tarvinnut työpaikalla kertoa kellekkään. Oon kyllä hakenut töitä ja keskiviikkoon mennessä pitäs selvitä sainko kesäks töitä. Oloista, eilen ekaa kertaa tuli tosi paha olo ja joutu oksentamaan...
  14. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Synnytyksestä oli puhetta. Mä en hirveesti viitsi sitä etukäteen miettiä. Edellinen synnytys oli helppo. Kesti kyllä 10h, mut sain epiduraalin ja se autto ponnistuksessakin. Ponnistus kestikin vaan 1minuutin. Joka synnytys on ollut aina lyhyempi kuin edellinen. Ruuasta pystyn syömään ihan...
  15. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Meillä sama, että joka raskaudessa oon jännätty, et onko yks vai kaks. Meilläkin suvussa on kaksosia. Toivottavasti tää neljäskin nyt vaan pysyis yhtenä. Mä vielä jännään nt ultraan asti.
  16. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Mäkin syön tota minisun multivitamin mamaa, eikä se mulle oo aiheuttanut mitään. Eipä mulla kyllä muutenkaan mitään oloja oikeen oo ollu. Väsymys vaan on jotain ihan käsittämätöntä. Eilenkin nukuin kahet pitkät päikkärit ja silti alko illalla väsyttää samaan aikaan kuin muinakin iltoina.
  17. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Kummeista oli puhetta. Me ei niitä olla vielä mietitty, ku tiiän että niissä riittää taas pohdittavaa. Jo kolmannellekin lapselle oli vaikeuksia keksiä kummeja. Mutta onneks tässä on vielä aikaa niitä pohtia.
  18. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Piiu87, ihana kuulla, että kaikki olikin hyvin <3 Mulla on ollut palelua varsinkin iltaa kohden. Eikä asiaa auta yhtään, että meidän oma makkari on vielä tavallista viilempi ollut nyt pari viikkoa, kun meillä tehdään remonttia ja meidän uudesta lisähuoneesta vetää suoraan meidän makkariin...
  19. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    En oo vielä yhtään aattellut synnyttämistä. Nyt ensimmäinen jännitys on vaan, että onko tuolla mahassa edes elämää. Sit lähempänä marraskuuta voi alkaa miettimään sitä synnytystäkin. Viime synnytys mulla oli melko helppo, vaik anestesia lääkäri olikin ihan kamala, mutta onneks kätilö oli tosi...
  20. M

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Nyt on sit ska neuvola saatu aikaseks tilattua. Aika olis 13.4 ja silloin mentäs viikolla 9. Tuntuu että siihen olis pieni ikuisuus vielä. Ruokahimoja mulla ei vielä hirveesti oo ilmennyt. Kylmää maitoa tekee mieli juoda ja sit tommaatti on kanssa yks mitä vois syödä kuin paljon vaan.

Yhteistyössä