Hakutulokset

  1. 8

    Hoidot Kys 2014

    Mulla oli kans se aukiolotutkimus aivan kamala, eipä sitä loppuun voitu edes tehä kun meinas taju lähtee. Tehtiin sitten nukutuksessa tähystyksen yhteydessä. Särkylääkettä kannattaa tosiaan napata ennen sinne menoo. Mulla sekään ei kyl auttanu :O
  2. 8

    Hoidot Kys 2014

    Hei vaan kaikille. Reissu yksityisellä ainakin tälläerää jäi hyvinkin lyhyeksi. Innovalla siis tehtiin inseminaatio 3.3 josta plussa 15 päivää myöhemmin :)
  3. 8

    Hoidot Kys 2014

    Mamatar siirryttiin siis yksityiselle ihan vaan siks ettei huvittanu ootella uutta ivf hoitoo tuota reilua puoltavuotta. inseminaatio tehtiin ko testailtiin et saisko letrozoleilla useempia soluja kasvaa ko mulla kääntyy niin herkkään hyperiks. Muutenki siel ei ollu mahista tähän kiertoon tehdä...
  4. 8

    Hoidot Kys 2014

    Noniin sainhan mä viimeiselläkin tämän sivun avautumaan, en tiedä mikä tässä on ollut ongelmana. mamatar tsemppiä pas:iin. En tässä työn lomassa kovin tarkkaan lukenut kaikkea mutta onko jo tiedossa pas päivä? Monta teillä on pakkasessa? omaa: Siirryin tosiaan yksityiselle viimekuussa...
  5. 8

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Moi. Oon tällähetkellä kysillä hoidoissa mutta ajattelin pyytää jos siirtäisivät paperit joensuuhun. Haluisin kuulla kokemuksista mitä toisilla on joensuun hoidoista? Millasia on lääkärit ja onko siellä asiantunteva porukka? paikka ns. tässä päivässä vai vuosituhansia jäljessä kehityksestä...
  6. 8

    Hoidot Kys 2014

    Niinhän se on ettei näitä juttuja voi juuri muuta ko jättää herran haltuun :O Jotenkin on vaan fiilis et tää siirto otti yhtä näyttävän vesiperän ko edellinenkin. Tosiaan ei edes lääkkeiden aiheuttamia sivuoireita ole havaittavissa. Kattelin äsken tossa noita yksityisen puolen hintoja jos...
  7. 8

    Hoidot Kys 2014

    RiiMini Millon saat tiedon hedelmöittymisestä? Eikös teillä ole ollut ongelmaa sen kanssa, muistanko oikein? Toivotaan että valtaosa hedelmöittyisi :) Omaa napaa: Täällä huidellaan pp5. Täysin oireettomana edelleen, ei edes lugesteronista mitään oireita. Oon kyllä nyt eläny niin normaalia...
  8. 8

    Hoidot Kys 2014

    April81 voimia kovasti sinulle. Caro87 toivottavasti ne nyt vaihtaa sulle lääkkeet että limis kasvaa. Mulla oli limis siirto päivänä 9-10 mm lääkkeillä progynova, estradot 100. Omaa napaa. Eilen siirrettiin viisisoluinen alkio. Odotuksia ei oikeastaan minkäänlaisia, oma mieli on jotenkin...
  9. 8

    Hoidot Kys 2014

    Tää on ihan uskomatonta. Limakalvo oli 8.6 ja torstaina tai perjantaina siirretään kaks alkioo. Nyt vaan sitten ollaan kauhusta jäykkänä että selviääkö alkiot siirrosta :O Voi että mie niin toivon koko sydämestäni että tää hoito onnistuu meillä ja muillakin palstalaisilla tärppäis.. Päästäis...
  10. 8

    Hoidot Kys 2014

    No eikai kukaan voi olla nin tyhmä että laittaisi odottavat ja lapsettomat samaan tilaan :stick: Ite ainankin vaihan siin vaiheessa pois kysiltä samantien hoitoni. Meillon menossa kp 3. ens maanantaina limis kontrolli jolloin selviää sitten siirron ajankohta. Odotuksia ei ole kyl yhtään...
  11. 8

    Hoidot Kys 2014

    Mitä.. Millon menee kiinni :O Eli voi siis henkisesti varautua siihen että hoidot jatkuu seuraavan epäonnistuneen passin jälkeen vasta syksyllä :(
  12. 8

    Hoidot Kys 2014

    Ääh.. Jonni joutavaa kuvitelmaa koko raskaus oireet taas. Testi niin kirkas negatiivinen kun vaan voi olla. Rintojen arkuus sit varmaan johtuu taas yhen kerran menkoista jotka varmaan sitte alkaa viimestään huomenna. On tää kyllä taas niin perseestä suoraan sanoen!! Hapsuliini mulla menopur...
  13. 8

    Hoidot Kys 2014

    Helou kaikille, onpa kieltämättä ollut aika rentouttavaa viettää aikaa ilman minkäänlaisia lapsettomuus paineita. Menkat pitäis alkaa tän viikon aikana, letrot söin siis tauon aikana ja normaalisti ne on toiminut joten odotettavissa olis siis että vuoto alkais sponttaanisti. Jotenkin...
  14. 8

    Hoidot Kys 2014

    Voi että ihanaa kuulla että joku on ees plussannu. Sait kun saitkin sen ihanimman joululahjan ikinä :) <3
  15. 8

    Hoidot Kys 2014

    Mun oli poistuttava myös facen ryhmästä. Ok ihan hyvä idea, mutta jotenkin kuitenkin kun se on niin läsnä sit koko ajan ja päivittäin näkyvillä ni mua alko ainakin ahistaa. Pelko siitä ettei omaa lasta saa koskaan ja se et joutuu koko ajan miettii miks minä en kelpaa äidiksi, miks minä en voi...
  16. 8

    Hoidot Kys 2014

    mamatar: Kyl sen polin pitäis olla auki heti vuoden alusta, meille sanottiin että viikon 52 ovat kiinni ja meillä olis pas ollut viikolla 1 jos oltais siihen haluttu mutta päätettiin että otetaan joulu rennosti miettimättä mitään sen kummempia.
  17. 8

    Hoidot Kys 2014

    kuuskuskuuskus: soititko polille tosta tuloksesta? Kontrolloiko ne sitä myöhemmin jos vaikka onkin lähtenyt nousuun? Jos alkio on kiinnittynyt esim myöhemmin voi arvo parin päivän päästä nousta viellä? Lapsettomuus poli on suljettu viikon 52 kokonaan. Labrat on auki arkipäivinä.
  18. 8

    Hoidot Kys 2014

    Kuuskuskuuskus: toivotaan et siullon ollu vaikka joku hitaammin kiinnittyvä ja verikoe näyttäis viel plussaa. Tottahan se on että hcg voi olla alle 10 viel pp14:kin mut tiedän kyl kui vaikee siihen on uskoa :( pien peukkuja et sun koe tulos olis positiivinen <3
  19. 8

    Hoidot Kys 2014

    Sulatuksesta soitetaan numeroon : 044-717 8452 toi on siis sen labran numero ja ite soitin sinne heti 8 aamulla ja soittivat sit takas ko olivat alkiot tsekannu :)
  20. 8

    Hoidot Kys 2014

    Minun puolestani ok.

Yhteistyössä