Hakutulokset

  1. P

    Vertaistukea (autismikirjon häiriö)

    Asperger on hoidettavissa "Berard AIT hoitaa Asperger-häiriön" kuulin terapeutilta, joka tekii Berard AIT -ohjalman tyttärelleni. En tiennyt miksi hän puhui Asperger-häiriöstä, kun 6v-tyttärelläni oli vain kielikehitysviive... Pari vuotta sitten olimme samassa tilanteessa pikkuveljen kanssa. Ja...
  2. P

    lapsuusiän autismi

    Tässä on mun. Mä joskus annan autismi ja ASD vinkkejä: https://www.facebook.com/kuulotaito
  3. P

    Puheen ymmärtämisen vaikeutta 2v9kk

    Monilla lapsilla, joilla on oppimisvaikeuksia, kehitys- tai käytösongelmia on diagnosoimattomia ongelmia kuulossa tai kuuloaistimusten käsittelyssä. KUULOAISTILLA ON MONTA TEHTÄVÄ. Kuulon lisäksi se kontrolloi tasapainoa, motorisia liikkeitä ja koordinaatiota, avustaa silmän liikkeiden...
  4. P

    Te, joiden lapsella puhe ja sen ymmärtäminen aikanaan viivästyi, kommentoikaa

    Olen äiti, jonka molemmilla lapsilla on todettu puheen kehitysviive. Heinäkuuhun 2009 asti luulin, että ainoa apu olisi puheterapia, mutta sitten kuulin Espanjassa Berard AIT –menetelmästä ja päätin kokeilla sitä. Kahden vuoden puheterapian jälkeen tyttäreni puhetaito oli hädin tuskin...

Yhteistyössä