Hakutulokset

  1. norappi

    Heinäkuiset 2021

    Voimia @Vehkis ❤️
  2. norappi

    Heinäkuiset 2021

    Onnea uusille plussille ja tervetuloa mukaan! Pahin päivä on lauantaina töissä kun oli koko päivän etova olo ja ei meinannut työteosta tulla mitään. Sitten eilenkin töissä tuli paha olo taas lounaalla. Tajusin että en vaan voi enään salaattia syödä. Pakko oli keittoon vaihtaa salaatti. Se...
  3. norappi

    Heinäkuiset 2021

    Ihanaa kun tänään on vapaapäivä. Se onkin ainut vapaa tällä viikolla. Ens viikolla on kolme vapaata tosin. Ihanaa kun vaan makoilkut ja nauttinut kotona olemisesta. Mies ja lapset olleet töissä/päikyssä. Ihan parasta kun sai nukkua paljon ja siltikin väsyttää. Pahin oire on niin kamala väsymys...
  4. norappi

    Heinäkuiset 2021

    Mä sain eilen töissä. Otetaan koko perhe koska mä oon riskiryhmäläinen. Mun tädille oli Tampereella kun kävi sanottu että kaikki halukkaat saa tänä vuonna ilmaiseksi.
  5. norappi

    Heinäkuiset 2021

    Kaksplus sekoilee mun puhelimessa. Yhtäkkiä päivitti kun laitoin viestin. Sitten olikin moni päivittänyt listaa.
  6. norappi

    Heinäkuiset 2021

    Heinäkuiset 2021 ❤❤❤ 28.6 / Oliivi3 / 3.lapsi ( miehen 1.) 30.6 /Alinna86/3. Lapsi (miehen 1.) 3.7/ Vehkis/ 1. lapsi 4.7./Brave/1. lapsi 7.7/Lintuliini95/1.lapsi 7.7./ Mustalilja/ 1. lapsi 8.7/Sannaap123/3.lapsi 10.7/Norappi/ 3.lapsi
  7. norappi

    Heinäkuiset 2021

    Näkysköhän nyt tää kuva.
  8. norappi

    Heinäkuiset 2021

    Alin on tämän aamun testi. Kyllä se alkaa pikku hiljaa tummua. Omaan oloon en oo kerinnyt silleen kiinnittää huomiota kun koko viikonlopun vieraita ollut täällä. Nyt pitäis 1,5vko saikun jälkeen mennä töihin. Jännittää vähän kun olen alkanut taas tuleen haju herkäksi. Tissejäkin aristaa kun on...
  9. norappi

    Heinäkuiset 2021

    Mä en tiiä onko se muutettu mun liittymisen jälkeen. Kun mä löysin sen haulla kun kokeilin ja pääsin liittymään. Ylläpitäjänä tämä henkilö joka sanoi ja sama nimi ryhmällä. Nyt kyllä oli yksityinen jo.
  10. norappi

    Heinäkuiset 2021

    Mä löysin kyllä sen faceryhmän haulla. Kannattaa laittaa suljetuksi joa haluu että ei näy yhtään kellekkään.
  11. norappi

    Heinäkuiset 2021

    Ajattekin kanssa että kerrottais kaikille vasta jouluaattona. Jos ei kukaan ennen huomaa.
  12. norappi

    Heinäkuiset 2021

    Kuopuksen vauva ryhmä kasattiin täältä ja se olo sellainen sopivan pikkuinen. Ollaan kaksi kertaa vuodessa käyty bilettään mökillä. Nyt koronan takia ei olla käyty kun porukkaa tuli ihan ympäri Suomea. Sellainen pikkuinen ryhmä on ihana ja oppii ihmiset tuntemaan paremmin.
  13. norappi

    Heinäkuiset 2021

    Moikka. Hyppään kanssa mukaan tänne. Eilen sain plussan digitestiin. Nyt mitä ilmeisesti menossa 3+5. Maanantaina tuli todella haalea viiva ja ajattelin tehä seuraavana aamuna digin vaikka olisin voinut odottaa. Tää raskaus pääsi yllättään kun ei vielä kunnolla yritetty edes miehen kanssa...
  14. norappi

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Käykö täällä enään kukaan? Mitä kaikille kuuluu?
  15. norappi

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Pippuri, sullahan on sitten jännät paikat. Tsemppiä odotteluun ja synnytykseen!
  16. norappi

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Moikka. Tämä onkin hiljentynyt. Täällä ei taida enään oikein kukaan käydä. Mitä taaperoille kuuluu? K kasvaa ihan silmissä ja on melkein siskonsa kokoinen. Varmaan 2v mitat on melkein samat kun siskon 4v neuvolassa. Tämä aika on mennyt kamalaa vauhtia. Me löydettiin se unelmien asunto kesällä...
  17. norappi

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Moikka. Mä oon täällä aina käynyt kurkkimassa teidän juttuja mutta tosi vähän oon kerinnyt kommentoimaan. Pähkinäpuu onnea tyttölupauksesta. Siellä on kohta uus pikkuinen jo mailmassa. Meillä matkustetaan vielä turvakaukalossa. Meillä kyllä on jo uus istuin. Meillä on juno cybexin. Mä kun oon...
  18. norappi

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Moikka moi! Pitkästä aika..... Oon yrittänyy lukea kaikki jutut. Mennyt vähän ohi juttuja kanssa. Tässä on ollut todella kiireistä nyt. Joten en ole kinnyt yhtään kirjoittaan kuulumisia. En ees muista nyt milloin oon viimeksi kirjoittanut. Karri kasvaa ihan hyvin. Vähän oli hidastunut kasvu...
  19. norappi

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Oli paljon viestäjä mitä yritin kahlata läpi. Tässä on ollut paljon kaikenlaista enkä ole kerinnyt täällä tuleen käymään. Nyt alkaa olla taas sellainen tasainen vaihe niin ehkäpä kerkiän tälläkin alkaa käymään. Karri kasvaa todella hyvin ja mennään täysimetyksellä. Yöt nukutaan hyvin 10 tuntia...
  20. norappi

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Moikka. Meillä nukkuu Karri edelleenkin hyvin. Mä oon laskenut että päivän aikana tulee 8-10 imetyskertaa per päivä. Se riittää kuulemma siihen että maidon tuontanto pysyy yllä. Ensviikolla olisi tiheänimun kausi ja 1.8 3kk neuvola. Nyt huomaa että alkaa ekan rotan vaikutus loppuun kun kakkaa...

Yhteistyössä