Hakutulokset

  1. H

    Ystäviä Oulusta?

    Täällä myös kaipaillaan uusia ystäviä Oulusta. Erityisesti muihin äiteihin olis kiva tutustua :) olen 21v. Ja poika 1,2v.
  2. H

    nuoret äidit oulusta

    Maikkulan läheltä. Mistä päin te ootte? :)
  3. H

    Äitikavereita Oulusta!

    Joko tämä keskustelu on ihan kuollut? Täällä olis 21v. Äiti Oulusta joka kaipailisi itselle seuraa toisista äideistä ja 1-vuotiaalle pojalle leikkikavereita.: )
  4. H

    nuoret äidit oulusta

    Olen parikymppinen äiti Oulusta ja olisi mukava tutustua muihin oululaisiin nuoriin äiteihin, koska kaveripiirissäni ei juuri äitejä ole. Minulla on 1-vuotias poika ja olisi mukava että hänelle löytyisi leikkikaveri :) eli jos kaipaat kahvittelu/ulkoiluseuraa niin kommentoi alas.
  5. H

    Mammakavereita Oulu

    kävin katsomassa blogiasi ja vaikutti kivalta. tykkään kovasti lukea raskaus ja vauvablogeja kun itselläkin on puolivuotias poika :) ja ei hirveästi nuita mammakavereita ole niin tavallan nuista blogeista saa sitä "vertaistukea" :). mekin ollaan muuttamassa ouluun kunhan löytyy sopiva asunto...
  6. H

    OULUN mammat HOI!

    Moi! mekin ollaan muuttamassa ouluun kunhan sopiva asunto löytyy. En tunne oulusta muita äitejä ja olisi kiva saada mammakavereita. Ollaan paljon vauvelin kanssa kaksistaan kotosalla kun mies on päivät töissä ja välillä aika käy pitkäksi :p

Yhteistyössä