Hakutulokset

  1. Kipsu

    Huoli omasta jaksamisesta kun mies ei huomioi

    Meille tulee päivänä minä hyvänsä perheenlisäystä. Koko raskausaika on ollut minulle painajaista ja yhtä muista huolehtimista ja hampaiden kiristystä. Miehellä on taustallaan alkoholi- ja mielenterveysongelmia, jonka seurauksena olen itsekin sairastunut jonkin tason masennukseen. Yöunet on...
  2. Kipsu

    Kuinka pitkä sairaalajakso synntyksen jälkeen?

    Hei! Kuinka pitkään vauvanne olivat sairaalassa synnytyksen jälkeen? Lähinnä kiinnostaa synnytystapa ja raskausviikot suhteessa tulevaan sairaalajaksoon. Entä miten imetys lähti käyntiin, jos lapset olivat pitkään keskolassa?
  3. Kipsu

    kuvitteellinen plussako siellä näkyy?

    Voiko raskaustetiin tulla ikään kuin viivan paikalle silmällä juuri ja juuri nähtävä "väritön" viiva? Tekeekö silmä tepposet, että siihen missä pitäisi olla positiivisessa tuloksessa punainen viiva, tuleekin sellainen ikään kuin viivan paikka näkyviin, mutta ilman punaista sävyä. Onpa...
  4. Kipsu

    Jatkuuko raskaus Lugesteronin varhaisesta lopettamisesta huolimatta?

    Hei. Tein testin, joka näyttää ainakin mun silmään negatiiviselta. Joku kuvittelemani viiva siellä saattaa näkyä, mutta ei ainakaan punaisen sävyinen. Tunne on, että kuukautiset alkavat. Tein testin oikeaan aikaan. Jos raskaus olisikin alkanut, jatkuuko se Lugesteronin käytöstä huolimatta? Näin...
  5. Kipsu

    Päänsärky raskauden ensioire?

    Hei. Mahtaakohan teillä kellään olla ollut päänsärkyä ihan ensimmäisenä raskausoireena? Ei tähän mun särkyyn tehoa edes Panadol. Mutta siis en tiedä vielä olenko raskaana, mutta hedelmöityshoidon kaksi alkoita ovat jo kiinnittyneet, jos ovat kiinnittyäkseen olleet. Olen ollut raskaana ja saanut...
  6. Kipsu

    kp28 nega, ei menkkoja kp 38

    Meillä oli tasan kolme viikkoa sitten yhden kerran seksiä, elikkä ei hehkeetä sillä puolella, ja lisäksi molemmat "tuomittu" lapsettomiksi oma-avusteisesti, hoidoilla saatiin tyttö. Missä hitossa viipyy menkat, nyt on kp38. Menkkatuntemukset olleet jo puolitoista viikkoa ja viikko sitten tein...
  7. Kipsu

    Vähähiilihydr.valio + Alli = ei kuukautisia?

    Hei, otsikossa on lyhykäisyydessään ongelma. Kuukautiset eivät tule, raskaustesti on tehty. Nyt on kp38, mun kierto on yleensä noin 32 päivää. Onko muilla tällaista sivuvaikutusta? Laihduttanut olen mainituilla tavoilla puolitoista kuukautta suunnilleen ja painoa lähtenyt 78- > 73 kg.
  8. Kipsu

    Onnistuitko sairaala-/Atkinsonin dieetissä?

    Aloitimme miehen kanssa ns. "sairaaladieetin". En sitten tiedä, onko se oikeasti sellainen, jota sairaalassa noudatetaan. Joka tapauksessa se perustuu hiilihydraatittomuuteen, eli kaikki mitä syödään, on proteiinia tai rasvoja. Tuttavapariskuntamme laihtui sillä kahdessa viikossa 6 ja 4 kiloa...
  9. Kipsu

    Koska plussasit blastokystin siirron jälkeen?

    Siinäpä se. Tänään mulla on siirrosta 8 päivää ja negatiivinen tulos tuli. Minusta tuntuu vähän hassulta, että virallinen testipäivä on vasta ensi maanantai, kun blastokystihän on siirrettäessä jo lähes kiinnittymiskelpoinen. Tavallisesen kahden päivän viljelyn jälkeenkin mulla näkyi aikanaan...
  10. Kipsu

    Blastokystiviljelykokemuksia?

    Hei. Meillä on punktio Taysissa ensi keskiviikkona, vappuaaton aattona. Se tarkoittaa kuulemma sitä, että tulee pitkä viljely. Millaisia kokemuksia teillä on pitkistä vilejyistä ja millaisin tuloksin? Meillä on neljäs IVF menossa ja kolmannesta tuli lapsi. Toista yritetään, mutta pitkä viljely...
  11. Kipsu

    1-vuotiaan ripuli ja ruokahaluttomuus pitkittyy

    Hei Meidän tyttöä on vaivannut nyt viikon ripuli, muita vaivoja ei ole. Paitsi totaalikieltäytyminen ruuasta. Tyttö on syönyt viikon aikana noin kahden päivän ruuat. Lääkärin mukaan nesteytysongelmaa ei ole. Eikä minunkaan mielestäni mitään muuta vaivaa ole. Onko teillä kokemusta, kauanko...
  12. Kipsu

    Plussa näkyy aina ennen testipäivää

    Hei Kirjoitinpa tuollaisen otsikon "provosoinniksi" ja toivoisin saavani vastauksia, jossa kerrotaan, kuinka plussa näkyi testissä? Ekassa raskaudessa testasin tuoresirrossa pp 10 plussan, nyt PAS:n pp10 negan. Elättelen toiveita plussasta edelleen... :/
  13. Kipsu

    PAS; onnistuminen 5-soluisella alkiolla?

    Siinäpä se. Aika epätoivoinen kysymys... No mutta kuitenkin. Alkioni oli pakkasessa 4-soluinen, suli 3-soluiseksi ja jakaantui ennen siirtoa 5-soluiseksi. Mahtaakohan kellään olla menestystä tuollaisella :/
  14. Kipsu

    Voiko NAN:ia laittaa ruuan mukana uuniin?

    Siinäpä se.
  15. Kipsu

    Nokian lapsiperheet

    Heippa nokialaiset mainostuskeinohan tämänkin, tällä kertaa kuitenkin ihan tavallisen asian vuoksi. Lähden mm. lapsiperheiden puolestapuhujaksi ehdolle kuntavaaleihin, lukekaa jos kiinnostaa www.kirsipelvola.auttaa.fi
  16. Kipsu

    Nokian lapsiperheet

    Heippa nokialaiset mainostuskeinohan tämänkin, tällä kertaa kuitenkin ihan tavallisen asian vuoksi. Lähden mm. lapsiperheiden puolestapuhujaksi ehdolle kuntavaaleihin, lukekaa jos kiinnostaa www.kirsipelvola.auttaa.fi
  17. Kipsu

    Nokian lapsiperheet

    Heippa nokialaiset mainostuskeinohan tämänkin, tällä kertaa kuitenkin ihan tavallisen asian vuoksi. Lähden mm. lapsiperheiden puolestapuhujaksi ehdolle kuntavaaleihin, lukekaa jos kiinnostaa www.kirsipelvola.auttaa.fi
  18. Kipsu

    Nokian lapsiperheet

    Heippa nokialaiset mainostuskeinohan tämänkin, tällä kertaa kuitenkin ihan tavallisen asian vuoksi. Lähden mm. lapsiperheiden puolestapuhujaksi ehdolle kuntavaaleihin, lukekaa jos kiinnostaa =) www.kirsipelvola.auttaa.fi
  19. Kipsu

    Soseet 4kk-> kakka- ja mahaongelmat, mikä avuksi?

    Hei Aloitin soseet vauvalla tasan 4kk iässä, sitä ennen hän sai vain rintamaitoa. Ensin tuli bataatti, siten peruna ja porkkana. Pari päivää hän on maistellut kukkakaalia, päärynääkin ja nyt pakosta luumua. Kakka on muutunut jopa ihan kikkareiksi ja vauvan naama väääntyy helposti itkuun kun...
  20. Kipsu

    Miten sivuutan isovanhempien yökyläilyvihjeet?

    Hei Meillä on 4,5kk ikäinen vauva. Minua ahdistaa kun anoppi ja appiukko hokee jatkuvalla syötöllä, että koska he saavat vauvan yökylään. He pitävät itsestään selvyytenä, että vauva alkaa kyläillä siellä pikku hiljaa. Heidän ensimmäistä lastenlastaan on hoidatettu siellä kaiketi vauvasta...

Yhteistyössä