Hakutulokset

  1. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Onnea kaikille vauvan saaneille! <3 Liityn joukkoon, eli meille syntyi 10.4 klo 03.36 rv 39+3 suloinen pikkutyttö mitoin 3385g ja 48cm <3 Puhelimella sairaalasta päivittelen ja en nyt onnistu korostamaan tekstiä värillä.. Tänään päästään kotiin, eilen jo piti päästä mutta tytön bili-arvot...
  2. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Nyt en viitsi edes eritellä nimimerkkejä, vaan toivotan yhteisesti onnea kaikille pikkuisen saaneille!! :flower: :heart: Olisin kuitenki unohtanu jonkun :) Nyt on muuten sen verran jänskä olotila, että menee lähinnä oman navan kaiveluksi, pahoittelen! Huomenna siis on aika polille klo 13...
  3. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Onnea Manzana huhtiprinsessasta!! :heart: Oivoi, tuntuu että tämä viimeinen viikko mateleeee.. Maanantaihin tuntuu olevan vielä ikuisuus, vaikka tiedän että se on ihan nurkan takana. Eilinen päivä tuntui tosi pitkältä ja tylsältä, toivottavasti tänään on vähän sutjakkaampi päivä.. Ainakin...
  4. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Paljon onnea Karen poikasesta!! :heart:
  5. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Meidän kuu, tosiaan! :) Uskomatonta.. vaikka tätä on odotettu, odotettu ja odotettu..aika on välillä madellut to-del-la hitaasti, niin nyt se tavallaan tuntuu niin uskomattomalta, että the kuu, jota ollaan odotettu, on täällä vihdoin :) Viljavainiolle isot onnittelut pienestä pojusta! :heart...
  6. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

    Hui että, tsemppiä Karen ja Moika!! =) Natte lohduttaako yhtään, että mulla poksahti +19kg just eilisellä neuvolakäynnillä :kieh: Mä kun niin elättelin toiveita, että nyt kolmannella kerralla ei sitä kahtakymmentä tulisi mitä edellisistä, mutta turha toivo! Tällä kertaa kun paino nousi aluksi...
  7. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

    Hurjasti onnea vauvan saaneille! :heart: Pojat tosiaan näyttää olevan hätäisempiä ku tytöt :) mansikka-maijalle onnea vuosipäivästä :) Meillä tulee kanssa elokuussa täyteen 8v, kihloissa ollaan oltu reilu 6v mutta häitä ei vielä olla vietetty.. Täällä tuli tänään 36 viikkoa täyteen, ja...
  8. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

    Paljon paljon onnea Dominique pojasta! :heart: :flower:
  9. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

    Anna kovasti onnea uudesta raskaudesta ja tarrasukkia pienoiselle! :flower: Martsulle vielä täälläkin onnittelut! :flower: Onnea myös teille joilla vauvat päässyt jo täysaikaisiksi Niin ne viikot vaan vierii ja kohta huhtikuisiakin alkaa tupsahdella kunnolla :heart: Täällä ei sen...
  10. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

    Sairaalakassia en oo vielä pakannut, mut listan oon kirjottanut: -shampoo&hoitoaine -hammasharja&tahna -kasvojenpuhdistusjutut -kasvo- ja vartalorasva (mulla kuivaa iho helposti) + huulirasva -imetysliivit -liivinsuojuksia -pari harsoa vauvalle -kamera -puhelin+laturi -naposteltavaa...
  11. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

    Kiitos maaliskuun pinosta Meidän Äiti :flower: Täällä yks erittäin hiljainen kirjottelija, mutta lueskellut oon kyllä! Oon tämän oman pinon lisäksi tykännyt lukea maaliskuistenkin ketjua, siellä onki jo tosi moni vauva saapunut maailmaan! Kuinkahan moni huhtikuinen poksahtaa tän kuun...
  12. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Tammikuussa*

    Huomenta, ja hei pitkästä aikaa :) Ensinnäkin Moikalle hurjasti haleja ja voimia raskaaseen aikaan :hug: Supistelijoille ja muille, joilla huolia ja vaivoja tsemppiä! Kihlautuneille paljon onnea!<3 Uusille tervetuloa joukkoon! :) Haalaria oon kans pikkuselle miettinyt, ja...
  13. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Tammikuussa*

    Moikka, piiitkästä aikaa :) Hyvää alkanutta vauvavuotta kaikille! Mullekin saisi päivittää tyttöolon perään tyttölupauksen Kiitos Meidän Äiti kun päivittelet uutta pinoa! Oon ollut ihan superlaiska kirjautumaan ja varsinkin kirjottelemaan pitkän aikaa tänne plussalle. Ehkä sitten taas...
  14. M

    Huhtikuun Hurmurit *Marraskuussa*

    Napppi oon niin pahoillani, paljon voimia teille surutyöhön :'( :hug: Ei näitä uutisia tosiaan osannu enää odottaa.. Niin väärin, niin väärin. Kyllä nousi kyyneleet silmiin :( En viitsi nyt samalla omia kuulumisia edes kirjoitella.
  15. M

    Huhtikuun Hurmurit *Marraskuussa*

    Jessix Eikä! :'( Niin surullista, ja niin väärin.. Vaikka nyt varmasti tuntuu lohduttomalta kaikki voimahalitoivotukset ja muut, niin silti, älyttömästi voimia teille raskaan asian läpikäymiseen :'( :hug:
  16. M

    Pelkosektio sektion jälkeen

    Hei! Täällä vähän samantyylisiä ajatuksia, sillä erolla, että olen jo kokenut sekä sektion että alatiesynnytyksen. Eka synnytys käynnistettiin, mutta ei edennyt ja lopulta päädyttiin kiireelliseen sektioon, toivuin hyvin ja suht nopeasti. Toinen synnytys myös käynnistettiin. Repesin todella...
  17. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Lokakuussa*

    Hei taas pitkästä aikaa! Mä en tajua kuinka tämä kirjoittelu muka on niin hankala aina aloittaa..juttuja käyn kyllä lukemassa, mutta kirjoteltua tulee harvemmin. Jessix hurjasti onnea hyvistä tuloksista!! :heart: Ja Nitalle tsemppiä odotteluun! :hug: Mulla ei tässä raskaudessa tod.näk...
  18. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Lokakuussa*

    Miimalle vielä tätäkin kautta iso voimahalaus :hug: On kyllä tullut kurjan paljon huhtikuisiin huonoja uutisia :'( Virtauksista ja raskausmyrkytyksestä Mulla ollut molemmissa aiemmissa raskauksissa myrkytys, ja nyt ei oo mitään puhuttu, että kateltais niitä virtauksia sen tarkemmin...
  19. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Lokakuussa*

    Otan osaa Felicia :'( :hug: Nitalle tsemppiä, ja toivotaan että on väähä hälytys :hug: Mä tunsin toissapäivänä (13+0) ekan kerran pari pientä liikettä, ja eilen tuntui jo monta kertaa :heart: Kakkosestkin tunsin ekoja liikkeitä 13+ viikoilla ja esikoisesta joskus rv16. Kamala pääkipu...
  20. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Lokakuussa*

    Myymamma tervetuloa joukkoommen ja hurjasti onnea odotukseen :heart: Onko muita jotka kärsinyt päänsärystä? Mulla on nyt 2vrk putkeen särkenyt, inhottavaa painemaista särkyä ja tänään kyllä ollut vähän alkava flunssaolokin ja kuumekin piti mitata, kun oli niin sellainen olo..näytti tasan 37...

Yhteistyössä