Hakutulokset

  1. M

    30+ kavereita?

    Olen eronnut 46v mies Tornion seudulta. Omat lapset alkavat olla jo isoja. Yksinäisyys vaivaa, siispä sinä nainen, yh, 25-45v ota yhteyttä niin jutellaan enemmän. Pukkaa aluksi yyvee.:sneaky:
  2. M

    Yyhoot hoi, Tornion seutu

    Saapi kirjoitella vapaalle 45v miespuoliselle otukselle Yyteelle. Olen eronnut, tupakoimaton, alkoholia käytän vähän, en nuuskaa tai käytä muitakaan päihteitä. Minulla asuu suurimman osan ajasta luonani 15v poika. Asumismuoto on okt. Tulemme toimeen omillamme. Kirjoita yv niin saat...
  3. M

    Olen 40+ mies

    Ja seurustelen 19v tytön kanssa. Kysy jotain.
  4. M

    Mistä löysit rakkaasi?

    Otetaanpa pieni gallup, mistä löysit rakkaasi ja miten?
  5. M

    Mikä oli eroottisin kokemuksesi?

    kirjoita tähän eroottisin kokemuksesi, ei tarvitse olla pitkä tarina vaan lyhyt kertomus riittää. Aloitetaan ketju. mä olin joskus parikymppisenä yhden seurakunnan leirikeskuksessa talkoilemassa. Samaan aikaan siellä oli 16-18v tyttö kaverisa kanssa. Vaihettiin kerran tytön kanssa pitkät katseet...
  6. M

    Isän oikeuksista

    Yli 20v sitten tunnustin erään nuoren naisen kanssa tekemäni tytön lapsekseni, toivoen saavani "isän oikeuksia ja velvollisuuksia", kenties parisuhdettakin. Toisin kävi. Yhteyttä yritin ottaa kirjeitse, puhelimitse, kaikin tavoin, vain elatusmaksut kelpasivat. Tyär on nyt siinä iässä, että...
  7. M

    18v maksoin elatusmaksuja

    Tyttö tuli aikanaan raskaaksi ja väitti minua tyttönsä isäksi. Tunnustin isyyden siinä toivossa, että olisin saanut jotain "isän oikeuksiakin", kuten pitää lastani sylissä, tai jotain muuta, kenties enemmänkin.. Elatusmaksuja vain oli tyttö vailla, en tiedä heidän elämästään enempää, mutta...
  8. M

    Anopit

    Kertokaa millainen on teidän suhde anoppiinne? Minkä tyyppinen anoppinne on, ihana, rakas, kauhea, myrkkyanoppi kuten tarinoissa, vai millainen? Oma ex-anoppini oli ensin mukava, mutta hänen sydämeensä mahtui vain 1 mielivävy ja tyttäriä oli kolme. Sitten ex-anoppi muuttui määräileväksi...
  9. M

    Onko sinun kotiisi murtauduttu?

    Onko sinun kotiisi murtauduttu? Mitä tunteita se herätti? ("vertaistukea" kaipaan) Muistan edelleen, kun entiseen lapsuudenkotiini vanhempieni poissaollessa mentiin ikkunasta sisään, kivi avaimena, parikymmentä vuotta sitten. Minä tyhjentelin postilaatikkoa ja eräällä reissulla odotti ikävät...
  10. M

    vapaata naista ajatusten vaihtoon?

    Löytyykö osa-aikaiselle isille ketään vapaata naista, äitiä kenties, ajatusten vaihtoon? Työni on maanpuolustustehtävissä P-Suomessa. Pukkaa yv:tä. :)
  11. M

    ajatusten vaihtoon etsitään vapaata äitiä

    4kymppinen osa-aikaisi etsii vapaata naisihmistä, esim äiti-ihmistä P-Suomesta, ajatusten vaihtoon. Työni on maanpuolustustehtävissä. Pukkaa yv:tä.
  12. M

    Löytyykö ketään vapaata naista ajatusten vaihtoon?

    Olen 4kympp osa-aikaisi P-Suomesta ja haluaisin välillä vähän vaihtaa ajatuksia 1lahkeisten kanssa. Ammattini on maanpuolustustehtävissä.
  13. M

    vapaata naista osa-aikaiselle isille p-suomeen

    Osa-aikaisi 40v, etsii Pohjois-Suomesta naispuolisia kavereita. Yv:tä tännepäin. Jutellaan lisää :)
  14. M

    Yh-äidit P-Suomessa!

    Osa-aikaisi kaipailisi teitä mm ajatusten vaihtoon. Itsellä lapset jo aika isoja.
  15. M

    Mistä on kyse???

    Vaimo haluaa vielä yhden lapsen kanssani mutta ei ole kiinnostunut seksistä. Mi tipahin kärryiltä.
  16. M

    Mikä neuvoksi ???

    Vähän hiljaista ollut seksirintamalla mutta vaimoni sanoi eilisiltana että hänessä on varmaan joku vika kun hän ei enää halua. Rakastamme toisiamme, kaikki on muuten ok, mutta vaimo ei lainkaan halua. Erotakaan en halua.
  17. M

    miehiä, naisia, Tornionjokilaaksosta?

    Hei kaikki ihmiset Tornionjokilaaksosta, kaipaisin teitä ystävikseni kun olen vastikään tänne muuttanut jne meille kolmas tulossa. Nuoremmat jo aika isoja. Ikää minulla 40v
  18. M

    Mustasukkainen mies (minä)

    Vaimo ihmettelee, kun mä olen yhtäkkiä niin "sairaalloisen mustasukkainen." No ihmekös toi, kun sen jälkeen kun se meni harjotteluun eräälle maatilalle, se tuskin huomaa mua. Puhuu vaan siitä isännästä kuinka se on niin ihana ja mukava ja "Heikki sitä" ja "Heikki tätä" (keksitty nimi) :mad: joka...

Yhteistyössä