Hakutulokset

  1. L

    Joulu loppuu huomenna

    Urakoin tässä viimeisiä joululahjakarkkeja :p ja viimeistään huomenna saan urakan lopuun. :xmas:
  2. L

    Voiko kaupassa tai leikkipuistossa tehdä mitään....

    ...mistä ei myöhemmin kerrottaisi palstalla?
  3. L

    Paljonko englanninlakuja pitää syödä

    että tulee sokerihumalaan ja alkaa duracellina siivota kotia? Puoli pussia on kohta mennyt ja vielä ei tunnu missään.
  4. L

    Kylppärin kaappiin tuli kivasti tilaa

    Viskasin nimittäin miehen partavedet roskiin. Hänellä on ollut ne samat koko ajan kun olemme olleet yhdessä, eikä hän ole niitä kertaakaan käyttänyt. Varmaan jonkun edellisen tyttöystävän ostamia. :x
  5. L

    Käykö teille koskaan näin?

    Tänään mainostin jo neljältä että pian asetun television ääreen laiskottelemaan. Tee vain tämän homman ja tämän ja sitten..... Loppujen lopuksi en ehtinyt telkkarin ääreen ollenkaan. Toki olen nyt hetkisen tässä istunut........ ja samalla touhunnut sitä sun tätä :ashamed:
  6. L

    Satu: olipa kerran äiti, joka oli aina hyvällä päällä....

    ...ja se johtui siitä että hänellä oli ihanat lapset. Jatkakaa, olkaapa hyvä. =)
  7. L

    Kiitos Kani Kurittoman suosittelijalle

    Kiitos sinulle joka palstalla kyselit Kani Kurittomasta. Innostuin tilaamaan kirjan, jossa kyseinen satu oli. Sadussa on jotain lumoavaa. Lapset kuuntelivat sitä eläytyen ja minäkin innostuin. jälkikäteen olen miettinyt äidin käytöstä, miksiköhän hän teki niin kuin teki.
  8. L

    Listataanko uimahallit, joissa viluinenkin tarkenee

    Ja nämä kyllä kirjaan sinne tiimarivihkoon tai ainakin puhelimen muistiin. =) Voin aloittaa: Forssan vesihelmi, Rauman uimahalli.
  9. L

    Vien mennessäsi, tuo tullessasi

    varmasti ihan hyvä vanhan kansan ohje, mutta kun tämmöinen vanhus aikansa pörrää kotona edestakaisin, ei enää muista mitä oli alunperin tekemässä. :| Koko päivän olen touhunnut, mutta tulosta ei näy missään. No, ruuat on tietysti syöty, mutta siivoaminen ja tavaroiden paikoilleen vieminen...
  10. L

    Uusin kokeiluni

    TEin eilen peltileipää, johon tuli mysliä ja vähän valkosipuliakin. Oli muuten oikein hyvää vaikka rusinat leivässä hassulta tuntuivatkin.
  11. L

    Miten järjestäisit tilkut?

    Vaatehuoneen siivous on kovasti vielä vaiheessa ja mietin, millä systeemillä arkistoisin tilkut. Nyt ne ovat muovipusseissa tyyliin mitä-sattuu ja on ihan mahdoton löytää tarvitsemaansa.
  12. L

    Osaatteko ennustaa (mutakakkuasiaa)

    Voinko syödä tuon mutakakun yksin vai tuleeko meille tänään vieraita? p.s. y-viestejä en voi lukea
  13. L

    Miten te itse nukahdatte?

    Minulla on tietyt unirituaalit: lasten täyttyy olla nukkumassa, ovet lukossa ja sitten tyhjennän pääni palstalla tai kirjan parissa. Sitten omaan sänkyyn ja "oma nukkuma-asento" ja unta odottelemaan. olin jo reilusti täysi-ikäinen kun opin nukahtamaan suht heti. lapsuus ja nuoruus meni iltaisin...
  14. L

    17? lastensukkahousut ?

    Ihastelin kuperkeikan alessa värikkäitä lastenvaatteita. Näiden sukkahousujen ap hinta on aika korkea. Oletteko käyttäneet ja ovatko hintansa värttejä?
  15. L

    Maja olohuoneessa....

    Kuopus teki olohuoneeseen majan huovista ja mikä lie minuun meni kun annoin luvan yöpyä siellä. Isosiskon neiti pyysi yökylään ja nyt ne makaavat kylki kyljessä. Yllätyn todella, jos ovat nukahtaneet sinne.
  16. L

    Perjantaina tulee teemalta olipa kerran elämä klo 10 alk

    Tämäpä tiedoksi niille jotka jaksavat istua koko päivän telkkarin ääressä ja niille, joilla on video tai tallentava digiboxi.
  17. L

    Toteutan lasten haaveen

    Pistin uunin päälle ja laitan lapsille ranskalaisia. Itse kyllä herkuttelen jouluruuilla, mutta kai lastenkin on saatava mieluisaa ruokaa.
  18. L

    Valkoinen sukka on niin yksinäinen

    Pyykkikorissamme on valkoinen sukka ja sillä on yksinäinen olo. Se on isossa korissa ihan yksin.
  19. L

    Tässä kivaa aivojumppaa, jos sitä kaipaat

    http://www.aamulehti.fi/sunnuntai/teema/ihmiset_kilpailut/6295596.shtml
  20. L

    "Älä nyt äiti pahastu, mutta en tee tällä mitään"

    sanoi poikalapsi lahjastaan. Enhän minä pahastunut, mutta harmittaa se etten tunne lastani tarpeeksi hyvin että tietäisin, mikä on mieluinen joululahja. Pehmeäpaketti ja suklaa kyllä olivat mieleen. Kai sen vekottimen kauppaan vien, mutta ei pojalla ollut ideaa mitä haluaisi tilalle...

Yhteistyössä