Hakutulokset

  1. C

    Nopeita & helppoja leivonnaisia, joissa ainekset vain sekoitetaan!

    https://www.ruokamielella.com/single-post/2017/08/11/Vegaaninen-mustikkapiirakka
  2. C

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea mama! hei kaikki pitkästä aikaa, keväällä kirjoittelin tänne. Nyt oli 3 kk paussi yrityksessä ja nyt taas paluu yritykseen.. Töiden takia melko stressi, joten pelottaa että vaikuttaa raskautumiseen. Oletteko huomanneet että ovulaatiota ei tulisi jos on stressiä?
  3. C

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnittelut plussanneille! Ei kyllä mun kaaliin mahdu, että miksi joku kommentoi lapsilukua, lapsen sukupuolta tms. Miten ihmiset voi olla niin ajattelemattomia. Itse en viitsi koskaan edes leikilläni keneltäkään kysyä, että "koskas teille on tulossa perheenlisäystä" -koskaan kun ei tiedä mikä on...
  4. C

    Toiveena vauva 2017-2018

    marrasmai, toivottavasti viiva vahvistuu! Täällä menossa kp 26/28-29, tänään olen malttanut olla testaamatta kun ei noita herkkiä testejä olekaan ja niin blanko nega on noissa 25 ug ollut. susanmaaria, mulla on kanssa ovistesti näyttänyt haamuja kierron loppuvaiheessa, joten en ole viitsinyt...
  5. C

    Toiveena vauva 2017-2018

    peukut pystyyn Danalle! Onpa täällä ihanan paljon plussanneita tuon listan mukaan, antaa toivoa :) Mä taas testasin aamulla, vaikka olin päättänyt etten testaa vielä. Menkat kun pitäis alkaa vasta to/pe. Puhdas negahan siellä oli. Kuljin tänään apteekin ohi ja olisi tehnyt mieli käydä ostamassa...
  6. C

    Toiveena vauva 2017-2018

    junnila, joo mäkin mietin, että jos järjellä ajattelee niin ei kai siitä ole haittaa tässä vaiheessa. Mäkin olen kuullut, että alkoholi voisi jopa auttaa kiinnittymisessä. Ja itseasiassa viime raskaus sai alkunsa sellaisessa kierrossa, jossa mulla oli työpaikan kekkerit juuri kiinnittymisen...
  7. C

    Toiveena vauva 2017-2018

    Dana & Mamadread toivottavasti haamut vahvistuu! Munkin piti tänään testata, tosin tuollaisella liuskatestillä. Puhdas negahan sieltä tuli, ehkä dpo 9 :( Olisi tänään kekkerit tiedossa ja mietinkin, että viitsiikö hirveästi viiniä juoda. Vaikka sitä sanotaan, että ei sillä vielä ole väliä jos...
  8. C

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hei, ilmottaudun mukaan kuumeilemaan. Entuudestaan yksi lapsi, vajaa 2 v ja nyt vuoden alusta toisen yritys päällä. Eli yk5 menossa. Onnittelut ja peukut pystyyn haamuja saaneille! Täällä myös käytössä parin viime kierron aikana greippimehu (tai joku verigreippimehu taitaa olla) sekä ovistikut...
  9. C

    "Lokakuun lutuset 2014"

    Kasenja, osanotot! Sitä varmasti jo ehtii tuossakin ajassa tuudittautua ajatukseen uudesta vauvasta ja suru on suuri. Voimia siis! Täällä on noustu tukea vasten seisomaan, toki se on holtitonta makaronimaista huojumista vasta. Outoa on, että tyttö ei vieläkään istu ilman tukea, eikä oikeen...
  10. C

    "Lokakuun lutuset 2014"

    tervehdys pitkästä aikaa! Ninni hyvä että asiat etenee. Täällä on lomailtu miehen ja tytön kanssa oikeastaan juhannuksesta asti. "Etelän" reissulla oltiin viikko ja sitten pienempiä reissuja suomessa. Tyttö ryömii kovaa vauhtia, mutta ei vielä konttaa tai istu itsekseen. Hetken tänään seisoi...
  11. C

    "Lokakuun lutuset 2014"

    Lullaby, komeat 10 kg! Meillä viimeisimmät 8 kk mitat 75 cm ja 8,1 kg. Eli pitkä ja hoikka. Paino laahaa pahasti alakäyrillä. Tyttö teki muutama viikko sitten kiinteille miltei täyslakon, se oli samaan aikaan kun ilmestyi kaksi alahammasta, joten uskoisin sen johtuvan hampaiden tulosta. Samalla...
  12. C

    "Lokakuun lutuset 2014"

    Tsemppiä Ninni! Täällä liikutaan edelleen kierimällä. Niinkin pääsee yllättävän pitkiä matkoja vaeltamaan haluamaansa paikkaan :) Yksi huvi on hieroa takaraivoa parkettia vasten. Siitä kuuluu mukava äänikin. Eli edelleen on kalju läntti takaraivolla :) Aamupuuro ei edelleenkään uppoa, mutta...
  13. C

    "Lokakuun lutuset 2014"

    kiva lueskella taas kuulumisia. Täällä menee myös melko tasaisesti :) Viime päivinä tuntuu, että jokeltelu on muuttunut monipuolisemmaksi ja tänään hoettiin äittä, äittä, äittä. Ihan varmasti harjoiteltiin sanomaan äiti :) Liikkuminen tapahtuu kierien. Myös lantio nousee selällään ollessaan...
  14. C

    "Lokakuun lutuset 2014"

    Chocolatebox: jösses mikä naamiaisasu! :) Kasenja: täällä myös tuo leikittäminen noudattaa melko samoja kaavoja. Muutamia lauluja, kukkuu leikkejä, peilikuvan ja kissojen ihmettelyä. Päivittäin myös lennetään niin, että itse olen selällään lattialla jalat koukussa vatsan päällä. Tyttö on mun...
  15. C

    "Lokakuun lutuset 2014"

    Täällä myös eilen neuvolakäynti. Paino 8 kg ja pituus 73 cm. Kyllähän me aikuisetkin olemme eri kokoisia, joten olisihan se jo omituista jos kaikkien vauvojen pitäisi kasvaa samassa tahdissa. Hauskaa, että jo moni vauva "mönkii", peruuttelee tai muutoin liikkuu. Täällä vihdoin taas käännytään...
  16. C

    "Lokakuun lutuset 2014"

    Koiruuz, mäkin tein saman virheen. Ostin nokkamukin, jossa kova nokka ja se sylkäistiin aika nopeasti suusta pois. Nyt ostin MAM:n pehmeänokkaisen. Ei kyllä siitäkään vielä ymmärrä juoda vaan innoissaan hörpyttelee kun lasista antaa vettä, kai siitä jotakin mahaankin menee :) Lullaby...
  17. C

    "Lokakuun lutuset 2014"

    ihania pikkuisia, kivoja kuvia! Täällä myös vatsa taas kovalla ja pari päivää ollut hirvittävää kitinää. Kuinka teillä vauvat viihtyy itsekseen? Vai olenko normaalisti tottunut liian hyvään? :) Nyt meinaan tuntuu, että vatsaa vääntää tai jotain koska ei viihdy edes vessassa käynnin aikaa...
  18. C

    "Lokakuun lutuset 2014"

    Koiruuz: kiitos pakastepussivinkistä, kätevää. Nyt on myös kanaa ja jauhelihaa annettu ja hyvin maistuu. Aamu ja iltapuurot on myös otettu käyttöön eri hedelmäsoseiden kera ja kyllä uppoaa. Tässä surffailin noita matkarattaita. Jotenkin tuntuu että kovin isojakin rattaita myydään...
  19. C

    "Lokakuun lutuset 2014"

    Malttamaton, hyvä rytmi teillä ja Ninnimelkoisen pitkät päikkärit, siinä kerkeää jo itsekin touhuamaan tai vaikka ottamaan tirsat. Koiruuz, josko tämäkin olisi hampaidentekoa, kuolaamine onkin on ollut nyt melkoista. Ja selvästi huomaa, että on väsynyt heräämisen jälkeen. Eilen otti 2 * 30...
  20. C

    "Lokakuun lutuset 2014"

    tuota hoitokuviota mietinkin nyt kun selvästi alkanut vierastamaan. Puolentoista viikon päästä olisi taas menossa muutamiksi tunneiksi anopin luokse hoitoon eikä olla nähty heitä hetkeen. Täytyy mennä ajoissa ja totutella ensin koska eihän sitä mihinkään voi lähteä jos samanlainen huuto tulee...

Yhteistyössä