Hakutulokset

  1. A

    angelinaaa

    toivotaan, nyt , et sä nyt kumminkin olisit raskaana :hug: mun menkkakivut on alkanu, mutta itse vuoto viä ei ! mut luultavasti tänään alkaa ! ja nyt pitää odotella ennen seuraavaa hoitoa n. 2kk :ashamed:
  2. A

    angelinaaa

    mites sulla menee ?? mulla pp 14 ja yllätys yllätys testasin negan! seuraava hoito olisi vasta ehkä marraskuussa :ashamed: sen hedelmöytyslain takia ! ja hinnatkinhan nousee tuplasti n 100oe tai yli ! :'( seuraava on sitten mulla jo 5 inseminaatio
  3. A

    hammaskiven poisto kokemuksia ?

    saako netistä tilattua jälleen myyjiltä vai ?
  4. A

    hammaslääkäristä viä..

    =)
  5. A

    luovutetuilla siittiöillä hoidot nousee tuplasti..

    me kans mentiin yksityiselle heti hoitoon mä 24 ja mies 31 ei sillai iän puolesta , mutta kauan yritystä takana, mä oon aina halunnu olla nuori äiti, mutta taisi jäädä haaveeks . kaikkia ei saa mitä haluaa ! mitäs hoitoja sulle on tehty ? jos saa olla utelias!? =)
  6. A

    angelinaaaa

    mulla on taas kaksosten mahollisuus lääkäri sano ! ja nyt sain terolut nimiset lääkkeet, että ei kuulemma niin helposti tulis keskenmenoo ( lääkäri sano ) mutta päivä kerralaan !!
  7. A

    angelinaaaa

    kiitos ! mäkin pidän sulle :hug: mun testipäivä on pp14 viikko 8 päivää viä ! kyl se loppujen lopuksi nopeata menee se sunkin aika ! ensi kerran inseminaatio on sit jo tuplaten kallimmpaa :o :'(
  8. A

    angelinaaaa

    =) olin maanantaina inseminaatiossa! nyt pp 6 todella hitaasti menee aika ny ! mulla on nyt ollu väsymystä , voimattomuutta , ja tänään koko päivän pistellyt alamahaa tois puoleisesti ! niin ja kylmäkin hiukan ollut ! asteet mittasin päivällä 36.7 ja normaalisti joku 35-36 astetta ! toivotaan...
  9. A

    angelinaaaa

    ei ole sua näkynyt!!! mitä sulle kuuluu ?
  10. A

    luovutetuilla siittiöillä hoidot nousee tuplasti..

    käymme jyväskylässä! ja vielä tosta hinnasta jos sperman hinta nousee esim : 1000e niin sit kaikki muu päälleet ehkä joku n 1200 voi tulla hinnaksi !! kallista hankkia lapsia .. mut ei sille vaan voi mitää !
  11. A

    luovutetuilla siittiöillä hoidot nousee tuplasti..

    just niin, kuin sanoit in_tiimin hinnoista ! kelalta sain hoitoon korvaukset plus pensat 250 km yhteen suntaan n.127e. niillä on vissiin oma spermapankki ! ne tule tanskasta ! ja sperman pelkkä hinta oli n. 200e ja voi nousta 500 tai tuhat euroo, joten tuplaten ! :o :(
  12. A

    luovutetuilla siittiöillä hoidot nousee tuplasti..

    in-tiimissä on ollut inseminaatio 370, mutta se vissiin nousee n. 1000e se on viälä auki, mutta niin meinaa käydä !!
  13. A

    putosin odottajista tänne takaisin !!

    jos luit kaikki tuolta alustakin .. niin huomaa, mun raskauhormoonin määrä n 5 viikolla 38 todella huono, mutta mulla oli kyllä kaksoisraskaus mahdollisuus ! no mites sulla sitten kävi ?? koskas huomasit olevas raskaana sittenkin? =)
  14. A

    putosin odottajista tänne takaisin !!

    jos luit kaikki tuolta alustakin .. niin huomaa, mun raskauhormoonin määrä n 5 viikolla 38 todella huono, mutta mulla oli kyllä kaksoisraskaus mahdollisuus ! no mites sulla sitten kävi ?? koskas huomasit olevas raskaana sittenkin? =)
  15. A

    elämäni toinen raskaus ja toinen keskenmeno

    :hug: :ashamed:
  16. A

    putosin odottajista tänne takaisin !!

    =) niin se taitaa olla ! mua ei oo tää näkynyt, kun meillä on täällä niin palion hommia terassia ja kaikkee ollaan tää tehty, kun mieskin on nyt kesälomalla ! mitäs sulle kuuluu angelina ? vuodot loppuneet vai ?

Yhteistyössä