Hakutulokset

  1. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pitkästä aikaa taas linjoilla. Olen tipahtanut kärryiltä keskusteluista enkä jaksa kaikkia alkaa selailemaan. Sen verran kuitenkin tiedän, että täältä on raskautunut porukkaa nyt kesän ja syksyn aikana: kaikille teille isot onnittelut (y) Meillä on siis takana kaksi ICSIä, viimeisin tehtiin...
  2. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    ).( Ei tainnut tämä 2. ICSIn tuoresiirto tuoda meille toivottua tulosta... Tein sunnuntaina pp10 ja tänään pp12 negatestit. Vielä ei ole vuoto alkanut joten jatkan Lutinukset loppuun kuitenkin. Pakkasesta ainokaisen siirto olis mahdollista tehdä aikaisintaan elokuussa polin auetessa, mutta...
  3. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mandala: Melkein oikein päivitit tiedot mun kohdalle - 2. ICSI oli tämä :) ).( Pp 6. Ei oikein mitään oireita mihinkään suuntaan ole. Pientä mahanippailua oli pp 2-4, mutta nyt ei mitään. Ajattelin uskaltaa tehdä testin sunnuntaina pp10, ellei vuoto oo alkanu ennen sitä. Kivaa juhannusta...
  4. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    HilleriHiiru: Pitääpä muistaa se DHEA, jos ei tästä hoidosta tule tulosta. Miten sulla tuo piinailu on noin pitkälle, vaikka meillä ei ole kuin päivä väliä siirrossa? Mulla on "lupa" testata pp10, veritestiä ei ole. Ja tsemppiä piinailuun! Peukut pystyssä että molemmat saadaan positiivinen...
  5. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pelkkää omanapailua, pahoittelut jo etukäteen... Tänään oli alkionsiirto. Ennen siirtoa lääkäri kertoi miten punktion jälkeen oli mennyt: 12 munasolusta 9 kypsää. Näistä 6 hedelmöittyi, ja näistä 2 jakaantuivat oikein. Ihmetteli kovaa katoa ja alkioiden huonoa jakaantumista. Kuulemma ei pysty...
  6. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pahoittelut Lauralle... En oikein osaa mitään muuta nyt sanoa. ).( Punktio ohi. Lääkepöllyssä kaikki sujui lähes kivuttomasti. Lääkäri ja hoitajat ihmettelivät kuinka rauhallisesti olin koko toimenpiteen ajan. Tuloksena yllättävät 12 munasolua :) Lähes puolet enemmän kuin edellisellä kerralla...
  7. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Vilijonkalle pahoittelut :( Lauralle toivon viivan vahvistumista ja plussauutisia :) Kävin tänään toisessa kontrolliultrassa. Tilanne lääkärin mukaan oikein hyvä, tasalaatuisia munia tulossa: molemmilla puolilla kolme 13-14mm ja kolme 15-16mm, eli 12 näyttää olevan niin kuin edellisessäkin...
  8. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Liljebylle suuret onnittelut (ja samalla muille raskautuneille myös!) Lauralle mielettömät peukutukset, toivottavasti oireet tietävät hyvää :) Ja sitten pahoittelut kun en jokaista tajua erikseen tsempata/onnitella - mulla on nyt jostain syystä (pian alkava loma? Hoitostressi?) ihan älyttömän...
  9. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kävin polilla 0-ultrassa ja eka Menopur pistetty :) Lääkäri suomensi tuota papa-vastausta mulle ja sanoi ettei tarvi huolestua. Kuulemma se kolposkopia voidaan tarvittaessa tehdä raskausaikanakin. Eli hoidossa ollaan ja nyt vaan toivotaan että tulee hyvä munasaalis ;) Tiistaina...
  10. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ihan alkuun onnittelut raskautuneille ja pahoittelut niille, joilla raskaus ei onnistunut... Jos vaikka aktivoituis taas kirjoittelemaan, kun hoidot on pääsemässä vauhtiin. Tai toivottavasti pääsevät vauhtiin. Kävin tuossa pari viikkoa sitten kontrollipapassa, kun elokuussa polilla otetussa...
  11. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Olen ihan pihalla kaikesta mitä täällä on tapahtunut, kun en ole oman hoitotauon välissä jaksanut ajatella näitä asioita ollenkaan. Ollaan miehen kanssa vain odotettu postia polilta... Iloista postia tuli tänään ja ehditään tehdä 2. ICSI ennen kesäsulkua :) Mulle voi päivittää: 2. ICSI...
  12. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Läitille ja Ananiakselle ihan mielettömän suuret myötätunnot ja voimantoivotukset suuren surun keskelle! :hug: Pitkästä aikaa kirjoittelemassa, lukemassa olen käynyt joulukuisen epäonnistuneen 1. ICSIn jälkeen satunnaisesti juttujanne. Tsempit kaikille kyytiläisen saaneille ja...
  13. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Omaa napaa nyt vain... Ei onnistunut meidän ensimmäinen ICSI-hoitokerta. Vuoto alkoi keskiviikkona läpi Lutinusten. (Negatestit tein sunnuntaina ja tiistaina.) Seuraavalle hoitokierrokselle soittelen jonotusaikaa heti maanantaina kun polin soittolinjat aukeavat. Seuraava hoito meneekin...
  14. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mandala, kiitos kysymästä aika tuskaista tämä piinailu. Tyhmyyksissäni tein eilen pp9 testin joka oli ihan puhdas nega. Seuraavan testin teen vasta jouluaattoaamuna, silloin on jo pp12 eli pitäis näyttää jotain jos on näyttääkseen. Mulla ei oo minkäänlaisia oireita, ei menkkaoireita eikä...
  15. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Sofi, joko oot testannut?? Electric_blue, testasitko? Sulla pp6? ON, masentaa. Eilen kävin pelaamassa sählyä lapsen joukkueen kanssa, ja sitten illalla tajuntaan iski, epävarmuus... Kannattiko nyt mennä pelaamaan? Mitä jos nyt itse aiheutin alkiolle haittaa? Äääh.. Vaikka mulle sanottiin...
  16. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Electric_blue, joo Oysissa ollaan hoidossa. En taida jaksaa varata veritestiä, koska aiemmista luomuraskauksistakin oon kyllä kotitesteillä plussannu viimeistään menkkojen oletettuna alkupäivänä. Luotan siis kotitesteihin tälläkin kertaa. Sofi12, ok, kiitos selvennyksestä :) Eli viimeistään...
  17. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mandala, onnea kyytiläisestä :) Jännätään nyt yhdessä, mutta ihmettelen tuota sun myöhäistä testipäivää. Mulle kun sanottiin että jo kymmenen päivää siirrosta voi testata (22.12.), mutta viimeistään 14 päivää siirrosta (26.12.) Vai onko sulla veritesti tuolloin 29.12.? Ymmärsin että Oysissa ei...
  18. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    No niin, kyytiläinen saatu matkaan - lääkärin mukaan hieno alkio. Seitsemästä munasolusta neljä oli kypsää, kaksi oli hedelmöittynyt ja toinen oli jakaantunut jotenkin väärin. Eli meidän ainokainen on nyt mulla kohdussa ja toivotaan että tämä olisi se paras joululahja :heart: Kuulemma...
  19. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mulle sanoivat, että punktion jälkeen saa vuotaa pienesti, vähemmän kuin kuukautisten aikaan, 1-2 päivää. Jos vuoto on runsasta ja jatkuu pidempään, pitää käydä päivystyksessä/ virka-aikana ottaa yhteys polille. ON: Jännittää! Ei kuulunut eilen soittoa polilta, joten tänään on siirto. :)...
  20. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    ON: Punktio takana, yks etappi taas saavutettu :) Punktiossa saatiin seitsemän munasolua, mikä oli ihan positiivinen yllätys - jotenkin ajateltiin miehen kans että jos löytyy viis niin se on hyvä. Itse punktio oli kohdallani suht kivuton operaatio. Pari kertaa nipisti kovempaa, mutta sain...

Yhteistyössä