Hakutulokset

  1. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tänään kontrolliviivan vahvuinen testiviiva ja digi näyttää raskaana 2-3. :love:
  2. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Jannelle ihan hurjasti onnea :love: Hieno viiva!! (y)
  3. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Emmiina, pidän ihan hirmusesti peukkuja, että olis vaan harmitonta tuhruttelua! Ja noi viikot, eikös se pidä kuitenkin paikkansa, että tänään olis vielä tuo 2-3 viikkoa? Ainakaan paljon ei siitä heitä? Tiedän kyllä omat fiilikset tossa vaiheessa :( Mutta mulla on hyvät fiilikset vielä sun testin...
  4. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mä oon testaillut kans muutamaan otteeseen. Eilen ja toissapäivänä ihan selkeesti haaleemmat viivat kuin edellisessä testissä. Tänään taas ehkä vahvin. En tiedä, kai noissa itse liuskoissakin on sitten eroja? Ei ihan voi luottaa siihen vahvuuteen, että nouseeko hcg vai ei... Vaikka vertaa...
  5. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Piti Lia laittaa siis et ei se mulla oo ainakaan ikinä antanut mitään jos on ollut nega. Eli pitäisin tota kyllä varhaisena plussana :love: Anteeksi jos onnittelen liian aikaisin, mutta... tuli sellanen fiilis :love:
  6. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Oooh Lia :love: Varovaiset onnittelut :love: Yrittäjälle tsemppiä tähän päivään, toivottavasti pääset siirtoon! Nyulle, Jannelle, Nennalille ja Toiveikkaalle pitkää pinnaa piinapäiviin :barefoot:
  7. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Lia, mulla ainakaan ei kaikki testit näytä vielä mitään, esim rfsu oli eilen illasta ihan blanko, kun taas pc näytti tosiaan jo toissapäivänä haalean, mutta ihan silmillä nähtävän viivan. Kannattaa kokeilla esim noilla pc:illä seuraavaks! Täällä on toissapäiväisestä viiva hitusen tummunut...
  8. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mulla jäi nyt tänä aamuna testaamatta, kun mulla ei oo testejä kotona. Koko kaupungista tuntuu olevan taas loppu pregcheckin liuskatestit :mad: Ja mä kun päätin etten testaile muilla kun niillä, niin pystyy paremmin vertaamaan viivoja. Oon metsästänyt niitä nyt koko aamupäivän, ja seitsemännestä...
  9. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    En osaa tosta Gonapeptylistä sanoa muuta kuin et sehän pistetään silloin, kun oletettu kiinnittyminen tapahtuu. Eli sen jälkeen pikkuhiljaa (mahdolliset) raskaushormonit lisääntyy ja normi hormonitoiminta lakkaa. Mä oon sen kans nyt kahteen kertaan pistänyt, ja molemmilla kerroilla plussa (jos...
  10. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Noi sun oireet Emmiina kuulostaa muuten lupaavilta! Muistan kuinka pelkäsin viime raskauden alussa hirveesti sitä, et menee kesken, kun niin kovin tuntui menkkajomotuksia, ihan alusta vielä jonnekin 9-10 viikolle. Mut kohtu se siellä kasvoi! Toivotaan kovasti että kävis nyt meillä kaikilla...
  11. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Yks 5 päiväinen siirrettiin. Ja oli siis pas luonnolliseen kiertoon, niin ei ollu pregnyliä nyt mukana. Ei oikein osaa vielä sanoa noista oireista.. Paljonhan niitä löytyis mut mikä johtuu sit mistäkin, ja kuinka paljon niissä on mielikuvitusta mukana :LOL: Mut yks mistä mä vähä aavistelin oli...
  12. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mullakin oli Lia pyhä tarkotus :LOL: Mutta aina on hyvä päivä testata :D(y) Ei vaiskaan, ollaan me kaikki niin erilaisia. Mä haluan tietää senkin, onko alkio yrittänyt edes kiinnittyä. En todellakaan leiju vielä missään taivaissa, vaan tiedän, että totuus selviää vasta lähempänä virallista...
  13. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Emmiina, sulla on jo niin pitkä aika Pregnylistä, että on varmasti jo hävinnyt! Eli onnea haamusta :love::love: Toivottavasti nyt vahvistuisi (y):love: Mä en sit malttanut odottaa edes siihen huomiseen :LOL: Ja täälläkin haalea, mutta selkeä viiva. :love: On vaan niin aikaiset päivät, et ei voi...
  14. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Voi Ankkis <3 Joillakin testit ei näytä enää oikein kun on paljon raskaushormonia pissassa. Toivon niin että sulla olis näin. Älä heitä vielä kirvestä kaivoon! Vaikka tiedän että itsensä suojelemiseksi sitä vaan aattelee väistämättä sitä pahinta. Mutta hirveesti (y)(y) täältä että kaikki olis...
  15. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Heh, eilen eka nega testattu :oops: pp 3 :LOL: Näin kauan mä maltoin :LOL: Maanantaina (pp6) uusiks.
  16. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mä en malta odottaa sinne testipäivään, en sitte millään :LOL: Hyvä jos nyt viikon pystyis olla. Jotenkin haluan varautua siihen negaan jo etukäteen eikä niin, että elättelen toiveita ja putoan korkeelta...
  17. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pirtsi, miten ihanaa!!! :love::love::love: Saat täällä mutkin kyynelehtimään, niin onnellinen teidän puolesta! Nyt nautit niin hyvin kuin vain voit raskaudesta ja uuden elämän luomisesta, se on nyt totisinta totta! Toivottavasti täältä tulisi mahdollisimman moni perässä. :) Ja kiitos tuhannesti...
  18. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kuulostaa hyvältä tuo sun limiksen paksuus, ainaki mun korvaan. Mulla oli kans kp 10 limis 7,8mm, lääkäri ei ainakaan siitä sanonut mitään.
  19. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Emmiina, just pistin gonapeptylin tässä vähän haastavissa olosuhteissa, kävi ihan näppärästi. Ei tarvii sekoitella mitään, on valmis pistettäväksi sellaisenaan. Piikki tosiaan on vähän isompi, mut uppos ainakin mun vatsamakkaraan sujuvasti :LOL: Uppos viime hoidossakin muistaakseni, vaikka oli...
  20. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Meillä on testipäivä 31.5. Ilmeisesti aina se 2 viikkoa siirrosta, oli alkio kuinka vanha tahansa. En kyllä varmaan niin kauaa pysty olla testailematta :X3:

Yhteistyössä