Hakutulokset

  1. 1

    Elokuiset 2019

    Siis en muista millon olisin kirjoittanut tänne.. apua, siitä on luvattoman kauan. Tänään oli toinen neuvola ja kaikki hyvin. Ensi kerralla saa jo raskaustodistuksen :eek: toki se on vasta huhtikuussa, mutta silti. Melkoista vauhtia mennyt. Olot alkaa vähän helpottamaan, silti en ole energistä...
  2. 1

    Elokuiset 2019

    Mäkin käyn lukemassa, mutta en jaksa keskittyä kirjoittamiseen :unsure: tervetuloa uusille! Ei täälläkään kauheita oireita ole, menkkajuilimisia, väsyttää, lievää närästystä Toisinaan iltaisin ja jos unohtaa syödä niin alkaa etomaan.
  3. 1

    Elokuiset 2019

    Huh mitä uutisia. Olen pahoillani. Toivottavasti tuo siirto onnistuu.
  4. 1

    Elokuiset 2019

    @Ilihc mulla on kans ollut, nyt sekin suht lievää, mutta välillä..
  5. 1

    Elokuiset 2019

    Hitto. Minä teen noi testit mitä on hommattu ja sitten ne on siinä. Jos menee jokin vikaan,niin menee se ilman jatkuvaa tikkujen dippaamistakin.. samoin raskaus jatkuu jos on jatkuakseen.
  6. 1

    Elokuiset 2019

    Mä YRITÄN olla ostamatta enää yhtään :ninja: vielä on yks rsfu, postista on tulossa kaks viikkonäytöllistä ja sitten pregcheckiltä pitäis tulla hyvitys niistä viallisista :whistle: Toivon että viikkonäytällistä tulis tänään. Tekisin toisen viikonloppuna.. ja sitten liuskoja vois tehdä joka...
  7. 1

    Elokuiset 2019

    Joo eihän niitä oikein verrata voi. Ja jopa mun mirlesmion kyllä hyvin väriä ja selkeät viivat, kuvakin aina vähän haalistua.. mutta mä kai kaipaan niitä leffaviivoja (n):whistle: Muoks. Ja siis maanantaina on ollut dpo9, että onhan se tosi ajoissa plussattu (n)
  8. 1

    Elokuiset 2019

    @Siltsu tuo yksittäinen on tänään ja noi muut aiemmin, oisko ma-ke (n)
  9. 1

    Elokuiset 2019

    Minä taas.. miks viivat ei vahvistu?!?! (Kyllä olen tehnyt noin miljoona testiä) kaikissa ne on ihan selkeät,mutta ne ei vahvistu.. ja toki alan miettii, ettei tää nyt pääty hyvin..
  10. 1

    Elokuiset 2019

    Mulla oli viimeksi istukka edessä ja en tuntenut liikkeitä juuri yhtään. Ja vaikka tuntisin,silti kaipaan ne sydänäänet:love: @Marlauri toi on niin kamalaa ja niin väärin :cry::cry::cry::cry:
  11. 1

    Elokuiset 2019

    @Tiialiina83 mulla ei oo aiemmin ollut, mutta ennen meillä oli sellanen neuvolantätsy että se varas mulle viikoittain ajan ja ultras ja siinä välissä sain vielä käydä kuuntelee sydänääniä jos siltä tuntu. Nyt kun muutettiin eri paikkakunnalle niin en usko saavani samanlaista terkkaria :) Ja oon...
  12. 1

    Elokuiset 2019

    Tilasin just pari viikkonäytällistä testiä ja dopplerin :whistle::whistle:
  13. 1

    Elokuiset 2019

    Laitan sulle sähköpostia heti :)
  14. 1

    Elokuiset 2019

    Mä oon ihan amatööri perustaa jotain face ryhmää, mutta voin kokeilla jossei oo innokkaampaa?:LOL: Meidän kaikki kolme aiempaa on syntynyt Hyvinkäällä. Iso suositus.
  15. 1

    Elokuiset 2019

    Pakko mikä pakko :whistle::LOL: mä nyt oon hoitovapaalla kotona, noi mun työnantajat kyllä pitää huolen siitä,että moista vahinkoa ei käy o_O:LOL:
  16. 1

    Elokuiset 2019

    Joo niin menee ja tälleen päivällä, ei sit silmät meinaa pysyä yhtään auki..
  17. 1

    Elokuiset 2019

    Molemmat :LOL::LOL:
  18. 1

    Elokuiset 2019

    Mä kuolen tähän väsymykseen!!!!:sleep::sleep::sleep: Voitaisko jo perustaa fb-ryhmä?!? T.malttamaton :ROFLMAO::LOL::ROFLMAO::LOL:
  19. 1

    .

    @Rimaleli no olihan se aika selkeä, jopa mun mielestä. Mutta en usko ennen kun joku 10 testiä tehtynä :ROFLMAO::ROFLMAO: mulla on kaapissa vielä yksi testi, mutta samasta paketista,kun toinen viallinen. Eilinen testi oli sitä taas toisesta paketissa,missä myös se toinen viallinen o_O täytynee...
  20. 1

    Elokuiset 2019

    Äh. Olisin tehnyt testin tänään vaan varmistaakseeni, että varmasti eilen oli viiva :whistle: no tein kaksi. Molemmat viallisia, ei tullut kontrolliviivaa:mad: pari tuntia pitäis vielä pidätellä ja tehdä se mikä tuolla kaapissa vielä on,mutta ei ole luottoa siihenkään. Tänään kaupasta kasa...

Yhteistyössä