Hakutulokset

  1. S

    Lokakuiset 2018 <3

    Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista kaikille Oli se kyllä aivan huikea hetki, mullakin oli niin kova paniikki päällä ennen ja ajatkin oli myöhässä... Kätilö joka teki ultran oli ihan HUIKEA ja kertoi koko ajan asioita selkeästi. Mötkylällä oli kunnon zumba siellä päällä, oli se niin ihana...
  2. S

    Lokakuiset 2018 <3

    Nopeasti huutelen vaan, että np-ultrassa meni tosi hyvin :) Varsin vikkelä venkula siellä pomppi :LOL: Vastasi viikkoja hedelmöityksen ajankohtaan, kuukautisista laskettuna neljä päivää pienempi. Turvotustakin vain 0,9 mm (y) Palaan myöhemmin lueskelemaan tarkemmin teijän jutut ja lisäilemään...
  3. S

    Lokakuiset 2018 <3

    @Eetuha en doppleria omista tai koskaan oo ite kuunnellu, mut jostain jääny mieleen että näillä viikoilla pitää ihan sieltä ns. vesirajasta (karvotuksen alusta) etsiä sykettä.
  4. S

    Lokakuiset 2018 <3

    Heippa kaikille! Ei oo tullu alun jälkeen kirjoteltua, näköjään aika paljon henkistä ja fyysistä työtä teettää tämä raskaus. Pahoinvointi on jotain käsittämättömän kamalaa. Esikoisestakin kyllä oli, mutta ei näin hirveää 24/7 jatkuvaa vellomista sentään. Jotain pysyy sentään sisällä välillä...
  5. S

    Lokakuiset 2018

    Moikka! Ehkäpä uskaltaudun minäkin jo mukaan :) Viikonloppuna varmistui, että hieman yllättävä pulla on todellakin uunissa. Ennestään on 2,5 vuotias tyttö. 5+3 kuukautisten mukaan nyt. Yökötyksetkin ovat alkaneet :sick: samour_/33/la 11.10./toinen/Jorvi (ehkä)
  6. S

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    KevätTähti, mä odotin keskenmenon jälkeen yhden kierron ennen kuin yritettiin uudelleen. Ja sen odotuskierron menkat oli tosi oudot, ihan hirveän niukat verrattuna mun normaaleihin. Seuraavasta kierrosta sai alkunsa tuo sängyssä pötköttelevä tuhisija. Luultavasti kohdun limakalvo ei ois ollu...
  7. S

    Heinäkuun hellemasut-HEINÄKUUSSA!

    Heippa kaikille! Minun odotukseni päättyi onnellisesti 12.7.2015 pienen prinsessan syntymään rv 39+6 :) Mitat oli 51 cm ja paino 3880g. Synnytys oli rankka ja imukupilla lopuksi avitettu, sain neljännen asteen repeämän mutta toipuminen on sujunut uskomattoman hyvin. Vauva-arki imetyksineen...
  8. S

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Heippa kaikille! Minun odotukseni päättyi onnellisesti 12.7.2015 pienen prinsessan syntymään rv 39+6 :) Mitat oli 51 cm ja paino 3880g. Synnytys oli rankka ja imukupilla lopuksi avitettu, sain neljännen asteen repeämän mutta toipuminen on sujunut uskomattoman hyvin. Vauva-arki imetyksineen...
  9. S

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Heippa kaikille! Minun odotukseni päättyi onnellisesti 12.7.2015 pienen prinsessan syntymään rv 39+6 :) Mitat oli 51 cm ja paino 3880g. Synnytys oli rankka ja imukupilla lopuksi avitettu, sain neljännen asteen repeämän mutta toipuminen on sujunut uskomattoman hyvin. Vauva-arki imetyksineen...
  10. S

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Toivottavasti tamariinin vuoto on jo kurissa ja oli ihan harmitonta laatua. Hormoneista piti kirjoittaa. Mulla on menny ihan tasaisesti tähän asti, viikonloppuna vähän keitti yli ja olin hirmu itkunen ja äkänen. Ja mun maailman kiltein ukko vaan tuumaa että joo tää on nyt tää hormonijuttu ja...
  11. S

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Heippa! Jospa minäkin nyt sitten tänne =) Tuolla heinäkuisten ketjussa en oo nyt viime aikoina kauheen aktiivisesti höpötellyt, facessa enemmänkin... 30-kymppisten kuumeiluketjussa jonkin verran höpötellyt, ja paljon tuttuja plussaajia löytänyt tänne, onnea kaikille :heart::flower: Minäkin...
  12. S

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Moi! Pitipä piipahtaa Hironeaa ja tietysti myös teitä muita plussanneita onnittelemaan :flower: Vau mikä plussaflow täällä on menossa :) Oma odotus etenee oikein hyvin, masu kasvaa ja tyyppi myllää. Rakenneultrassa kaikki oli kunnossa (sukupuolen halusi kaveri meiltä salata, mur). Itsekkin...
  13. S

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Heipsistä! Tervetuloa uusille plussanneille :) Mulla on ollut tänään vähän tyhmä päivä... Siivosin laatikkoja ja löysin elokuisen keskenmenon papereita ja ultrakuvia. Tuli ihan tosi surullinen olo :( Vaikka kaikki on nyt kunnossa, meillä oli rakenneultrakin jo ja tyyppi melskaa...
  14. S

    Heinäkuun hellemasut -15 *maaliskuussa*

    Heippa! Pitkästä aikaa. Lukenut olen kyllä, kirjoittaminen on jäänyt aikomisen tasolla mutta jospa nyt vähän :D Liikkeet tuntuvat jo kunnolla, ovat tuntuneet jo muutaman viikon koko ajan voimistuen. Maha heiluu! Välillä on vielä hiljaisempiakin päiviä, mutta kunnon mylläystä jossain...
  15. S

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    vauvatoiveinen onnea ultrakuulumisista! Vieläkö on vuotoja? Toivottavasti pääsisit elelemään alkuraskautesi ilman niitä vastedes... Pelko on kyllä yks piru. Minut alavatsan paine ajoi tänään yksityiselle gynelle tarkastamaan kohdunkaulan tilannetta... No hyvinhän siellä kaikki oli, samalla...
  16. S

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Helmikuussa*

    Moi! Pitkästä aikaa kuulumisia tännekkin puolelle. Lueskellut olen kyllä ahkerasti. Tervetuloa uusille! Jenko, voi olla että satutaan vielä samaan paikkaan, mulla la 13.7 ja Jorvissa synnytän :) Ai niin, saa tosiaan päivittää tuohon etusivullekkin la 13.7, tarkentui tuohon jo np-ultrassa...
  17. S

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Tammikuussa*

    Täällä posahti 15+0. Eilen tunsin melko varmaan ekat liikkeet :heart: Mahallaan maatessa muljahti, niinku joku pieni kala :D Mä en jotenkin uskalla noita hankintoja ennen rakenneultraa... Vaikka kai sitä pientä tutkimusta vois tehä. Vaunuasioissa oon kyllä ihan pihalla. Tällä hetkellä...
  18. S

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    vauvatoiveinen ihanaa että kaikki on kunnossa! Mä täällä hämmästelen kasvavaa mahaa. Joo, kyllä siellä joku on :) Pahaolo meni onneks menojaan, menisi vielä flunssakin niin vois taas päästä normaalielämään kiinni. Mukavaa viikonloppua kaikille, mielenrauhaa ja uskoa onnistumiseen :heart...
  19. S

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Tammikuussa*

    Onnea taas hyvistä ultrakuulumisista! Voeh, nyt taitaa ökkelö laajentaa asumustaan. Kiristelee ja juilii, ei mitenkään kipeästi mutta tuntuvasti. Ja tuo häpyluuhun säteilevä tunne tuli tänään myös töistä kävellessä tutuksi. Hyvähän tuo on että kasvaa toinen =) Onneks löysin kirpparilta...
  20. S

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Tammikuussa*

    Tervetuloa Janke!! Mä kävin myös Jorvissa Ultrassa, ja neuvolakortin lisäksi piti olla neuvolasta saatu, osaksi esitäytetty lomake mukana. Tsemppiä! samour 13+5

Yhteistyössä