Hakutulokset

  1. BlackCat

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Heippa hei ja anteeksi radiohiljaisuus :oops: Onnea plussanneille, erityisesti sinulle @Wintersun :love: Hienoa että viimein olet tällä puolella :) Meille syntyi poika 19.12. :love: ja arki onkin ollut aika hektistä kahden pikkuisen kanssa. Synnytys oli ihan horrorstory verrattuna...
  2. BlackCat

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Voi @shelterme tää loppuaika matelee :unsure: Tuntuu ettei aika kulu ollenkaan.. Tänään poksuu jo 38+0
  3. BlackCat

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kiitos listan päivityksestä ja kuulumisten kyselystä @Jantzu :) Hyvä, että sait sairaslomaa. Ei kannata itseään kiusata jos on kipuja.. Jotenkin toi @Rusakkonen tragedian jälkeen en osannut vaan kirjoittaa omia kuulumisia:unsure: Oon edelleen niin järkyttynyt miten noin voi käydä :cry: Mutta...
  4. BlackCat

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Voi Herranen aika mitä täältä luin :cry::cry::cry: Oikeasti sydän jätti muutaman lyönnin välistä kun luin @Rusakkonen sinun tekstisi. Ei ole mitään sanoja, olen vain niin järkyttynyt puolestanne:cry: Vielä kun meillä vauvat niin saman ikäisiä. Voimia tulevaan miljoonasti ❤️
  5. BlackCat

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Äh mitä ihmettä. Oon kirjoittanut tänne edellispäivänä, mutta eipä sitä nyt kyllä näy missään :eek: Yritetäänpä uusiksi :) @kirsillevauva Yhdessä kasassa edelleen, edellisellä supisteli tosi napakasti koko yön, mutta lämpöpussilla ja panadolilla meni kuitenkin ohi.. Mutta eiköhän ne paikat...
  6. BlackCat

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Neuvolassa käyty. Hieman turvotusta tullut, huomaa kuulemma vatsastakin. Muuten kaikki oli ihan ok. Vauva on kuulemma viikkoihin nähden kovin alhaalla jo :eek: Jaiks, pääseeköhän sitä jo parin-kolmen viikon päästä tositoimiin? Kelpais mulle kyllä, alkaa olot olemaan aika kurjat kun on...
  7. BlackCat

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Mandala Siis aloin syömään terkkarin käynnin jälkeen (kun hb oli 107) heti 100mg rautaa/pvä, mutta lääkäri antoi lausunnon yli viikon päästä vasta labrakokeiden tuloksista. Olinkin jo tänään uusinkokeissa, katsotaan onko tableteista ollut mitään hyötyä.. @Rusakkonen Mullakin oli esikoisen...
  8. BlackCat

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Voi ei, pahoitteluni @Lailaa :cry::cry: Hyvä, että @kirsillevauva vauvalla on kaikki hyvin vaikka vuoteleekin. Olen odottanut yli viikon että neuvolasta lääkäri ilmottaudu mitä niiden huonojen hb:n ja ferritiinin kanssa toimitaan. Alkaa ärsyttämään kun viikot vaan vierii lähemmäksi synnytystä...
  9. BlackCat

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kiitos vastauksista pähkäilyihini @Rusakkonen Ja @Mandala TYKSin alueella asun ja ei taida täälläkään olla helppoa saada infuusiosta, varmaan on todella paljon lääkäristä kiinni millainen osuu kohdalle.. Itsekin toki olen sitä mieltä ettei infuusio ole välttämättä hyvä kun on raskaana, mutta...
  10. BlackCat

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea @Aislinn83 hyvistä ultrakuulumisista :love:Kyllä terkkari kokeilee pidemmällä ollessa joka kerta esimerkiksi miten päin vauva on ja onko kovin ison tuntuinen. Jos sf-mitta heittää paljon tai vauva tuntuu muuten isolta/pieneltä pääsee kyllä seurantaultraan. Se oli mullekin iso juttu noilla...
  11. BlackCat

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea @Domi tuhannesti :love::love::love::love::love: Todella hurja synnytys sulle tulikin, toivottavasti vauva kuitenkin pian toipuu koettelemuksesta sen vertaa, että saat hänet vierelle :love:
  12. BlackCat

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Oiii, vihdoin on @Domi n vuoro :love::love: Toivottavasti pian kuulemme jo kuulumiset :) Hei ihanaa @Aislinn83 että liikkeet alkaa tuntumaan :love: Tervetuloa @Lailaa Toivotaan, että vuoteni loppuisi pian. Turhaa murhetta vaan tuo tollainen :( Maanantaina meillä on aika TYKSissä...
  13. BlackCat

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Oi ihanaa, onnittelut @Ramiina :love::love::love: Onnittelut hyvistä ultrauutisista :love: @shelterme Todella hyvä että sairaslomaasi jatkettiin (y) @Rusakkonen Sinun ja vauvan vointi olisi varmasti sinun ollessa töissä vähän niin ja näin.. @Domi on odottanut niin pitkään, että pikkunen...
  14. BlackCat

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ihan hirveetä toi sun tilanne @Rusakkonen vaikuttaa töissä :( Toivottavasti saat sairaslomaa Ä.loman alkuun asti. Mulla on 21.12 laskettu aika ja 15.11 on ensimmäinen äitiyslomapäivä, eli alkaa 30 päivää ennen. Taisi olla niin ettei sunnuntaita lasketa mukaan.. Sen voi myös aloittaa jo 50 pvää...
  15. BlackCat

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Täytyy vaan toivoa, että @Ramiina on ihanassa vauvakuplassa, eikä siksi oo kirjoitellut Tervetuloa takaisin @rouvaNiisku :love: Tänään kasassa 26 viikkoa :love:
  16. BlackCat

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Heippa! Mulla työt ja esikoisen hoidon aloitus on verottanut kummasti tätä someaikaa :D Onnea @gemmy prinsessasta :love: Hienoja uutisia sinullakin @kirsillevauva :love: Toivottavasti vuodot pysyy poissa! Yllättävän luonnollisesti se vauvan hoito sit menee kun pääsee kotiin @Domi :)...
  17. BlackCat

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onpahan taas tullut tekstiä.. Mulla alkoi työt ja sen takia oon jotenkin olevinaan nyt kiireinen etten edes ehdi palstailemaan :unsure: Toivottavasti @Ramiina saat aikaistetun ajan sektiolle, ei tuo kyllä maallikon korvaan kovin hyvältä kuulosta.. No onpa ollut :poop:kohtelua @nyuu...
  18. BlackCat

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kävin viikko sitten avoimessa neuvolassa mittaamassa hb:n kun huomasin paljon outoja mustelmia, hb 109. Mulla on maha aivan kovalla muutenkin niin pelkään tuon rautalisän käyttöönottoa, joten koitan nyt nämä kaksi viikkoa ennen neuvola-aikaa syödä paljon rautapitoista ruokaa. Katson sitten onko...
  19. BlackCat

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Sukkis Ymmärrän, että jää kaihertamaan jos/kun on annettu väärää tietoa noinkin oleellisesta asiasta :unsure: @gemmy Toivottavasti synnytys lähtisi pikkuhiljaa jo itsellään käyntiin (y) Voihan synnytystalkoot :mad: Myös ottaa päähän ko.keskustelu ja olen miettinyt samaa, että tukisivat...
  20. BlackCat

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Toivottavasti pääset hyvälle psykologille vielä ennen synnytystä @gemmy Havahduin muuten yksi päivä siihen kun luin sun raskausviikkoja, että jos mulla ei ois mennyt kesken tammikuussa se edellinen raskaus, olisin jo loppusuoralla kun olin vähän reilu viikko sua edellä sillon.. Onneksi on jo...

Yhteistyössä