Hakutulokset

  1. Ututytto

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Kävin eilen neuvolassa. Rv oli 16+2. Oli ihanaa kuulla sydänäänet. Se jotenkin aina rauhoittaa, helpottaa ja samalla aikaa tuntuu todella ihmeelliseltä, että minun sisälläni on toisen ihmisen sydän lyömässä. Todellakin jotain aivan käsittämätöntä. Hb 140, ei mitään häikkää virtsanäytteessä...
  2. Ututytto

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Voi, olen niin pahoillani puolestanne, Vadelmanlehtinen. Voimia surutyöhön. Repäisykivuista, mulla on jo kauan tuntunut vatsassa, kun aivastan tai yskäisen. Ihan kuin jotkut elimet menis solmuun sisällä. Onneksi menee hetkessä ohitse. Välillä myös jomottaa toisen munasarjan kohdalta, vähän...
  3. Ututytto

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Tervetuloa taas uusille! mukipukipuu, harmi ettei sua hyväksytty faceen. Itse olen vähän toista mieltä ratkaisun kanssa. ON: olo hyvä, ei oireita. Se on kyllä hassua, että kun olen nyt viimeisen parin vuoden ajan ollut ilman lihaa, kasvis- ja kalapainotteisella luomuruualla, ilman...
  4. Ututytto

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Onnea uusista ultrakuulumisista ja tervetuloa uudet! Mä en tällä hetkellä huomaa raskautta muusta kuin itkuherkemmästä olosta ja yhä turvonneemmasta vatsastani. Tuntui, että se pullahti merkittävästi suuremmaksi tässä uhden yön aikana. Liekö syönyt leipää enemmän kuin vähään aikaan... Enää...
  5. Ututytto

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Kerrottiin tänään miehen lapsille raskaudesta. Lapset asuvat luonamme. Nuorimmalle oli vaikeinta uskoa, että puhumme totta. Vanhempi oli iloinen. Yllättävän rauhallisesti kuitenkin asian ottivat, ei ollut niin iso ja ihmeellinen asia, kuin olisin osannut odottaa. Miehen exä, lasten äiti, sen...
  6. Ututytto

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Neuvolalääkäri ohi, kaikki kunnossa. =) Sykekin löytyi (150), tosin hetken ehdin jännätä kun lääkäri ei kunnolla saanut kuuluviin, joten jouduin kävelemään toiseen huoneeseen, missä terveydenhoitaja onneksi sai kuuluviin sekä istukkavirtauksen että sydänäänet. Muuten oli ihan mukava kokemus, ei...
  7. Ututytto

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Tervetuloa taas uudet!:) Tänään neuvolalääkäri. Mielenkiinnolla menen, kun en oikein tiedä mitä siellä tehdään. Olen käsittänyt, että tekee sisätutkimuksen ja arvioi kohdunkaulan kuntoa ja sitä, onko se kiinni. Lisäksi kai tunnustelee kohdun koka. Toivon, että kuuntelisi edes sydänäänet...
  8. Ututytto

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Ainiin, kestovaipoista vielä. Ensikertalaisena en tiedä, mitä todellisuus vauvan kanssa tuo tullessaan, mutta ainakin yritän käyttää vain kestovaippoja. En tosin yhtään tiedä millainen valikoima niissä on jamitkä on toimivia ratkaisuja kenellekin. Onneksi Tampereella toimii sellainen yhdistys...
  9. Ututytto

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Tervetuloa taas uusille! Hienoja mahakuvia! Kiva kun niitä postailette. Itsellä ei vielä ihan noin näkyvää ole, tai ehkä voisi ollakin jos käyttäisin muita kuin löysiä mekkoja. Ehkä 13 rv alun kuniaksi voisi pyytää miestä ottamaan kuvan jossain sopivassa vaatteessa. Kiitos blackPearl...
  10. Ututytto

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Ihanaa lukea, että te "kokeneemmat" tunnette jo noinkin aikaisilla viikoilla sikiön liikkeitä. Se antaa toivoa, ettei itsenikään ensikertalaisena tarvitsisi odotella ihan sinne 18-20 rviikoille asti, vaan voisi olla mahis tuntea jo aiemmin. Vielä ei kuitenkaan mitään tunnu, vaikka kuinka...
  11. Ututytto

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Tervetuloa uusille! Joku kyseli kivuista. Mä olen siitä onnellisessa asemassa, että mulla ei ainakaan ole juuri minkäänlaisia kipuja. Mutta asialla on myös toinen puoli: kun niitä raskaustuntemuksia, esim. kipuja ja nykäisyjä, on niin vähän, niin raskaus tuntuu aika epätodelliselta...
  12. Ututytto

    // Helmivauvat 2015 - heinäkuu //

    Onnea sinikuu ja vadelmanlehti ihanista ultrakuulumisista! Olipa niitä ultria tosiaan monta tänä päivänä. Minut saisi lisätä fb-ryhmään ja ikäni voisi muuttaa 41 vuoteen. Kiitos.
  13. Ututytto

    // Helmivauvat 2015 - heinäkuu //

    Nyt on hymy herkässä! :) =) Eka ultra takana, ja kaikki hyvin! En uskaltanut katsoa ollenkaan monitoriin ennen kuin kätilö sanoi jotain sellaista, mistä ymmärsin, että siellä on elämää. Sitä ennen jo itkin, mutta sen jälkeen kyyneleet tulivat kyllä onnesta ja helpotuksesta. Mieskin oli...
  14. Ututytto

    // Helmivauvat 2015 - heinäkuu //

    Tervetuloa uudet! Audrey, osanottoni. Olen todella pahoillani puolestasi. Pippurihäntä, onnea nopeista asuntokaupoista! Olitte onnekkaita. J2nsku, mulla myös eka ultra huomenna. Pelätään siis yhdessä.... En mäkään enää edes tunnista itsessäni jännitystä, olo on aika turta ja myös minä...
  15. Ututytto

    // Helmivauvat 2015 - heinäkuu //

    mukipukipuu, isot onnittelut hyvistä uutisista! Toivottavasti selvisitte pelkällä säikähdyksellä. NaNa84, onnea sinullekin tosi kovasti! Hieno uutinen. Mussukkanuppunen, voimia siskosi ja sinun perheellesi. Voin lohduttaa, että minäkin olen pitkään "antanut lapsen tulla", eikä koskaan ole...
  16. Ututytto

    // Helmivauvat 2015 - heinäkuu //

    FSulo-Sylvia, voimia ja osanottoni. Pippurihäntä, vai anatomisesta rakenteesta se sitten johtuu, että mullakin maha nimenomaan nousee heti rintojen alta, ja varsinkin iltaisin. Tuntuu ihan valaalta nyt jo. Täytynee munkin alkaa vähentää viljojen syöntiä. Tänään sitten viideksi päiväksi...
  17. Ututytto

    // Helmivauvat 2015 - heinäkuu //

    Kiitos kaikille sokerirasitustiedoista. En hoksannut, että vain riskiryhmään kuuluvilta otetaan kaksi kertaa tms. Heilanga, otan osaa kipuiluun. Ei varmaan tunnu hyvältä. Toivottavasti menisi pian ohi. NaNa84, hirveästi onnea hyvistä biopsiatuloksista! Audrey, hyvä et kaikki oli...
  18. Ututytto

    // Helmivauvat 2015 - heinäkuu //

    Onnea hyvistä ultratuloksista kaikille! Tuntuu ihanalta, kun asiat ovat teillä kunnossa. Mulla neuvolatäti vaan nauroi, kun ihmettelin, onko sokerirasitus vasta 20+ viikoilla, en muista tarkkaan milloin sanoi sen olevan. Kuulemma pitäisi olla ylipainoa paljon enemmän kuin mulla (lievä...
  19. Ututytto

    // Helmivauvat 2015 - heinäkuu //

    Kiva odotella teidän ultratuloksia! Se on sitten perin merkillistä, että muiden ultratuloksia osaa odottaa iloisin ja luottavaisin mielin, mutta kun on oma kyseessä, menee ajatukset pelosta sykkyrälle. Mulla tosin on vasta ensi viikolla ultra, joten nyt vaan yritän olla ajattelematta sitä...
  20. Ututytto

    // Helmivauvat 2015 - heinäkuu //

    Audrey ja Sulo-Sylvia, kovasti voimia epävarmuuden keskelle!

Yhteistyössä