Hakutulokset

  1. M

    elatusmaksu

    Peuhu, pieni korjaus tuohon eli kyllä se lasten elatus kuuluu isän lisäksi myös äidille. Eihän isien tarvitse yksin kaikesta vastata. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että ei pitäisi elatusmaksuihin vaikuttaa suuntaan eikä toiseen se, jos jomman kumman perheeseen syntyy uusia lapsia. Oli...
  2. M

    elatusmaksu

    Tiituli, miehesi maksaman elatusmaksun laskennassa ei huomioida muita kuin hänen omat biologiset lapsensa. Eli vaikka samassa taloudessa asuvatkin sinun lapset, ei hän ole heistä kuitenkaan elatusvelvollinen. Toki varmasti käytännössä hän osallistuu heidänkin menoihinsa maksamalla kauppalaskuja...
  3. M

    Muuttosiivous

    Tarvitsisin jonku hyvän siivoustaidon omaavan hommiin Eli noin 88 neliön huusholli joka on melkein tyhjänä tarvitsisi täyden siivouksen eli laminaatti lattioiden pesun,keittiössä joku laattalattia,kylppäri kaakeloitu. Seinät tapetoitu,melkein kaikki mutta ne jotka pysyy niin pitäisi...
  4. M

    Vuokralaiset/vuokran-antajat!

    mILLAISET VUOKRALAISET TEILLÄ ON/OOTTE? SATTUPA MEILLE NIMITTÄIN NIIN IHANAT ETTÄ ILMOTTAVAT JOS VUOKRA LAITETAAN MAKSUUN VAIKKA KAKSKI PÄIVÄÄ MYÖHÄS.. VIIMEKS OLI SEMMOSET RUTALEET KETKÄ MAKSO JOS MAKSO..
  5. M

    ei taas voi ku ihmetellä!

    \ Oikeinkirjoitustaitojesi puutteista päätellen taidat olla itse nuori tai muuten vaan koulut kesken. Mielestäni katkeruus on ihan ymmärrettävää, jos joutuu kokemaan saman kuin Nöppönen. Muistelen, että hänen exänsä petti parhaan ystävän kanssa. Katkeruuden oikea kohde on vieläpä juuri se ex...
  6. M

    Ennenaikainen perätilasynnytys??

    Toihan on hyvä pointti, ettei avaudu niin nopeasti...että ehtivät tekemään tarvittavat tutkimukset! Pelkään vaan sitä, että joutuisi synnyttämään alakautta ilman riittäviä tutkimuksia! Eli en haluaisi keisaria itseni takia, mutta jos se on vauvan kannalta paras, niin silloin haluaisin sen...
  7. M

    Ennenaikainen perätilasynnytys??

    Hei! Synnytin alateitse reilu vuosi sitten esikoispojan suht nopsaan (4h20m) ja luomusti rv36+5 vesien menojen jälkeen. Nyt pikkukakkosesta on perätilaepäily ja kontrolliultra sovittu keskiviikoksi rv36+o. Nyt siis maanantai rv35+5 ja eilen illalla laskeskelin jo supistuksia, mutta laantuivat...
  8. M

    C24 (24h) Puhdistuskuuri

    Oliiviöljyn juominen vaikuttaa ajatuksena etovalta, mutta se on verigreippimehuun sekoitettuna toimenpiteen pienin murhe. Verigreippi peittää öljyn maun. Litkusta tulee kyllä aika ähky, nälkää illalla ei juurikaan koe. Minun aloitusiltani sujui ilman vessakäyntejä, olo oli aika järkyttävä -...
  9. M

    Nuvaringistä

    Mulla on Nuvaring ekaa kiertoa käytössä ja mun kropassa tapahtuu outoja juttuja. Mulla ei ole ollut hormonaalista ehkäisyä kymmeneen vuoteen ennen kuin nyt aloittaessani Nuvaringin. Ekan laitoin siis pian kolme viikkoa sitten ja mulla on ollut alavatsan turvotusta ja kuukautiskipuja koko ajan...
  10. M

    äitipuoli puuttuu mun ja exän asioihin

    Tuli mieleeni, että eikö teillä ihmisillä ole sopimuksia lasten tapaamisista? Kyllä sitä sopimusta pitää isän uudessakin perheessä kunnioittaa. Ei mikään ihme, jos ex katkeroituu jos ei voi olla varma sopimuksen mukaisista tapaamisista vaan isän uusi perhe päättää keskenään milloin heille...
  11. M

    Sektio pelon takia..

    Kuulepas vieras... Mitä jos sinä yrittäisit ymmärtää muutakin kuin samanlaiset ajatukset kuin omasi? Tulet tänne piipittämään ja aliarvioimaan ihmisten pelkoja ja toiveita ja nostamaan itsetuntoasi asettamalla itsesi näin näiden synnytyspelosta kärsivien yläpuolelle. Kun luen tuota...
  12. M

    kriisiä pukkaa

    Juu yläpää on jo otettu hoitoon ja se nyt on aika ok. harrastusta olis kyl hyvä miettiä ja ottaa itsestä niskasta kiinni nyt kun vielä olis tuo kroppa mahdollista saada hyvään kuntoon suht helpolla jos vaan alottas. =)
  13. M

    kriisiä pukkaa

    Heippa. Kolmenkympin kriisiä pukkaa ja kyllästyminen "kotiäitiluukkiin". Itsensä hoitaminen on jääny taka-alalle kun noita lapsia on syntyny. Mie haluisin mennä laitattaa nätit kynnet ja hoidattaa kädet kuntoon. Millä nimellä kulkee sellaiset luonnollisen näköiset kynnet siis rakennekynsiä...
  14. M

    miehen lapsesta ja minuun tottumisesta

    \ Kyllä lapset ovat ihan yksilöitä tuonkin asian suhteen, vaikka olisi samojen vanhempien sukusoluista ja samalla tavalla kasvattamia. Oma koululaiseni saattaa laittaa juurikin noita sukkia lelulaatikkoon ym. Toinen muksuista on taas ollut hyvinkin tarkka ja siisti jo pari-kolmevuotiaana...
  15. M

    Uusperheen lapset

    No jos lapsi on teillä kerran kuussa, niin onko oikeasti ylivoimaista että hakee isän läheisyyttä? Ihmettelen vaan.
  16. M

    Surkeat etäisät Jouluna

    \ Noh, minä luulen, että monessa tapauksessa kohtaakin joustava lähi ja kunnollinen etä. Niistä tapauksista emme vaan saa täällä juurikaan lukea. Omat lapseni viettivät jälleen kerran joulua kotona, sillä isä ei halua heitä jouluksi. Hän halusi tapaamissopimukseenkin maininnan, että lapset...
  17. M

    Uusperheen lapset

    \ Tuosta kun mainitsit, että syö parisuhdetta, kun ei saa olla yhtään rauhassa. Oletko ihan tosissasi, jos tyttö käy kerran kuussa niin onhan sitä yhdessäoloaikaa kaikki muu aika! Anna pienen tytön olla isin tyttö ja isin perään edes yhden viikonlopun kuukaudessa. Ole nyt hyvä ihminen aikuinen...
  18. M

    PCO ja endometrioosi..

    Ovatko nämä yksi ja sama asia??
  19. M

    Elareista TAAS

    \ No ei se nyt mielestäni ihan noin mene. Isän uudessa taloudessahan on uusi puoliso osallistumassa uusien lasten (omien biolastensa) kuluihin. Jos hän ei pysty osallistumaan, niin kannattaisi puntaroida ennen yhteisten uusien lasten tekoa, kestääkö talous sen NYKYISILLÄ menoilla ja uudet...
  20. M

    Miltä kuulostaa?

    Eipä tuosta aloituksesta käynyt ilmi sitä, että exä haukkuisi nyxää. Ja entä, jos hän on tosiaan hyvissä väleissä entisen anoppinsa kanssa ja ovat kutsuneet hänet lasten kera jouluaatoksi ennen kuin ovat tienneet pojan suunnitelmista? Ei kai isovanhempia pitäisi pistää valitsemaan puolta...

Yhteistyössä