Hakutulokset

  1. E

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

    Juu Memmu kyllä tää on aikamoista hormonihärdelliä.. Mullakin tuntuu välillä naksahtelevan ihan pienistäkin (tai olemattomistakin..) jutuista. Kai sitä sitten stressaakin sen verran enemmän. Vaikka hyvähän ois olla ressaamatta terveydenkin kannalta, mutta minkäs teet.. :ashamed: Ja kyllä noi...
  2. E

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

    Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! :wave: Nyt on viikonloppu ja ovulaatioajat ainakin käytetty hyödyksi, joten ei kai auta kuin ootella... Tässä vaiheessa alkaa päässä vaeltelemaan erinäisiä ajatuksia, mitäs jos nyt,jos ei sittenkään... Raastavaa :headwall: Koko persoona tuntuu muuttuvan...
  3. E

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

    Olenkohan se unikeko sitten minä... =) Tervehdys kaikille ja tervetuloa kaikki uudet,tänne on tullut paljon uusia :wave: Kuulostaapa mukavalle tuo viikonloppureissu Ada, rentouttavaa matkaa siis! Juu nyt greippimehut mullakin käytössä (päädyin Valion mehuun ja se on kyllä luvalla sanoen...
  4. E

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

    TAIMI, onnea plussasta :flower: ! Tunnustan, että mulle toi greippimehun juonti on uusi juttu! Kertokaa mistä on kyse? Punkkua tulee nautittua kyllä lasillinen usein iltaisin, mutta en kyllä senkään merkitystä ole aatellu sen enempää... Nyt kun miettii, niin se on ihan loogistakin, että...
  5. E

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

    Joo, oli kyllä mieleenpainuvat kommentit Lindalla viikonlopun lehdessä.. Taisi hän siinä artikkelissa mainita näinkin "Saatan olla jo raskaana..." Jokainenhan tekee ja sanoo mitä haluaa, mutta hassuahan on mennä päivälehdille huuteleen ...
  6. E

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

    Moikka! Sataa,sataa,ropisee täälläkin... Mietin myös että Kvart Över , jos sulla onkin ovis vasta tulossa? Mulle noi lämmöt on kans vähän outoja, muutamia kertoja olen kyllä mittaillu, mutta en koskaan säntillisesti. Olen tarkkaillut noita limoja vaan ja olen kokenut ne itselleni parhaaksi...
  7. E

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

    TERVEHDYS kaikille! Vähään aikaan ei ole minuakaan näkynyt, syynä loma ja sukulointi yms. touhuilut. Miehellä alkoi tänään työt, mutta minulla vielä pari viikkoa lomailua =) Tervetuloa vaan Siilura :wave: ! Tässä alkaa "tositoimet" taasen, kun kierto alkaa olla hiljalleen siinä vaiheessa...
  8. E

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

    maanantai 16.7.2007 Piip...................28..........kp 32/23-99.............syksystä 2006 Unico.................27..........kp 4/28.................yk 7 Kevätesikko......28..........kp 12/28-32...............yk 6 Kvart över.........28..........kp 10/28-34...............yk 5...
  9. E

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

    Heippa vaan kaikille, näin kai tänne pääsee mukaan? Olen 29-vuotias, mieheni on 32-v. ja ekaa yritellään. Sain keskenmenon joulukuussa 2006 ja nyt tuntuu siltä, että jaksaa taas yrittää... :)
  10. E

    Millaista on synnytyskipu?

    \ Muakin kiinnostaa, millaista se kipu sitten oikeasti on. Mutta eipä sitä voine tietää kuin kokemalla, eikä silloinkaan tutustu kuin omaan kokemukseensa. Mua ihmetyttää usein tuo menkkakipuihin suhteuttaminen. Jokaisen naisen menkkakivutkin on jo omaa luokkaansa... Mulla esimerkiksi jo...
  11. E

    matkahuolto ja nopeus

    Yleensä on seuraavana arkipäivänä perillä, tai viimeistään toisena. Meillä on joskus käynyt niin, että huollosta on unohdettu ilmoitella, että paketti on jo perillä... :whistle: Mutta ei sulla ole seurantakoodia? Matkahuollostahan saa paketille nykyään samanlaisen koodin kuin postistakin...
  12. E

    soneran lasku

    :ashamed: siis nythän on käynyt niin että meidän alkuperäinen nettilasku oli mennyt totaalisen hukkaan enkä edes tajunnut ihmetellä missä lasku "viipyy".Noh,tänään tuli sitten huomautus jossa luki että mikäli ei maksa 4viikon sisällä alkuperäisestä eräpäivästä voivat he sulkea liittymän...
  13. E

    miten taapero matkustaa

    Ainakin Finnairin lennoille saa ottaa vauvan ruokapurkkeja ja avaamattomia maitotetroja niin paljon kuin lentomatkalla tarvitsee. Meillä oli 6 tunnin lennolla mukana 1-vuotiaalle muistaakseni 3 ruokapurkkia, puurotetra ja varmaan 5 maitotetraa (NANia). Turvatarkastuksessa piti ottaa pois repusta...
  14. E

    2004 syntyneitä lapsukaisia

    Hei! huhuilen v.2004 syntyneitä,minkälaisia riiviöitä löytyy? :D Meillä jouluussa syntynyt pieni omapäinen paholainen,sattuu ja tapahtuu joka päivä. Tänään viimeksi piirsi sohvaan mustekynällä,kysyin kuka teki niin vastaus oli sisko :D
  15. E

    itsekäs mies

    Hei! Täälläkin yksi, joka vaihtoi tuollaisen elämän uuteen! Miehelle kengän kuva takapuoleen ja elämä sai uuden sävyn. Meillä oli kaikki aivan samanlaista. Mies huolehti itsestään, mutta muista ei. Oli tärkeää päästä omiin menoihinsa ja harrastuksiin. Niistä pidettiin kiinni ja auta armias...
  16. E

    Olihan se keskenmeno; tosi rankka kokemus

    Osanottoni ja surun valittelut sinnekkin..Haluan kertoa, että mene ja pyydä lisää sairaslomaa, Itselläni nyt vko takana kun sain kuulla että pienokainen oli kuollut kohtuuni, rv piti olla 13+ mut oli vauva jaksanut kasvaa 9 vkolle asti. ei minkäänlaisia kipuja ja vuotoja ollut. Seuraavana...
  17. E

    Tavataanko,eri kaupungit pinoon-uusia tuttavuuksia

    :attn: juu varkaudesta ollaan en vaan ole kirjautunut näille sivuille
  18. E

    töihin paluu koitti

    \ En tiedä palkkaamisesta, meillä hoitaa poikaa "palkkaa vaatimaton" sukulainen...
  19. E

    töihin paluu koitti

    ja haikea olo 1v7kk pojan puolesta...itkee tietty kun lähden, syökökään mitään jne kaikkea sitä nyt sitten stressaa. Kotona saa olla hoitajan kanssa, tutut ympyrät siis mutta silti! Tiesihän, että tämä on joskus edessa, aamut on vain niin kiireisiä ja itkuisia...
  20. E

    Rauhoittava lääkitys synnytyksessä

    Mites on? Saako synnytykseen rauhoittavan lääkityksen? Sektioihmisrtkin vinkuvat rauhoittavaa niin kuis synnyttäjät, jotka sentään saattavat pakertaa vuorokaudenkin.

Yhteistyössä