Hakutulokset

  1. Volmiira

    Miten paljon käytätte rahaa lapsienne joululahjoihin?

    Sen verran kuin tarvitsee käyttää. Toiveita on jo kuunneltu ja lahjoja osteltu mm. pleikkaria, kannettavaa, uutta puhelinta ja telkkari. Jotain on vielä hankinnassa.
  2. Volmiira

    Pitäis ampua noi sudet!

    Ole hyvä vain. =)
  3. Volmiira

    Pitäis ampua noi sudet!

    Luuletko todellakin että sudet saataisiin katoamaan kartalta? Melkoinen paskaluulo sinulla. Kannattaa lukea kommenttini uudelleen ja ymmärtää lukemansa.
  4. Volmiira

    Minkä ikäinen lapsi oli kun vaihdoitte turvakaukalosta turvaistuimeen??

    Alle vuosikkaita ovat olleet, tarkemmin en muista.
  5. Volmiira

    Tulin vain hyvästelemään

    Peyttiksen stalkkaamiseen ei kummoisia tarvitse, jopa minä tiedän hänet ihan irl ja siihen on riittänyt hänen itse laittamansa kuvat ja tiedot palstalle. Tosi on täällä useampikin jotka olen tunnistanut irl ihan kuvista. Aplle hyvää jatkoa!
  6. Volmiira

    Pitäis ampua noi sudet!

    Kuollut susi paras susi. Ainakin noiden susien kohdalla, jotka ovat tulleet niin kesyiksi etteivät välitä koiran seurassa olevasta ihmisestä vaan käyvät koiran kimppuun silti ihmisen silmien alla.
  7. Volmiira

    Montako neliötä ja asukkaita teillä on?

    Hieman alle 400 neliötä. Hyvin on tilaa kaikille ja vieraillekin.
  8. Volmiira

    Päätättekö yhdessä kaikki isommat hankinnat puolison kanssa?

    Ei voi sanoa, että päättäisimme yhdessä. Yleensä ilmoitamme toiselle kun olemme ostaneet jotain että tuli tämmöinen hankittua. Viimeksi esim. mieheni kertoi ostaneensa asunnon jo puoli vuotta aikaisemmin. Molemmat ostaa omat autonsa mielensä mukaan ilman toisen mielipidettä, koska itsehän niillä...
  9. Volmiira

    Ajatuksia ruuasta

    Niin, kaikille ei ole sisälukutaitoa suotu. Saati, että sisäistäisi lukemaansa. Yritetty on kuitenkin.
  10. Volmiira

    Joko on jouluvaloja ikkunassa, pihalla, parvekkeella?

    Ei. 1. Adventtina vasta.
  11. Volmiira

    Ajatuksia ruuasta

    Kuten varmasti fiksuna ihmisenä ymmärsit kirjoituksestani kohdan "Tuolta näet tiloja mistä voi ostaa ihan suoraankin( hinnat silloin huomattavasti eritasoa ). Puhelin käteen ja soittelemaan.". Saa huomattavasti halvemmalla suoraan tilalta. Silloin on laadukasta ja edullista lihaa.
  12. Volmiira

    Ajatuksia ruuasta

    Kyllä.
  13. Volmiira

    Ajatuksia ruuasta

    Meillä tuo välipala koulun jälkeen on nuorisolla(kin) marjoista keitettyä ruis-, graham- tmv puuroa. Pitää paremmin nälkää kuin leipä.
  14. Volmiira

    Ajatuksia ruuasta

    Itse olen ihan googlettanut, soittanut tilalla ja tilannut. Jos en ole päässyt käymään. Toimittavat sovittuun liikkeeseen ihan nimellä, jos eivät toimita kotiovelle. Suomen Kotitila - Suomen Kotitila Tuonkin kautta voi tilata, mutta toimituskuluja tulee päälle. Tuolta näet tiloja mistä voi...
  15. Volmiira

    Ajatuksia ruuasta

    Jep, löytyy. Asumme Helsingissä ( voi jopa sanoa että meidät voi lukea keskustassa asuviksi) ja löydämme laadukasta lihaa.
  16. Volmiira

    Ajatuksia ruuasta

    Unohdin ilmeisesti mainita että perheeseemme kuuluu teinejä ja nuorempia.
  17. Volmiira

    Ajatuksia ruuasta

    Laadukasta lihaa saa edullisesti suoraan tuottajilta.
  18. Volmiira

    Ajatuksia ruuasta

    Koska meillä menee ruokaa määrällisesti paljon, on vielä tärkeämpää käyttää rahansa fiksusti ja suunnitella ateriakokonaisuudet niin, että ne ovat ravitsevia, terveellisiä ja takaavat lapsillemme raaka-ainetta terveelliseen kehitykseen ja kasvuun. Aterioimme 5krt/ vrkssa, säänöllisellä rytmillä.
  19. Volmiira

    Kotimainen? lastenvaatemerkki HC tai Ht tai jotain vastaavaa

    Jes! Kyllä! Kiitos! Onko kenelläkään kokemusta näistä ulkovaatteista?
  20. Volmiira

    Ajatuksia ruuasta

    Kerkesin lisätä edelliseen kirjoitukseeni, että olemme isompi perhe kuin te ja ruokaan menee vähemmän kuin teillä.

Yhteistyössä