Hakutulokset

  1. Siida

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Rusakkonen Lämpimät onnittelut tyttövauvasta. Pikkuinen ihme siellä syntynyt❤ Pitkä ja rankka oli taival, mutta nyt hän on siellä, teidän kanssa💕 Millis onnea siirtoon ja pidä hippu mukana seuraavat 9kk❤ Mulla alko tänään menkat. Nyt mietitään, jatketaanko enää vaikko ei. Huomenna soitan...
  2. Siida

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Moi Kiia! Mullakin on näkynyt testissä jonkin aikaa aina km jälkeen, mutta en kyllä yhtäön muista että kuinka kauan. Mutta, sen muistan, että seuraavat menkat km jälkeen ollu aina tosi runsaa ja paljpn hyytymiä Voiko olla, että oiski luomuna tärpännyt?🤭🥰 Täällä pp6 ja testit negaa. Kyllähän...
  3. Siida

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiia, sehän siinä on niin väärin, kun ehtii lyhyessä ajassa, halusi sitä tai ei, mutta ajatukset ja toiveet on siinä pikkusessa ja tulevassa😢 Hänet haluaisi kovasti pitää❤ Ja sitten kun ei onnistu, niin taas on oma prosessinsa toipua fyysisesti ja henkisesti😔 Kävin eilen vihdoim siirrossa...
  4. Siida

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiia, voiko olla tottakaan tää enää😭😭 Voimia kovasti🙏 Kohtuutonta, että joudutte kokemaaan näitä keskenmenoja kerta toisensa jälkeen😞 Jospa selviäisi pikinmiten jokin syy miksi näin käy. Mullekin lääkäri suositteli lääkkeellistä kiertoa, koska siirron ajoitus nyt mennyt pieleen, että sillä...
  5. Siida

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Moi kaikille! Pitkästä aikaa tulin luesķeleen palstaa. Mulla ei oo ollu mitään tapahtumia pariin kuukauteen. Marraskuussa meni ovulaatio ultrassa ohi, sain kyllä digiin sen, mutta ultrassa oli sitten jo ohi. Otettiin sitte varman påälle ja jätettiin siirto tekemättä. Joulukuu jäi lomien vuoksi...
  6. Siida

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    No sulla niin nuori alkio, että hyvunkin vois vielä ehtiä testissä näkymään mutta tietysti jos tuntuu että menkat alko ja tulee tukilääkkeen läpi, niin eihän se hyvältä vaikuta. Voihan itkut. Tåälläkin kävi huonosti, mutta ensiviikolla ultra ja uutta siirtoa kohti.
  7. Siida

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos kysymästä😊 Olo on ollu liian normaali ja sehän kertoo sitte siitä, ettei siinä tikussakaan mitåän näy. Harmittaa😭 Eikä tää kyllå voi enää muuksi muuttua. Asennoitunut oon jo seuraavaan siirtoon. Yksi blasto vielä pakkasessa. Huhhuh, seuraava siirto onkin aika kuumottava😮 Milloin meinaat...
  8. Siida

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Viikon päästä ois virallinen testipäivä. No ehkä pari seuraavaa päivåä vois vielä teoriassa jotain tapahtua, mutta mutta,...katotaan nyt🙄
  9. Siida

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    No jospa ne ei vielä kunnolla alkais kuitenkaan.🙏 Ootko testannu vielä? Itehän olen ja ei oo tapahtumia😔 Toki vasta pp5, mut tuskin toi enää muuksi muuttuu🙄 5päväinen täälläkin matkassa. Laskin just että tää oli 18 siirto kaikenkaikkiaan ja näistä 2raskautta tullut ja 3lasta❤❤❤. Ei ne ihan...
  10. Siida

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    AISLINN83 Mulle siirrettiin 5pv blasto. Ja juu, ei sitten minkään valtakunnan oireita, ei ainakaan sellasia, mitä aiemmissa raskauteen tai edes kiinnittymisyritykseen johtaneissa siirroissa ollu. Mulla prokesteronipistokset menossa ja ne aiheuttaa pääkipua, sekä todella suurta ärsyyntyneisyyttä...
  11. Siida

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    AISLINN83 Täällä toinen piinailija. Tervetulos kirjoittelemaan. Keskiviikkona kävin siirrossa. Tsemppiä meille molemmille❣ Toivotaan parasta. Meille tää oli neljäs hoitokierros kaikenkaikkiaan., eka siirto nyt tästä hoidosta. KISSANMALLAS Tehtiinkö sulle se tutkimus ja saitko tulokset? Kävin...
  12. Siida

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    KISSANMALLAS Yksi siirretää👍 Låäkäri kyllä vitsaili, että laitetaanko kaksi🤣 (meillä on kaksoset viimeisimmästä hoidosta, nyt he ovat 4,5vee) Totesi sitten lekuri perään heti itekin, että vitsi vitsi, ei sulle enää kahta laitettaisikaan ja en kyllä suostuisikaan. Sen verran jänskää ja ressaavaa...
  13. Siida

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Voi että KIIA😞 Aina sitä kuitenkin ehtii toivoa, että kaikki olisikin hyvin ja menisi hyvin. Mutta, nokka uutta kohti vain. Kyllä se sieltä vielä onnustuu, luotetaan siihen. Jospa vielä ehtisitte ennen joulua siirtoon❤👍 Ite täällä oottelen ovista. Tånään täytyy käydä ostaan testejä. Ultran...
  14. Siida

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Voi että KIIA mitä epätietoisuutta edelleen. Mulla mietityttää sama juttu, ettei ois kiinnittynyt väärään paikkaan. Kyllö sun pitäis mun mielestäb ultraan päästä varmuuden vuoksi.🤔
  15. Siida

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    No onpa viheliäinen tilanne sulla nyt. Sikäli toivoa antavaa, että viiva yhä tumma,. Mutta aika reilusti oot vuodellu kyllä,. Toivottavasti pieni on siellä oikeassa paikassa ja kaikki ois kunnoss🙏❤ Mulla menkat alko pe iltana myöhään.. eli nyt huomenna, siis tänään😅 soitan polille ovisultra...
  16. Siida

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    No justiinsa, et sitten saanutkaan taukoa, mutta hyvähän se on, että tutkitaan kunnolla ja pois suljetaan asioita. Onnea matkaan🥰 Minä odotan menkkoja alkavaksi, ehkäpä huomenba alkais, oireiden perusteella...mutta nyt nöiden piikitysten jölkeen ei voi kylä olettaa mitään🤷‍♀️ Mutta, kunhan noi...
  17. Siida

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Voi KIIA, älä vielä menetä toivoa🙏 Digissä kuitenkin noin hyvät viikot. Vuotoja voi tulla kyllä monenlaisia, mutta tasan tarlkkaan ymmärrän sun fiilikset, että luotto ei riitä. Tiiän kuinka nopeesti kaikki voi päättyä ku seinään. Ootko nyt testannu sen vuodon jälkeen? Jatkuuko vuoto edelleen...
  18. Siida

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    SIPIRIINA Kannatan akupunktion kokeilemista😊 Pitöisi itsekin käydä kokeilemassa! Vyöhyketerapiassa olen välillä kåynyt., mutta en nyt aikoihin. KIIA-S Mitä kuuluu ja miten voit? KISSANMALLAS Nauti "hor.monivapaista" päivistä! Kyllä toi ittensä piikittäminen on aika vastenmielistä hommaa🙁...
  19. Siida

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    KIIA-S Juurikin tåmä, kun kukaan ei voi vastausta antaa, eikä selvyyttä tuo kun aika. Niin raastavaa odottelua! Mutta, hetki kerrallaan ja luottaen huoniseen, eiköhän kaikki oo hyvin🥰 Ja sulla vuodellu aiemminkin onnistuneessa odotuksessa,, luo toivoa sekin👍 Täällä jännittää odotella...
  20. Siida

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    KISSANMALLAS Kaksi alkiota ei oo jakautunut normaalisti, mutta kaksi on ja niitä viljellään maanantaihin saakka. Käsitin että kaikkia vielä viljellään, mutta niillä kahdella ei ilmeiisesti juurikaaan mahkuja . Maanantaina pakastetaan. 6 päiväisinä. Viikonlopun aikana tulee soitto, jos jokin...

Yhteistyössä