Hakutulokset

  1. K

    Asperger-lapsien vanhemmat

    Moi. Minulla 17v. AS-poika. Elämä on paljon muuttunut siitä kun kaveri oli alle kouluikäinen ja pieni koululainen. Monia kikkoja ja erilaisia ryhmätoimintoja olemme kokeilleet. Toiset toimivat hyvin, toiset eivät. Jos tarvitset tukea tai kantapään kautta kokeiltuja vinkkejä, laita viestiä...
  2. K

    Imetysvaatteet

    Etsin kovasti sellaisia imetyspuseroita ja -tunikoita jotka ovat vain imettäville äideille. Kaikki löytämäni imetysvaatteet on tehty myös raskaana oleville ja tätä ominaisuutta en enää tarvitse. Tavoitteena ja toiveena olisi pitkä imetys, jonka aikana en enää halua näyttää raskaana olevalta. Eli...
  3. K

    Kellään 11 v. tyttöjä ?

    Moi. Minulla on 14-, 12-, 10-vuotiaat ja 8kk ikäinen tyttö. Laittele viestiä, yritetään ratkaista pulmat yhdessä. :)
  4. K

    8 kk imetys ja unipulmia

    Minulla myös reilun 8kk ikäinen tuhisija. Rinnalla yöt. Välillä kerran yössä, joskus 5kertaa. En jaksa siirtää omaan sänkyyn, vieressä nukkuu. Vanhemmat lapseni oppivat nukkumaan omassa sängyssään vasta unikoulun jälkeen. En edes jaksa ajatella vielä unikoulua tämän nuorimman kanssa, vähän...
  5. K

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Moi, vauva arki rullaa mukavasti. Pienehkönä syntynyt tyttömme on pian 3kk vanha. Painoa lähes 6kg, eli maito maistuu. :D Pitäisiköhän minun siirtyä toiselle sivulle päivittelemään näitä kuulumisia, enää kun en odota.
  6. K

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Odottaja...........moneskolapsi..........Laskettuaika Nuca (40)................... 4 ........................ 12.01.2015 helistin 71 .................. 2 ........................ 25.01.2015 Vesipossu (41)............ 2 ........................ 24.03.2015 Jopo73 (41)................ 2...
  7. K

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Moi mammat. Pre eklampsian takia synnytys käynnistettiin rv 37. 13.2. meille syntyi pieni 2455g ja 44cm tyttö. Hän on ihana <3
  8. K

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Morjens kaikille +40 odottajat! Karoliinalle kovasti voimia ja iso halaus.:heart: Minä olen nyt virallisesti äitiyslomalla, mutta ihan putkeen ei tämä loppu odotus ei ole mennyt. Seurailen kohonneita verenpaineitani ja mittailen itse valkuaiset päivittäin. Turvotusta on sen verran että...
  9. K

    Virtsankarkailu

    Itse kärsin neljännen lapsen jälkeen aika kovastikkin samaisesta vaivasta. Pääsin neuvolan kautta fysioterapeutlille (muistaakseni 3 käyntikertaa/5kk aikana). Lantionpohjan puristusvoima mitattiin ja sitten sain runsaasti treeniohjeita. 5kk aikana tulos parani 80%. Pystyin juoksemaankin ilman...
  10. K

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Moi kaikki, 28 viikko menossa ja vointini on ihan ok. Liitoskipuilua ja napakoita harjoitus supistuksia lukuunottamatta olen voinut oikein hyvin. Vilperi vatsassani pyörii ja hyörii, varsinkin öisin. Kirppareita olen kierrellyt ja vähän jo jotain mukavaa löytänytkin. :) Mukavaa joulun- ja...
  11. K

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Heipsistä vaan kaikille pitkästä aikaa! Elämä on niin hurrrrjan hektistä etten ole ehtiyt kirjoitella. Raskausviikkoja alkaa olla 20 kasassa, rakenneultra ensi viikolla. =) Minä olen ISO, näin suurta vatsaa minulla ei ole ollut aikaisemmissa raskauksissa (ainakaan tässä vaiheessa). Istukka on...
  12. K

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Tuhat halausta ja paljon onnea Oliivitar! Lapset alkavat kasvattaa vanhempiaan ensihetkestä, ihania kun ovat nuo pienet. Ja omasta kokemuksestani voin sanoa että 16-vuotias teini kasvattaa äitiä yhä. =) Jopo, minulla vuoteli alussa (noin vko. 6 alkaen)useamman viikon ensin vähän kirkasta...
  13. K

    Ikää 40 v ja ensimmäinen lapsi haaveissa

    :heart: Onnea Dimmu.
  14. K

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Kävimme toissapäivänä 12 viikon ultrassa. Jännitti niin pirusti. Kaikki osaset pienellä ihmeellämme oli kohdallaan, niskaturvoke reilusti alle 2mm. Liikkuvainen kaveri. Onnen kyyneleet valuivat valtoimenaan. Kaiken huipuksi olenkin jo rv. 14+1. Voimia teille kaikille ihanaiset +40 mammat.
  15. K

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Odottaja......monesko lapsi.........la Aikuinen Nainen H(45).....1...................? Hiba (40)........................8..................Elokuu 2014 Riduli (1968)...................4..................Elokuu 2014 Oliivitar (40+).....................................Elokuu 2014 Sisso...
  16. K

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Hei kaikki. Uskaltauduin tänne Jopon vinkistä. Kiitos Jopo-73. Mie odotan viidettä lastamme, joka siis on täysi ylläri. Ihan kierukan kanssa tulin raskaaksi lähes 42-vuotiaana. Edellisestä raskaudesta on jo yli yhdeksän vuotta, joten tämä tuntuu niin uskomattomalta että sitä ei voi sanoin...
  17. K

    Uskomatonta, mutta totta!

    Muutaman viikon päästä täytän 42-vuotta. Meillä on neljä 15 - 9-vuotiasta lasta ja nyt odotamme todellista yllätystä, viidettä lastamme. Raskaus alkoi hormonikierukasta huolimatta, ilmeisesti kierukka oli tullut itsestään pois. Nyt on menossa rv. 9+4. Jotenkin tuntuu että eihän tämä voi olla...
  18. K

    Ehkäisy petti

    En tiedä minkä ikäinen olet ja mikä on teidän elämäntilanteenne tällä hetkellä, mutta kerron oman tarinani. Meillä on mieheni kanssa neljä 15 - 9 vuotiasta lasta. Viimeisin raskaus oli yllätys, kondomi ehkäisy petti ja pahasti. Siinä vaiheessa meillä oli 5, 3 ja 1 vuotiaat tenavat. Järkytys oli...

Yhteistyössä