Hakutulokset

  1. Bebek15

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Huh kun aika rientää ja täällä tapahtunut kaikenlaista! En saanut unta ja päädyin lukemaan viestejänne ja ajattelin päivittää omaa tilannetta. Nyt 20.9. on kp 16 ja ovis nippailut tuntuneet oikein mukavasti. Kaikki merkit on ilmassa että nyt on oikea aika ja "talletukset" on tehty ihan...
  2. Bebek15

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Täällä ollaan! Kuten jo aiemmin sanoin lähestyvä muutto sekoittaa tätä eloa enemmänkin... Mulla menossa kp 22/26-30. Eilen ja tänään on ollut ovismaista kipuilua, mutta ei kai se enää näin myöhään ole...? Eilen oli kyllä halutkin huipussaan. (n):D Minua on alkanut ärsyttämään tosissaan eräs...
  3. Bebek15

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Hei kaikille ja anteeksi että katosin hetkeksi. Täällä kp10 menossa, joten ei tarvinnut päästä verikokeisiin testattavaksi. :( Nyt aletaan tikuttelemaan ovista, koska kierto venähti niinkin paljon, ettei mitään tietoa milloin pitäisi olla. Tänä aamuna ollut ensimmäiset nippailut alavatsalla...
  4. Bebek15

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Täällä yksi vauvakuumeilija... Ikää pian 37 ja kolmas lapsi olisi haaveissa. Vähän taustoja. Ollaan oltu mieheni kanssa kohta naimisissa 15 vuotta. Meillä on kaksi ihanaa tyttöä - 10 ja pian 9 vuotta. Isoja ovat jo siis. Tytöt kovasti toivovat pikkuista meidän perheeseen. En itse tunne että...
  5. Bebek15

    Kolmannen kuumeilua <3

    Tuosta ehkäisystä sen verran, että kokeilussa on ollut monen laiset pillerit, laastari, rengas sekä kierukka. Kaikki missä on vähänkin hormooneita mukana pistää mulla mielen ihan sekaisin. Pahimpina hetkinä murahtelin vaan viattomille naapureillekin kun ulkona moikkasivat... Renkaan koin...
  6. Bebek15

    Kolmannen kuumeilua <3

    Täällä kolmannen kuumeilija... :whistle: Esikoinen aloitti juuri koulun ja pikkukakkonenkin meni jo eskariin. Tuon kakkosen jälkeen tulin heti raskaaksi, mutta kärsin erittäin pahasta masennuksesta, joten päädyimme raskauden keskeytykseen heti alussa. Toisinaan olen pohtinut tuota päätöstä...
  7. Bebek15

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Ihan vaan pikaisesti.... Ovisplussa tuli eilen. Johtuuko viime kierron venymisestä, mut nyt on ollut kivuliain ovis sitten pitkään aikaan. En edes muista koska olisin ollut näin kipeä oviksesta. Alavatsa on aivan tulessa ja välillä vihlasee oikein kunnolla. :/ Ja taitaa jäädä toiveet vähäisiksi...
  8. Bebek15

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Täällä taas... Onnea kaikille plussanneille! :heart: ON: yritän bongailla ovista. Eilen tuli jo melko lailla tasavahvat viivat testiin. Ja toimintaakin ollut... ;) Meillä tosin saattaa homma jäädä nyt hetkeksi taka-alalle (jos ei siis tästä kierrosta tärppää), koska armas mieheni aloittaa...
  9. Bebek15

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Eilen oli kovin tapahtumarikas päivä joten en ehtinyt tänne päivittämään, mutta täällä on kierto jälleen alussa. Nyt siis kp 2/26-32 ja yk 4 alkakoon. Tosin nyt olen sitten ihan sekaisin koska voisi olla ovis... Tsemppiä kaikille!
  10. Bebek15

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Tuli äsken testattua digillä ja "ei raskaana" sieltä tuli. Joten odottelen vaan koska vuoto alkaa.... :( Ärsyttää vaan ihan kamalasti kun kierto päättää heittää häränpyllyä näinkin paljon. Ehti jo toiveet nostaa päätään, mutta kun ei niin ei.
  11. Bebek15

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Onnea Baby3! Täällä epätietoisuus jatkuu... Kp 31/26-28. Olen nyt testannut pari kertaa (eilen päivällä ja tänä aamuna) Pregcheckillä ja molemmilla kerroilla nega. Tänään on taas sellainen tunne että kuukautiset alkaa. En vaan käsitä minkä takia nuo nyt heittää näinkin paljon. Mulla ei ikinä...
  12. Bebek15

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Kp 30 / 26-28. ???? Koko ajan mä vaan odotan menkkoja alkavaksi. Tänään ajattelin käydä ostamassa testin. Huomenna aamulla sitten testailen jos ei vieläkään ole tapahtunut mitään. Vähän jo jänskättää, mutta en suostu ajattelemaan että nyt olisi tärpännyt. Kyllä ne kuukautiset vielä alkaa....
  13. Bebek15

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Kp 28 alkamassa ja menkkoja ei kuulu ei näy. Eilen tein testin joka näytti negaa. Odottelen vielä pari päivää ennen kuin testaan uudestaan. Minkäänlaisia tuntemuksia ei ole suuntaan tai toiseen. Odotukset taas kerran korkealla, mutta epäilen vahvasti kun en sitä ovistakaan bongannut. Onko kroppa...
  14. Bebek15

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Ovista en mielestäni bongannut, mutta tämä ovisviikko on kyllä hyödynnetty hyvin ahkerasti. Saatiin jopa olla pari iltaa ihan kaksistaan miehen kanssa kun lapset oli mummolassa. ;) Juuri puhuttiin miehen kanssa siitä kuinka erilaista tämä on monen vuoden jälkeen. Meillä on lähes aina ollut hyvä...
  15. Bebek15

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Onnea hispu! ON sen verran, että ovista olen yrittänyt tikutella (tosin hieman laiskasti) ja yritän pitää pään selkeänä. Turha stressi ei oo muuta kuin haitaksi tässä projektissa. Tosin stressiä on aiheuttanut muut asiat viime aikoina: asunto, auto, raha, yht äkkiä ilmaantuneet tilaisuudet...
  16. Bebek15

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Tää on niin mun tuuria... Täällä mä kyhjötän sisällä sohvalla peittojen alla, kun muut nauttii ulkona auringosta ja lämmöstä, joka nyt vihdoin päätti saapua. Mun kesäflunssa ei meinaa päästää otteestaan. Eilen oli ihan ok päivä, mut tänään oon taas niin nuhanen ja viluinen kuin olla ja voi. :(...
  17. Bebek15

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Ei tärpännyt meillä... Eli nyt on sit kp 1/26-28 yk 3 alkaa. :( Onko muuten täällä muita oviksen testaajia? Mitkä testit olette todenneet parhaimmiksi? Ja mistä olette ostaneet tai tilanneet? Mä olen nyt nää pari kertaa käyttänyt ihan marketista saatavia rfsu:n ovistestejä... Meillä taitaa...
  18. Bebek15

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Hei, täällä yksi uusi kolmannesta haaveileva. Toivottavasti mahtuu mukaan. ???? Olen 33 v, mieheni 38v ja meillä on kaksi ihanan tempperamenttistä tyttöä ( 08 ja 09). Toinen kierto kun yritetään ja kp on nyt 28/26-28. Olemme puhuneet ja haaveilleet kolmannesta lapsesta nyt kohta vuoden...

Yhteistyössä