Hakutulokset

  1. T

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Meille tulee auton vaihto eteen,meillä on nelipaikkainen pikkuauto ja kolmipaikkainen paku :) Asuntoa ei tarvitse onneksi vaihtaa vielä, mutta meillä on jo lainakin neuvoteltuna valmiiksi odottamaan, että sopiva tulee vastaan. Olen kertonut siskoille ja muutamalle hyvälle kaverille, sekä...
  2. T

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Sain just verikokeen tuloksen, hcg oli 476, joten vahvasti raskaana ollaan :) -> fb!
  3. T

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hei kaikki. Sain juuri verikokeen tuloksen, vahvasti raskaana ollaan, arvo oli 476, melkein tunnilleen 2 viikkoa siirrosta. Mun on aika siirtyä odottelijoiden pariin, ja toivon mukaan pysyä siellä. Olette kaikki ajatuksissa ja vaikken täällä ole nyt kirjoittanutkaan hetkeen niin lukenut olen...
  4. T

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Varovasti minäkin ilmottaudun mukaan. Olen kovin epäuskoinen vielä kaikesta mutta kai se tästä :) Vauva.fi:n mukaan tänään 4+0, eka poks :) Itse plussasin jo viime viikon pe, mutta koska lapsi on hoidoilla saanut alkunsa niin tiedän hänen alkutaipaleensa ihan tunnilleen :) Raskaana 1-2 tuli...
  5. T

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitokset onnitteluista, ihan epätodellinen olo täällä. Meillä oli pitkä kaava, ja 2 vuorokautta punktiosta siirrettiin 4-soluinen alkio. Meidän eka IVF. Mulla näkyi ihan selkeä haamu apteekin testissä 7vrk siirrosta, ja testi näytti 1-2 viikkoa 8 vuorokautta siirrosta. Tosi nopeasti alkoi...
  6. T

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Täällä on myös iloisia uutisia, digiin tuli tänään pp8 raskaana 1-2!! Tsemppiä jännäilijöille ja halaukset!
  7. T

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    pp3. Eilen illalla oltiin juhlissa ja tuli niin huono olo moneksi tunniksi et olin yökkäämisen partaalla. Se meni onneksi ohi mutta kuvotus jatkuu nyt aamulla, yäääk!!! Voiko tää johtuu lugeista vai voiko johtuu kiinnittymisestä? Voiko oireita ees tulla näin nopeesti? Viimeksi mulla alko...
  8. T

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Täällä taas on tapahtunut, tsemppejä kaikille <3 Meillä on automaattisesti verikoe, tasan kaksi viikkoa siirron jälkeen. julkisella ollaan. Tilasin just kauheen kasan r-testejä netistä, et voin joka aamu pissiä tikkuun ja seurata tilannetta!! Tänä aamuna näkyi netin halpistestissä viiva...
  9. T

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ootte kyllä olleet rohkeita kun ootte toimineet noin, että miehen ootte pistäny seinää vasten, ja vielä sen jälkeen ootte pystyneet seuraamaan omaa tahtoanne, ootte varmasti tehneet hyvän ratkaisun, keneltäkään ei kuuluisi viedä sitä mahdollisuutta pois <3 Mulla on alkiosiirto tänään...
  10. T

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Läitille iso halaus <3 Täällä punktio takana, 9 solua saatiin mun ainokaisesta munasarjasta, voikun olisivat kypsiä.
  11. T

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Onneks on vanhat äitiysvaatteet kaapissa, ei mee tavalliset farkut jalkaan millään :) Meille varmistui tänään punktioaika ensi viikon tiistaille, ja samalla vahvistui lopullisesti se että saan nukutuksen, joka tehään humautuksena :) 9 löytyi, mutta vain yksi oli 17mm, 15mm ja loput oli sentin...
  12. T

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mä oon ainakin turvoksissa ku pallo! Paino +1,5 kg/viikko, oon kyl syönykkin aika paljon mut maha pömpöttää pystyssä, oikeen kiristää sivuilta :( gonalia pistetty nyt 8 iltaa :( iho myös kukkii ja tissit on ihan pinkeet ja tosi kipeet :(
  13. T

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mulla on synarelaa 60 ja 30 suihkasun paketti, toinen paketti hupenee hyvää vauhtia. Ainakin perjantaihin asti pitää sitä vielä ottaa, sillon oon pistäny gonalia jo viikon päivät.. Nollaultra oli 9 vuorokautta sitten.
  14. T

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mulla turpoo silmäluomet aina välillä, mysteeriksi jäänyt allerginen rektio. Mä levitän oftan chlora silmävoidetta, sitä voi laittaa myös silmiin. Toimii nopeasti!
  15. T

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    -jennica- mulla aloitettiin synarela kp 17, ja 4 suihkasua päivässä otin 17 päivää. sen jälkeen oon ottanu 2 suihkasua päivässä ja gonal-f-piikin. Gonal alkoi kp 4. En tiedä onko mun endolla vaikutusta. Tänään käytiin kp 10 ultrassa, ja kovin pikkusia oli vielä, halkaisijaltaan 7-8 millisiä...
  16. T

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Moikka! Kiitos kommenteista alkoholin suhteen :) Itsekin olen viinin ystävä, mutta nyt pidättäydyin siiderin juomisessa, muutama meni ja hauskaa oli, kattellaan sitte uusiksi vuoden päästä sillä jos tärppi nyt käy niin aion olla siihen asti ilman. Ps. Jos tiedätte hyvän alkoholittoman punkun...
  17. T

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mur, yritin soitella ivf-hoitajalle mutta oli varattuna ihan koko soittoajan, puhelu loppui vasta 10 min puhelinajan jälkeen ja sen jälkeen ei enää vastannut ollenkaan.. :( En kyllä löytänyt mistään minkäänlaista kieltoa tai varotusta alkoholista, joten ehkä sitä siten muutaman lasillisen...
  18. T

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Minulla riittää kysymyksiä! Pitäisikö punktio tehdä oviksen aikaan? Vai onko sillä edes merkitystä? Mä oon niin taas asioiden edellä mut sit ja kun toivottavasti meiän punktio on, on mulla kp 16-18. Mutta kun mun ovis on usein jo kp 12-14? siirtääkö nä pistettävät lääkkeet sen sitten noin...
  19. T

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos tsempeistä :) Ollaan ihan julkisella, mutta mulla on endoa sellaisissa kohdissa et se sattuis kohtuuttoman paljon et operaatio tehtäisiin hereillä, onneksi näin, nukutus ei pelota yhtään! Mihin kohtiin ootte laittaneet pistoksia? Miehellä on diabetes, ja hän pistää reisien päälle ja...
  20. T

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kävin aamulla ultrassa ja päästään etenemään suunnitellusti, 1,5 viikkoa sitten ilmestynyt kysta on kadonnut :) Torstaina alkaa gonal-f. Millaisia annostuksia teillä on ollut, kenellä tämä käytössä? Mulle luvattiin että punktio tehään nukutuksessa, jee!

Yhteistyössä