Hakutulokset

  1. P

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Heipä hei kaikille. Joku tuosta lääkekatosta jo puhuikin. Mitkä kaikki lääkkeet ovat kela-korvattavia? Gonal-F vissiin, mites synarela?
  2. P

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tsemppiä kaikille muillekin negan saaneille. Ei ole kesän valo eikä koronan kotoilut täällä hirveästi näkyneet, valitettavasti :( Mehän ei saatu pakkaseen mitään, seuraavaan hoitoon voidaan ilmoittautua lokakuussa eli seuraava ivf ehkä joulukuussa sitten... Ihan kauhealta tuntuisi vaan...
  3. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onko kellään kokemusta lh-testeistä alkukierrossa? Mulla on normaalisti näinä päivinä ihan tosi vaaleat viivat, tänään kp7 on yhtä vahva viiva kuin yleensä kp11, kun ovis on kp 12 tai 13. Mitään ovulaatio-oireita ei ole, menkat oli lyhyet ja nyt ei tule yhtään edes valkovuotoa eikä ole mitään...
  4. P

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tsemppiä @Solunen .. Nuo on niin vaikeita päätöksiä milloin luovuttaa hoidoissa. Itsellä ikä ei vielä tule vastaan, mutta amh myös matala enkä tiedä kuinka montaa ivf:ää itse jaksan kun tuohon heikkoon munasolureserviin ei mitään varsinaista hoitokeinoa ole. Meillä esikoisella ikää jo 5,5...
  5. P

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @vauvameille, voi ei, tsemppiä ja voimia sulle! Mulla on menossa alkionsiirron jälkeen pp9. Pp3-6 oli turvotusta mahassa ja rinnoissa ja kaikenlaisia juilimisia, vielä pp7 päivälläkin, mut samana iltana huomasin että rinnat oli taas ihan pehmeät lättänät ja maha samoin. Eilen pp8 ja tänään ei...
  6. P

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pääsin kuin pääsinkin eilen siirtoon, se ainoa hedelmöittynyt oli "ihan hyvän näköinen" (eli voi käytännössä tarkoittaa ihan mitä tahansa :D) 3-päiväinen ja 8-soluinen varhaisalkio. Hienoa kerrankin päästä piinailemaan!
  7. P

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Lyhyellä kaavalla tehtiin, kun pitkää ei olisi ehtinyt tehdä ennen kesäsulkua ja toisaalta viimeisin AMH oli se alle 0,03 että sen suhteen olisi ollut mitään mitä olisi ajaa alas... @Solunen Onko sulla ollut mitään tuntemuksia siirron jälkeen? Huomenna olisi siirtoaika varattu ja aamulla...
  8. P

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Eilen oli eka punktio takana, ilta oli vähän tukala mut tänään jo paljon parempi olo. Rakkuloita oli hyvin 5+9, mutta munasoluja oli vain 5, joista kypsiä 4, joista normaalisti hedelmöittynyt vain 1 Saapa nähdä tarvitseeko ylihuomenna mennä siirtoon lainkaan Tähän saakka kun ei ole mitään...
  9. P

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Osaakos joku kertoa punktion jälkeisestä lääkityksestä? Unohdin ultrakäynnillä kysyä lääkäriltä asiasta. Mulla näkyy resepteissä Lugesteronit 200 mg 3x15, aloitetaankohan niiden käyttö heti punktion jälkeen vai myöhemmin? Mietin että pitääkö tänään käydä päivystävästä apteekista hakemassa...
  10. P

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Huuh, kiitos. Mulla käy ajatukset ehkä vähän ylikierroksilla. Ennen ultraa vietin unettomia öitä sydän pamppaillen miettien että ei taida tällä amh:lla tulla rakkulan rakkulaa ja nyt kun siellä rakkuloita näkyi niin taas menee yöt hyperiä, päivystystä ja sairaslomaa pohtiessa Päivisin kaikki on...
  11. P

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Heipä hei kaikille. Kirjoittelen tänne kun aiempi keskustelu missä olin on hävinnyt johonkin... Meillä on eka ivf nyt meneillään, tänään meni vikat gonal f:t ja fyremadelit, huomenna olisi ohjelmassa ovitrelle, sitten välipäivä ja maanantaina punktio. Vähän jännittää mahdollinen...
  12. P

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hei mistä olet tuota DHEAa hankkinut? Kiinnostaisi, kun ikää on 33 ja AMH alle 0,03...
  13. P

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Ei tarkoittanut edes nuo yhden päivän menkat raskautta.. Seuraava kierto oli ihan tavallinen kaikin puolin. Ilmeisesti letrozolit voisivat ehkä vaikuttaa vuotoon lääkärin mukaan.. Mä on olen hermoillut onko 2 vuotta sitten mitattu AMH 1,5 laskenut entisestään ja että vuotovaihtelut tarkoittaisi...
  14. P

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Täällä toinen joka ei ole hetkeen kirjoitellut.. Onnea kaikille tässä välillä plussanneille :) Me ollaan yritetty inssiin päästä, mut milloin ovis on mennyt viikonlopulle, milloin tullut miehen työmatka, puoli vuotta kulunut eikä ole onnistunut.. Ennen pääsiäistä oli kova toive että oltaisiin...
  15. P

    Inseminaatiosta Naistenklinikalla!

    Äh, olen kuukausien saatossa unohtanut ohjeet. Mihin aikaan viimeistään spermanäyte piti käydä antamassa? Pitikö siitä ensin soittaa? Mihin aikaan yleensä olette saaneet ajan itse toimenpiteeseen? Kiitos vastauksista!
  16. P

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Moikka kaikille! Mulle määrättiin nyt sitten Letrozolit 1 tbl/pvä kiertopäiville 3-7. Mietin vain, kun mulla on luonnollisestikin ovis tullut kohtuu aikaisin, kp 11-12 yleensä, niin oiskohan noi letrotkin pitänyt aloittaa aiemmin esim. kp 2-6... Googlessa joillekin on määrätty letrot kp 2-6, 3-7...
  17. P

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Heippa vaan pitkästä aikaa.. Oon tässä välillä käynyt lueskelemassa teidän juttuja, itsellä ei ole paljoa kerrottavaa. Kaikki tutkimukset on tehty, mulle ja miehelle, kaikki on kunnossa eikä mitään selittävää tai hoidettavaa ole löytynyt. Täysin luomuna siis mennään, mitään hormoneitakaan ei...
  18. P

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Moikka tännekin pitkästä aikaa. @-dino- tuossa kyselikin simppatestin tuloksia. Jostain syystä tuloksia ei tullut Kantaan nähtäviksi ollenkaan, joten reilu viikko sitten soittelin tuloksista suoraan polille, josta sanoivat arvojen olevan kunnossa eli diagnoosi normospermia. Tarkemmat arvot ovat...
  19. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onkohan ovis tiukassa tässä kierrossa? Luulin jo kp8 että seuraavana päivänä olisi ovis, ollut aiemminkin kp9, mutta viivat vain haalenikin. Kp13 sitten tuli viimein plussa ja luulin että se oli siinä, mutta tänään kp17 näytti edelleen plussaa. Mitään kunnon oireita ei ole ollut koko kierrossa...
  20. P

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Ihana kuulla @kiuski ja @Lumi87 kuulumisia, että kaikki on mennyt hyvin :) Täällä asiat ovat edenneet sen verran että mies on saanut varattua ajan sperma-analyysiin kahden kuukauden jahkailun jälkeen. Testipäivä on tosin mun kp12:nä, ja ovis ollut mulla joka kierrossa kp 10-12, eli tämä kierto...

Yhteistyössä