Hakutulokset

  1. tulevaisi

    Päivä ilman...

    Päivä ilman haaste viikko on takana. Oli ihan hauska kokeilla olla ilman eri asioita aina päivän ajan. tulevaisi.blogspot.fi osoitteesta voi käydä lukemassa kuinka viikkoni sujui
  2. tulevaisi

    Päivä ilman...

    Elikkä ideana on olla päivä ilman jotain asiaa/esinettä/ruoka-ainetta mitä ikinä ite keksiikään. Oon nyt keksinyt viikon jokaiselle päivälle jonkin mitä ilman olen 06:00-06:00 välisen ajan. Jos joku muukin innostuu vastaavasta niin ei muuta kuin kokeilemaan. :) Viikon päästä raporttia lykkää...
  3. tulevaisi

    Tulevaisi blogi

    tulevaisi.blogspot.fi päiväkirjatyyppinen blogi vauvaperheen arjesta
  4. tulevaisi

    Kotona tympäsee

    Puhukaa miksei seksi kiinnosta. Laittakaa lapset viikonlopuksi hoitoon ja lähtekää vaikka kylpylään tai vuokratkaa mökki. Irtiotto arjesta. Kyllä se siitä lähtee
  5. tulevaisi

    tulevaisi.blogspot.fi

    tulevaisi.blogspot.fi
  6. tulevaisi

    Varattu isä,onko sinulla naisystäviä?

    No ei todellakaan ole. Jos kerran on varattu niin sillon ollaan sen yhden kanssa. Sitten pitää erota siitä nykyisestä jos pitää alkaa muita katsella.
  7. tulevaisi

    Tein pieruluukun peitteeseemme

    ai että mikä keskustelun taso!!!!
  8. tulevaisi

    Apua auton valintaan.

    Volvon ottasin mielummin ku BMW:n mutta sehän on ihan oma valinta. Esim Volvo V50 ketjukoneella, varmatoiminen, farmari. Turbohan on kuluva osa autossa ja vielä kallis jos hajoaa, on tehokkaita vapari koneitakin olemassa.
  9. tulevaisi

    Miehet: Miten teidät saa mukaan kotitöihin nalkuttamatta?

    Itse kyllä olen aina hoitanut kotityöt vaimon kanssa yhdessä ja uskallanpa jopa sanoa että minä olen meidän perheessä enempi siivoava henkilö :) Kokeile vaikka semmosta että siivoappa asunto niin illalla odottaa palkinto ;)
  10. tulevaisi

    Onko raskaus pelkästään naisten juttu?

    Kyllä itse ainakin olin mukana raskaudessa ja olen mukana vauvan hoidossa.Olen sitä mieltä jos lapsi on yhdessä päätetty tehdä se yhdessä myös hoidetaan. Raskausaikana aloin myös kirjoittamaan blogia johon pystyi kirjoittamaan muistiin kaikkia asioita raskaudesta jotka jossain vaiheessa varmasti...

Yhteistyössä