Hakutulokset

  1. bubbus

    <3 Maaliskuun muruset kesäkuussa <3

    Kiitos vastauksestaJoo hoksasinkin sen jo ja laitoin sinnekkin viestiä ja mimille pyyntöö päästä fb ryhmään kun tää on niin hankala ja sekava käyttää puhelimella
  2. bubbus

    <3 Maaliskuun muruset kesäkuussa <3

    Heipsan vajaa pari vk si tuli hailee plussa ja kait sitä uskaltaa jo uskoo et oon raskaana (taas)Omien laskujen mukaan la on vissiin 24.3. Oon 40v 4 lapsen äiti. Aiemmasta liitosta muksut jo isoja 18, 15 ja 10v.Nykysen miehen kanssa meillä on ihanainen hymypoika joka synty 16.1.2015 Haluttiin...
  3. bubbus

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Hei, onko täälä ketään lähiaikoina plussanneita? Tai imettäviä odottajia? Ite oon 40v 4 lapsen äiti. Muksut 18,15,10(ed liitosta) ja 6kk. Imetän edelleen ja plussasin vajaa 2vk sitten joka oli ihana yllätys Nuorimmaisen synnyttyä ajateltiin et olis kiva saada vielä yks laps pienellä ikäerolla...
  4. bubbus

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

    Heipsan kaikki varovaisesti ehkä uskallan esittäytyä toivoen että kaikki menee hyvin.Täälä 40v uusioperheen äiti ( 18, 15, 10 ja juniori 6kk) Vanhin poika on jo muuttanu omilleen ja toisiks vanhinkin alottelee lukioo Plussasin vajaa 2vk si ja menkoista laskettu aika olis 24.3 Neuvolaan en oo...
  5. bubbus

    Onko muita tämän hetkisiä 40 + kuumeilijoita ???

    Täälä 40 v äityliini myös ja plussasin 10pv sitten Nyt vaan toivotaan että kaikki menee hyvin loppuun asti Meidän uusioperheeseen kuuluu jo mun lapset edellisestä liitosta 18,15 ja 10v Ja lisäks Tammikuussa syntynyt yhteinen lapsi jolle haluttiin vielä koittaa saada kaveri.
  6. bubbus

    Tammimasut 2015 *heinäkuu*

    Lohduttavaa kuulla / että muillakin masu näkyy jo selkeesti :) Äippävaatteiden puolelle on pitäny jo mennä täälä kun kaikki kiristää ns entisen vyötärön kohdalta. Onnex on nää hellemekot johon mahtuis norsukin! Onko Tampereen seudulla muita ns kypsään ikään ehtineitä odottajia ? Ite 39v. Nauro...
  7. bubbus

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Heips täälä huhuilee 39v mamma Tampereelta la 17.1 ja tays sairaala. Lapsia on ennestään 3 kipaletta. (9v, 14v ja 17v) Muuten tyhmä kysymys mutta mitä eroo on ryhmällä Tammimasut 2015 "kesäkuu" ja Tammimasut "heinäkuu" ? Itellä aiemmat lapset syntyny eri kaupungissa niin myöskin aivan...
  8. bubbus

    Monikulttuuriset perheet

    Hei onko täälä perheitä joissa sekottuu suomalainen ja joku muu kulttuuri? Meillä perheeseen kuuluu mun lapset ed liitosta 3 ikähaarukalla 9-17v. Ja nyt tulossa ensinmäinen yhteinen lapsi tammikuussa. Sekamelskaan kuuluu myös koira ja egyptiläinen mies.Itse olen 39v. Olis kiva vaihtaa...
  9. bubbus

    Monikulttuuriset perheet

    Onnea Esteri Perheenlisäyksestä :) Mulla on ennestään 3 lasta edellisestä liitosta ikähaarukalla 9-17v Eli meillä on ns iltatähti tulollaan. Nää kulttuurierot on hauskoja. tai ainakin meillä kuitataan suurin osa huumorilla :)
  10. bubbus

    Tammimasut 2015 *heinäkuu*

    Heipsan oon ihan uus täälä ja pihalla kun lumiukko :) toi fb ryhmä kiinnostas kans kovasti la 17.1 ja neljättä lasta odotan :)
  11. bubbus

    Tammimasut 2015 *heinäkuu*

    Ekaa kertaa täälä sähläämässä la 17.1 ja neljäs laps tulossa. Vanhin on jo 17 siitä mennään alaspäin keskimmäiseen joka täyttää kohta 15v ja nuorimmainen onkin kohta 10v eli ns uudella kierroksella mennään uuden avioliiton johdosta :) Itellä ikää 39v ja TAYS on synnärinä. Jänskää tää on...
  12. bubbus

    Monikulttuuriset perheet

    Hei Onko täälä muita odottajia/ äitejä joiden mies ei ole syntyperäinen suomalainen? Itse naimisissa arabimiehen kanssa ja ensinmäistä yhteistä lasta odotellaan syntyväksi 17.1 :) Olisi kiva vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia avoimesti ilman ketään arvostelematta :)

Yhteistyössä